Hoe combineren?
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:45
Hoi allemaal
Ik vind heel veel kleding leuk maar ben erg onzeker met kleding combineren.
Zelfs met de meest simpele dingen.
Nu heb ik bij Hema een basisjurkje gekocht ( maat m helemaal blij na 9 kg te zijn afgevallen )
Maar wat doe ik hierbij aan.
Wou het zaterdag aandoen naar een feestje, het word zo'n 20 graden.
Ik vind heel veel kleding leuk maar ben erg onzeker met kleding combineren.
Zelfs met de meest simpele dingen.
Nu heb ik bij Hema een basisjurkje gekocht ( maat m helemaal blij na 9 kg te zijn afgevallen )
Maar wat doe ik hierbij aan.
Wou het zaterdag aandoen naar een feestje, het word zo'n 20 graden.
draakje87 wijzigde dit bericht op 28-08-2018 13:48
Reden: Foto was niet bijgevoegd
Reden: Foto was niet bijgevoegd
0.00% gewijzigd
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:51
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:55
Als je 200 berichten hebt geplaatst, kan je zelf foto's plaatsen
¡Apagando las luces!
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:56
dinsdag 28 augustus 2018 om 14:17
Sjaaltje vind ik persoonlijk vrij tuttig, ik weet niet of dit je style is? Plus, als je zoveel gewicht bent verloren, hoef je je zeker niet te 'verschuilen' achter een sjaaltje. Een mooie ketting legt de nadruk meer op je hals/boezem.
Leuke sneakers eronder en wat accessoires (armbanden, ringen) en je bent klaar! Sometimes less is more
Oh en trouwens: huidskleurige panty's zijn not done. Van die glimmende, bruine benen die totaal niet matchen met de rest van je lijf.. Nope! En ook als je verkleuringen hebt kan dat prima: zelfverzekerdheid straal je uit
Dus lekker blote benen, zeker met 21 graden!
Leuke sneakers eronder en wat accessoires (armbanden, ringen) en je bent klaar! Sometimes less is more
Oh en trouwens: huidskleurige panty's zijn not done. Van die glimmende, bruine benen die totaal niet matchen met de rest van je lijf.. Nope! En ook als je verkleuringen hebt kan dat prima: zelfverzekerdheid straal je uit
anoniem_373128 wijzigde dit bericht op 28-08-2018 14:57
28.18% gewijzigd
dinsdag 28 augustus 2018 om 14:41
Het is een vrij donkere jurk, heb je zelf een lichte kleur haar of juist donker? Is het een spijkerjasje in een lichte kleur? Wat voor kleur zijn je sneakers? Als je gebruinde verzorgde en mooi gevormde kuiten en knieen hebt zou ik zeggen; geen panty. Bij bleke benen wel, maar dan heel dun huidkleurig. Als je niet van sjaals houd dan of leuke oorbellen of een aparte lange ketting. Make up naturel houden. Haar rommelig opsteken.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
dinsdag 28 augustus 2018 om 16:56
Mijn sneakers zijn wit met zwart.SweetFirefly schreef: ↑28-08-2018 14:41Het is een vrij donkere jurk, heb je zelf een lichte kleur haar of juist donker? Is het een spijkerjasje in een lichte kleur? Wat voor kleur zijn je sneakers? Als je gebruinde verzorgde en mooi gevormde kuiten en knieen hebt zou ik zeggen; geen panty. Bij bleke benen wel, maar dan heel dun huidkleurig. Als je niet van sjaals houd dan of leuke oorbellen of een aparte lange ketting. Make up naturel houden. Haar rommelig opsteken.
Mijn benen bijna net zo wit als mijn sneakers haha spijkerjasje is licht.
Ik hou niet van sjaaltjes, zal eens kijken naar een paar leuke oorbellen.
Haar rommelig opsteken word een dingetje , ik ben zo 1 met een kort pittig kapsel
dinsdag 28 augustus 2018 om 17:00
blondie-90 schreef: ↑28-08-2018 14:17Oh en trouwens: huidskleurige panty's zijn not done. Van die glimmende, bruine benen die totaal niet matchen met de rest van je lijf.. Nope! En ook als je verkleuringen hebt kan dat prima: zelfverzekerdheid straal je uitDus lekker blote benen, zeker met 21 graden!
Er zijn huidkleurige panty's in meerdere kleuren te vinden die zo dun zijn, dat je ze amper ziet. Ze halen oneffenheden weg en laten je benen er wat mooier uitzien, zonder dat het er onnatuurlijk uitziet.
Blote benen kan best met 21 graden, maar kan in de avond misschien wat fris zijn.
dinsdag 28 augustus 2018 om 17:08
Er bestaan ook matte panty'sblondie-90 schreef: ↑28-08-2018 14:17
Oh en trouwens: huidskleurige panty's zijn not done. Van die glimmende, bruine benen die totaal niet matchen met de rest van je lijf.. Nope! En ook als je verkleuringen hebt kan dat prima: zelfverzekerdheid straal je uitDus lekker blote benen, zeker met 21 graden!
¡Apagando las luces!
dinsdag 28 augustus 2018 om 17:55
Ligt aan de stijl die je leuk vind. Het leuke is.......je kunt er dus steeds anders uitzien terwijl de basis hetzelfde kledingstuk is.
Met spijkerjasje en sneakers= casual.
Met bikerjas en enkellaars of boots= stoere look.
Met vestje en sleehak= vrouwelijk/romantische look.
Met colbertje en pump= zakelijk.
Nou ja, schrijf dat nu zo, kan natuurlijk met tal van assecoires en kledingstukken worden opgeleukt. En de stijl past zich daar dus aan aan.
Met spijkerjasje en sneakers= casual.
Met bikerjas en enkellaars of boots= stoere look.
Met vestje en sleehak= vrouwelijk/romantische look.
Met colbertje en pump= zakelijk.
Nou ja, schrijf dat nu zo, kan natuurlijk met tal van assecoires en kledingstukken worden opgeleukt. En de stijl past zich daar dus aan aan.
dinsdag 28 augustus 2018 om 17:59
Nou, dit! Er zijn tegenwoordig erg mooie huidkleurige panty's te krijgen hoor. Ik vind zelf 20 graden te koud voor blote benen. Soms is een fijnmazige netpanty ook een goed alternatief voor huidskleur.Nectarinepit schreef: ↑28-08-2018 17:00Er zijn huidkleurige panty's in meerdere kleuren te vinden die zo dun zijn, dat je ze amper ziet. Ze halen oneffenheden weg en laten je benen er wat mooier uitzien, zonder dat het er onnatuurlijk uitziet.
Blote benen kan best met 21 graden, maar kan in de avond misschien wat fris zijn.
Voor wat betreft het jurkje : ik denk dat wat armbanden en óf oorbellen of een lange ketting eigenlijk wel voldoende is.
Kies je voor een sjaal (ik hou er niet van maar smaken verschillen ) dan verder alleen armband (en).
woensdag 29 augustus 2018 om 09:08
Ja, er bestaan matte panty's. En ja, ook licht huidkleurige. En toch weet je altijd meteen de mensen eruit te pikken met een huidkleurige panty aan. Omdat het niet natuurlijk oogt. Ga dan voor een heel licht, mat zwarte (als je er een aan wil). Al denk ik dat je met 21 graden prima zonder kan, en trouwens.. Hoeveel warmte geeft zo'n dun lapje stof? Dan heb je meer aan een leuk jasje voor 's avonds!
woensdag 29 augustus 2018 om 09:17
je hebt hele dunne 7 denier, die draag ik naar mijn werk.blondie-90 schreef: ↑29-08-2018 09:08Ja, er bestaan matte panty's. En ja, ook licht huidkleurige. En toch weet je altijd meteen de mensen eruit te pikken met een huidkleurige panty aan. Omdat het niet natuurlijk oogt. Ga dan voor een heel licht, mat zwarte (als je er een aan wil). Al denk ik dat je met 21 graden prima zonder kan, en trouwens.. Hoeveel warmte geeft zo'n dun lapje stof? Dan heb je meer aan een leuk jasje voor 's avonds!
En hoe raar ook, ja dat is net wat warmer.