Plotseling onder de kleine bultjes
donderdag 30 augustus 2018 om 11:11
Goedenmorgen!
Ik zit sinds gister opeens volledig onder de hele kleine rode bultjes. Ze jeuken niet. Nu heb ik er geen last van, dus naar de dokter vind ik (nog) geen prioriteit. Maar ik vraag mij wel af wat het is..
Heb al zitten googlen maar zie daar alleen maar hele heftige huiduitslag etc. Toevallig iemand die dit herkend of een idee heeft wat dit zou kunnen zijn?
Ik zit sinds gister opeens volledig onder de hele kleine rode bultjes. Ze jeuken niet. Nu heb ik er geen last van, dus naar de dokter vind ik (nog) geen prioriteit. Maar ik vraag mij wel af wat het is..
Heb al zitten googlen maar zie daar alleen maar hele heftige huiduitslag etc. Toevallig iemand die dit herkend of een idee heeft wat dit zou kunnen zijn?
donderdag 30 augustus 2018 om 11:17
donderdag 30 augustus 2018 om 11:22
Mmm wel nieuw dekbedhoes maar dat word ook al sinds het weekend gebruikt. Vandaar dat ik niet snap waar de bultjes vandaan komen en hoe ik er weer vanaf kom.
Heb alles al opnieuw gewassen, gedoucht zonder douchproduct etc. Maar merk nog geen vermindering
donderdag 30 augustus 2018 om 11:25
Netelroos lijkt het niet op, heb ook geen jeuk of andere klachten. Zijn echt allemaal mini bultjes die een beetje rood zijn maar niet heel erg. Als je snel kijkt vallen de bultjes niet eens op.MinkeDeWit schreef: ↑30-08-2018 11:19Netelroos?
Ik zou overigens wel even naar de huisarts. In ieder geval morgen, als ze dan nog niet weg zijn.
Als het er morgen nog is ga ik inderdaad even de huisarts bellen.
donderdag 30 augustus 2018 om 12:19
Ik ben dit jaar het land niet uit geweest! Ik ben ingeeent tegen mazelen, dus denk niet dat dat het kan wezen.. Daarnaast voel ik mij ook niet ziek, of koorts etc. Het zijn echt alleen die bultjes..
Als ik morgen nog steeds bultjes heb zal ik de dokter even bellen.