Blootje
dinsdag 31 juli 2018 om 08:47
Als de kinderen weg zijn (kamp, fuif, school, .....) loopt mijn man liefst in zijn blootje in huis rond. Hij is hierbij niet opgewonden of zo
maar hij vindt dit blijkbaar leuker dan met kleren aan. Wij zijn geen naturisten (ik toch niet) maar hebben ook geen schroom in elkaars lichaam. Ik laat hem dus gewoon doen en ik stoor me hier niet aan maar vraag me wel af of dit bij andere koppels ook zo is (of omgekeerd natuurlijk).
woensdag 29 augustus 2018 om 21:00
Onverwacht kan er iemand aanbellen, dan doe ik mijn badjas aan.tulpje21 schreef: ↑29-08-2018 20:36Maar komt er dan nooit onverwacht iemand bij jullie thuis? Er kan toch in principe elk moment wel iemand binnenstappen? Of is dat alleen in het dorp hier? Als schoonmoeder/moeder komt stapt ze gewoon zo binnen via de achterdeur, en een ander familielid of vriendin ook. Andere mensen bellen aan. Gordijnen zijn hier sowieso open dus dan zien ze je toch neem ik aan. En dan ga je snel aankleden en de deur open doen?
Nee ik zie het nut er niet van in haha. Maar ieder zn ding.
Vooral op zaterdagochtend... De pakjespostbode is vrij vroeg
woensdag 29 augustus 2018 om 21:01
Ik vond mijn naakte ouders thuis niet erg.Chickeletta schreef: ↑29-08-2018 20:56Ik sta echt versteld van de hoeveelheid naaktlopersbijna het idee dat onze heel straat nu naakt op de bank zit.
Onze kinderen zijn nog klein en ze zien ons naakt bij de “normale” naakte momenten zoals douchen en omkleden.
Ik moet er persoonlijk niet aan denken om naakt te slapen, in huis of in de tuin rond te lopen, hoe warm het ook is.
Vroeger sliepen mijn ouders ook altijd naakt en liepen ook zo over de bovenverdieping. Toen ik een puber was vond ik dat echt verschrikkelijk. Wilde daar helemaal niet mee geconfronteerd worden. Zij vonden dat gewoon, maar die gewoonte hebben ze niet overgedragen![]()
Mijn topless moeder op het strand wel.
woensdag 29 augustus 2018 om 21:07
woensdag 29 augustus 2018 om 21:09
Mijn huis heeft veel ramen en ik heb ook buren o.a. senioren. Ik loop wel in een boxer en hemd en doe ook zo de deur open of loop even het terras op. Zelfs dat levert soms rare gezichten, terwijl mijn buur van in de 80 zegt. Tot voor kort zat ik nog in mijn bikini in de tuin. Helemaal naakt vind ik dan wel weer zo zo wanneer iedereen je kan zien.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 29 augustus 2018 om 21:13
tulpje21 schreef: ↑29-08-2018 20:39Naaktcampings lijkt me ook echt de gruwel, ik hoef dat allemaal niet te zien van een ander. Leuk als er leuke jonge gespierde mannen zijn, primaMaar afgelopen zomer waren we op een camping en wat je daar bij het zwembad allemaal voorbij zag lopen... dat vond ik al niet heel prettig om te zien in badkleding. Ik zou het niet heel prettig vinden hen geheel naakt te zien. Sommige dingen mag je voor jezelf houden vind ik.
Verschil tussen bikini en naakt is niet zo groot hoor. Als je niet tegen dikke blote buiken kunt, dan zie je die met badkleding dus ook. Daarom vind ik het altijd raar als mensen dat noemen. Alsof die paar driehoekjes ineens wél de vetrollenverstoppen. Op zich vind ik een dikker lichaam zelfs mooier, naakt.
Later is nu
woensdag 29 augustus 2018 om 21:20
Ik slaap graag bloot en ik loop ook wel bloot door het huis, maar dan alleen om naar de badkamer te lopen of bijv om
snel even iets te pakken als ik al op bed lig. Ik ga niet in mijn blootje op de bank zitten ofzo.
Toevallig zag ik laatst een buurvrouw bloot in haar tuin staan. Ze stond daar dode blaadjes uit de klimplant te plukken. Daar stond ik toch wel even raar van te kijken, want in ons dorp is de meerderheid van de zware kerk en dus altijd bedekt gekleed. Om die reden zou ik zelf nooit in mijn blootje door de tuin lopen (wel in badkleding trouwens). Maar ook al keek ik er van op, het stoort me verder niet. Laat buurvrouw maar lekker doen waar zij zich goed bij voelt.
snel even iets te pakken als ik al op bed lig. Ik ga niet in mijn blootje op de bank zitten ofzo.
Toevallig zag ik laatst een buurvrouw bloot in haar tuin staan. Ze stond daar dode blaadjes uit de klimplant te plukken. Daar stond ik toch wel even raar van te kijken, want in ons dorp is de meerderheid van de zware kerk en dus altijd bedekt gekleed. Om die reden zou ik zelf nooit in mijn blootje door de tuin lopen (wel in badkleding trouwens). Maar ook al keek ik er van op, het stoort me verder niet. Laat buurvrouw maar lekker doen waar zij zich goed bij voelt.
woensdag 29 augustus 2018 om 21:59
Zolang iedereen thuis kan/mag doen wat hij /zij graag doet, zonder dat een ander hieraan aanstoot neemt vind ik alles dus ook ok. Ik stoor me er niet aan dat mijn man graag in zijn blootje rond loopt. Ik vind het ook wel leuk dat iedereen zijn eigen opinie heeft maar dat niemand een ander afbreekt .....
donderdag 30 augustus 2018 om 11:32
Haha ok ja dat ligt dan natuurlijk heel erg aan de stad/dorp waar je woont. Ik woon in een klein dorpje en zodra wij wakker zijn gaan de deuren van het slot. Ik zeg niet dat hier nou constant mensen binnen komen lopen, gelukkig niet want daar hou ik ook niet zo van, maar het kan wel. Een neefje die even iets komt vragen of brengen, schoonmoeder, een vriendin etc. Wonen ook allemaal hier in het dorp en zij bellen niet aan maar gebruiken gewoon de achterdeur. Moet er niet aan denken dat ik dan in mn blootje hier rond zou lopen haha.Lucifer2018 schreef: ↑29-08-2018 20:39Ik loop niet naakt. Vind ik geen bal aan.
Maar er komt ook nooit iemand zo binnen lopen. Als ik hier de achterdeur open laat heb ik no time gekkies en dieven binnen.
Hier moet alles op slot en heb je dat niet ben je op een gegeven moment je spullen kwijt of komt de politie je waarschuwen tijdens een van hun waarschuwingsrondjes.
En eerlijk, ik hou niet van onverwacht bezoek dus prima dat de poortdeur en voordeur gewoon op slot 'moet'.
Je belt maar aan of op.
tulpje21 wijzigde dit bericht op 30-08-2018 11:38
3.06% gewijzigd
donderdag 30 augustus 2018 om 11:35
Ik vind het gewoon niet heel prettig om te zien, een heel dikke man/vrouw met geen/weinig kleding. En dan zie ik bij een vrouw liever een badpak dan dat ik ook haar (hangende) borsten en blote billen zie. Heb daar gewoon echt geen behoefte aan. Het maakt qua stof inderdaad niet heel veel uit, maar je ziet toch bepaalde 'onderdelen' die ik niet hoef te zien.Dreamer schreef: ↑29-08-2018 21:13Verschil tussen bikini en naakt is niet zo groot hoor. Als je niet tegen dikke blote buiken kunt, dan zie je die met badkleding dus ook. Daarom vind ik het altijd raar als mensen dat noemen. Alsof die paar driehoekjes ineens wél de vetrollenverstoppen. Op zich vind ik een dikker lichaam zelfs mooier, naakt.
Maar goed ik ben ook al geen sauna-mens. Zou voor mij al een drempel zijn daar naakt rond te lopen. En dan ben ik zelf toch eigenlijk wel behoorlijk tevreden over mn lichaam. Het hoeft van mij gewoon niet.
tulpje21 wijzigde dit bericht op 30-08-2018 11:37
1.55% gewijzigd