Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wilhetnietweten schreef:
02-09-2018 09:38
Is er ergens een topic over hoe je een plaatje plakt? (Ik heb genoeg posts) Soms ben ik echt een digibeet. :facepalm:
Hiertussen de link van het plaatje zetten (zonder spaties ) [img ] [ /img].
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Star² schreef:
02-09-2018 09:42
Zoek een plaatje.
Rechtermuisknop => view image info
Selecteer wat er bij location staat
Klik op het schilderijtje hieronder en plak wat je gekopieerd hebt ertussen

Afbeelding
Dat is op laptop/pc. En op de telefoon?
Bedankt voor de uitleg trouwens! Kia ook! :-D
overig/handleiding-plaatjes-plakken-voo ... ges/381765
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Afbeelding
wilhetnietweten wijzigde dit bericht op 02-09-2018 09:59
0.00% gewijzigd
Waarom is het nu weer niet zichtbaar?
Afbeelding

Gelukt! Dank allemaal! :proud:
wilhetnietweten wijzigde dit bericht op 02-09-2018 10:00
Reden: Gelukt
11.34% gewijzigd
Zeg, weet één van jullie of het (door de mods :roll: ) wordt toegestaan om in een topic waar de OP is verwijderd een cachelink te zetten naar de OP ?
In dat topic over vrouwen en niet-dominante mannen heeft de TO, een oude bekende volgens mij, het topic proberen te sluiten.
Zo'n cachelink werkt geloof ik maar een dag, maar toch.
Een ban is het mij alleen niet waard.
nounou
zazamaenade schreef:
02-09-2018 10:45
Zeg, weet één van jullie of het (door de mods :roll: ) wordt toegestaan om in een topic waar de OP is verwijderd een cachelink te zetten naar de OP ?
In dat topic over vrouwen en niet-dominante mannen heeft de TO, een oude bekende volgens mij, het topic proberen te sluiten.
Zo'n cachelink werkt geloof ik maar een dag, maar toch.
Een ban is het mij alleen niet waard.
Nee natuurlijk niet. Iemand verwijdert niet voor niks een OP.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lijkt mij logisch dat dat niet mag.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nouschi schreef:
02-09-2018 10:48
Nee natuurlijk niet. Iemand verwijdert niet voor niks een OP.

Is dat wat jij vindt of is het echt niet toegestaan ?
edit : hoe gaat dat samen met het feit dat je je OP niet mag verwijderen ?
Het is een serieuze vraag, ik probeer het te begrijpen (voor zover er iets is te begrijpen van het beleid hier).
zazamaenade wijzigde dit bericht op 02-09-2018 10:52
33.22% gewijzigd
nounou
zazamaenade schreef:
02-09-2018 10:50
Is dat wat jij vindt of is het echt niet toegestaan ?
Ik ben het eens met nouschi een openingspost overnemen is niet toegestaan, waarom dan de cache link neerzetten?
TanteBedelia schreef:
02-09-2018 10:51
Ik ben het eens met nouschi een openingspost overnemen is niet toegestaan, waarom dan de cache link neerzetten?
Ja, dat is waar.
Ik dacht altijd dat het citeren van de OP niet mocht vanwege de leesbaarheid van een topic (het is duidelijk dat je reageert op de OP).
nounou
zazamaenade schreef:
02-09-2018 10:54
Ja, dat is waar.
Ik dacht altijd dat het citeren van de OP niet mocht vanwege de leesbaarheid van een topic (het is duidelijk dat je reageert op de OP).
De mensen nemen gewoon de openingspost over omdat ze bang zijn dat to de openingspost ooit weg haalt, met dat ene zinnetje die ze vaak er onder neer zetten hoeven ze niet de openingspost voor over te nemen
Het is geen hoger wiskunde dat de reactie over de openingspost gaat.
TanteBedelia schreef:
02-09-2018 10:56
De mensen nemen gewoon de openingspost over omdat ze bang zijn dat to de openingspost ooit weg haalt, met dat ene zinnetje die ze vaak er onder neer zetten hoeven ze niet de openingspost voor over te nemen
Het is geen hoger wiskunde dat de reactie over de openingspost gaat.

Ja, zou kunnen dat mensen het daarom doen.
Ik heb het zelf weleens gedachteloos gedaan, de OP quoten, uit gewoonte om te laten zien waar je op reageert.
De cachelink toch maar weggehaald.
nounou
Ik wil niet veel zeggen, maar er is niet echt veel aan, beste mensen.
vrouwjagersma schreef:
02-09-2018 10:59
Het leven?
vrouwjagersma schreef:
Je bedoelt het forum, mag ik hopen ?
nounou
zazamaenade schreef:
02-09-2018 11:02
Je bedoelt het forum, mag ik hopen ?
Tja anders had vrouwjagersma een topic moeten openen, want hier is dat natuurlijk off topic in de napraat. :proud:
Maar je hebt gelijk hoor vrouw J, er is weinig aan.
Volgens mij zit er eentje onder meerdere profielen de boel bezig te houden voor vandaag. Het loopt naadloos in elkaar over.
Tiana_76 schreef:
01-09-2018 22:52
Welnee. Ik kan weten dat ik niet van grote groepen houd, snel overprikkeld raak, last heb van het afwijken van mijn routine en toch niet mezelf de diagnose ASS hebben gegeven. Bijvoorbeeld dan.
Dan weet je dus wat je niet leuk vind en gelukkig is niet iedereen hetzelfde. Maar als je had gezegd "ik heb ass" dan had je dus wel een diagnose gegeven :)
Ha Nouschi, wat fijn dat je weer terug bent. :)
vrouwjagersma schreef:
Nope, eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
TanteBedelia schreef:
02-09-2018 11:04
Tja anders had vrouwjagersma een topic moeten openen, want hier is dat natuurlijk off topic in de napraat. :proud:
Maar je hebt gelijk hoor vrouw J, er is weinig aan.
Volgens mij zit er eentje onder meerdere profielen de boel bezig te houden voor vandaag. Het loopt naadloos in elkaar over.
Scherp :D
Ik moest er echt even over nadenken.
nounou
“RiRi” schreef:
02-09-2018 11:10
Ha Nouschi, wat fijn dat je weer terug bent. :)
Wie ben jij? ;-)
strikjemetstippels schreef:
01-09-2018 23:02
OK dus vast stellen dat je pijn in je knie hebt is het zelfde als de diagnose artrose stellen?

Met jouw definitie komt niemand meer bij de dokter.
Nee dus en dat schreef ik juist. Je kan pijn hebben maar je moet naar de dokter om te weten of het ook echt artrose is. Dat je niet van grote groepen en lawaai houd en niet zo sociaal bent wil nog niet zeggen dat je autisme hebt of ass. Het beweren dat je bij pijn in je knie artrose hebt is zelfdiagnose en vaak is die fout.
Kia•Ora schreef:
02-09-2018 07:42
Dan weet je toch wel wat je mankeert... dan heb je dus moeite met grote groepen, snel overprikkeld en moeite met schakelen, de klachten zijn dan toch duidelijk? Hou toch op met je irritante gedrag. Je hebt geen diagnose nodig om te weten waar je klachten van hebt. Als iets een naam krijgt zijn niet ineens je klachten magisch verschenen of verdwenen.
Echt wat een onzin.

@ Stippie, mag ik jou straks een pb'tje sturen?
Jij bent geen dokter dus je kan het zomaar mis hebben. De opleiding voor arts duurt niet voor niets erg lang hé. Dat is echt wel anders dan wat lezen op internet of horen van iemand en roepen dat je ook "artrose" hebt, om de knie nog maar even als voorbeeld te nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven