De ‘ander’ zijn
zondag 2 september 2018 om 12:53
Ik heb haar een brief geschreven waarin ik mijn excuus aan heb geboden en heb uitgelegd wat er is gebeurt (hij is niet eerlijk geweest tegen haar).
Had het bij die excuses gelaten. Natuurlijk is hij niet eerlijk geweest, dat doen vreemdgangers namelijk nooit. En dan moet jij nog even een trap na geven.
Waarom heb je wraakgvoelens naar haar ? Je hebt nog mazzel dat ze je niet een totally make over heeft gegeven met haar nagels.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 2 september 2018 om 12:59
Dit!blijfgewoonbianca schreef: ↑02-09-2018 12:53Had het bij die excuses gelaten. Natuurlijk is hij niet eerlijk geweest, dat doen vreemdgangers namelijk nooit. En dan moet jij nog even een trap na geven.
Waarom heb je wraakgvoelens naar haar ? Je hebt nog mazzel dat ze je niet een totally make over heeft gegeven met haar nagels.
En hoe raak je zwanger van zoenen en hand- en spandiensten?
zondag 2 september 2018 om 12:59
Al die gevoelens zeggen iets over jou, heeft niks met de man in kwestie te maken. Ga dat los van elkaar zien. Wat maakt dat het jou zo raakt?
Waar komt dat door? Wat raakt het aan.
Herpak jezelf, ipv het zo buiten jezelf te leggen.
Het kan toch niet zo zijn dat deze man de aanleiding is, daar zit veel meer achter en dat is misschien eng om aan te gaan. Maar zolang je dat niet doet en hem verantwoordelijk houdt voor jouw verdriet kom je geen stap verder.
Die boosheid, wrok en wraakgevoelens zijn allemaal maar afleiding voor wat het werkelijk aanraakt. Kijk in jezelf en ga helen.
Sterkte.
Waar komt dat door? Wat raakt het aan.
Herpak jezelf, ipv het zo buiten jezelf te leggen.
Het kan toch niet zo zijn dat deze man de aanleiding is, daar zit veel meer achter en dat is misschien eng om aan te gaan. Maar zolang je dat niet doet en hem verantwoordelijk houdt voor jouw verdriet kom je geen stap verder.
Die boosheid, wrok en wraakgevoelens zijn allemaal maar afleiding voor wat het werkelijk aanraakt. Kijk in jezelf en ga helen.
Sterkte.
zondag 2 september 2018 om 13:01
Herkent iemand deze gevoelens? Nee Ik voel mij zo dom (de kern van mijn boosheid denk ik: hoe heb ik het ooit zo ver laten komen?). Ben ik dit echt? Zo dom? Ja, dit heb je zelf gedaan. Ik wil absoluut niet in de slachtofferrol gaan zitten. Ik ben overal met mij volle verstand bij geweest en heb zelf die keuzes gemaakt. Precies. Maar hoe kom ik van die andere gevoelens het verdriet, gemis, boosheid en wraakgevoelens af? Ik heb alle afstand genomen van hem die moet, maar het lijkt wel niet minder te worden. Ik haat het. Door te accepteren dat je zelf die keuzes hebt gemaakt.
Had je de hoop dat minnaar voor jou zou kiezen? Of dacht je tot je 80e op deze manier door te kunnen gaan?
Had je de hoop dat minnaar voor jou zou kiezen? Of dacht je tot je 80e op deze manier door te kunnen gaan?
anoniem_318439 wijzigde dit bericht op 02-09-2018 13:03
0.49% gewijzigd
zondag 2 september 2018 om 13:02
Op de blaren gaan zitten.
Een simpel advies, maar wel gewoon waar.
Je geeft zelf al aan te weten dat je fout zit. Daarom nu gewoon accepteren dat je je er rot over voelt. Ga niet tegen deze emoties in door er wanhopig een uitweg voor te zoeken.
Feit accepteren (niemand is onfeilbaar) wijze les eruit trekken (dit overkomt je geen tweede keer). Het ligt achter je en nu moet je door!
Een simpel advies, maar wel gewoon waar.
Je geeft zelf al aan te weten dat je fout zit. Daarom nu gewoon accepteren dat je je er rot over voelt. Ga niet tegen deze emoties in door er wanhopig een uitweg voor te zoeken.
Feit accepteren (niemand is onfeilbaar) wijze les eruit trekken (dit overkomt je geen tweede keer). Het ligt achter je en nu moet je door!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
zondag 2 september 2018 om 13:03
Waarom die wraakgevoelens...
Je was er zelf bij...
Hebt het laten gebeuren...
Waarschijnlijk had jij er echt gevoel bij en hij dus niet.
Mijn ervaring is dat iemand die vreemd gaat nooit eerlijk is.
En denk je nu echt dat hij zomaar door kan gaan en dat zijn relatie nu super loopt... Mag van de buitenkant wel zo lijken...
Gun het tijd, geef het en plek, laat het los en zoek een leuke vent.
En is er geen andere vereniging in de buurt waar je je sport kunt beoefenen?
Je was er zelf bij...
Hebt het laten gebeuren...
Waarschijnlijk had jij er echt gevoel bij en hij dus niet.
Mijn ervaring is dat iemand die vreemd gaat nooit eerlijk is.
En denk je nu echt dat hij zomaar door kan gaan en dat zijn relatie nu super loopt... Mag van de buitenkant wel zo lijken...
Gun het tijd, geef het en plek, laat het los en zoek een leuke vent.
En is er geen andere vereniging in de buurt waar je je sport kunt beoefenen?
zondag 2 september 2018 om 13:04
Maarre hoe kan je nou denken zwanger te kunnen zijn als jullie t alleen bij hand en spandiensten hielden?
En eerlijk gezegd vind ik de woede naar die man en zijn vrouw ook niet zo eerlijk, jij wist namelijk dat hij getrouwd was. Het was jouw eigen stomme schuld om daarin verzeild te raken.
En dan ook nog zo'n brief sturen aan zijn vrouw die er al helemaal niks aan kan doen dat jij en die man aan het rotzooien waren.
En eerlijk gezegd vind ik de woede naar die man en zijn vrouw ook niet zo eerlijk, jij wist namelijk dat hij getrouwd was. Het was jouw eigen stomme schuld om daarin verzeild te raken.
En dan ook nog zo'n brief sturen aan zijn vrouw die er al helemaal niks aan kan doen dat jij en die man aan het rotzooien waren.
zondag 2 september 2018 om 13:09
Wel veilig PB-en, voor je het weet is ze zwanger.
zondag 2 september 2018 om 13:09
Hahaha oh Willem biedt zichzelf wel aan.