De ‘ander’ zijn
zondag 2 september 2018 om 13:11
Zo zit je dus kennelijk wel in elkaar. Is een tegenvaller, dat begrijp ik, maar doe je niet beter voor dan je bent. Je wist van begin af aan dat hij getrouwd was en twee kinderen heeft.
zondag 2 september 2018 om 13:11
Je moet pijnlijk eerlijk zijn tegen je zelf en onderzoeken waar het vandaan komt.
Dus die brief die je schreef komt voort uit wraak.
Je gevoelens komen voort uit verwijt richting je zelf en wellicht de noodzaak geliefd te zijn
Dat is allemaal niet zo erg natuurlijk en feitelijk zit hij gewoon fout, want hij heeft een huwelijk jij niet. Maar je moet wel eerlijk zijn tov je zelf. Dan kan wraak nog een uitkomst zijn, maar toch.
Dus die brief die je schreef komt voort uit wraak.
Je gevoelens komen voort uit verwijt richting je zelf en wellicht de noodzaak geliefd te zijn
Dat is allemaal niet zo erg natuurlijk en feitelijk zit hij gewoon fout, want hij heeft een huwelijk jij niet. Maar je moet wel eerlijk zijn tov je zelf. Dan kan wraak nog een uitkomst zijn, maar toch.
zondag 2 september 2018 om 13:13
dit is het beste on point hengel bericht dat ik ooit heb gezien, +1
zondag 2 september 2018 om 13:18
Ik blijf een beetje zitten het met punt dat je zwanger kan worden van hand en spandiensten via videochat.
dat gaat dan zo: hij doe handdiensten, vangt het residu op in een reageerbuisje en verscheept dit op de juiste temperatuur naar TO. Die met hem zit te videochatten terwijl zij het materiaal inbrengt??? En dan ook nog schrikken als je zwanger blijkt. Nou dit is wel heel erg spelen met vuur hoor
dat gaat dan zo: hij doe handdiensten, vangt het residu op in een reageerbuisje en verscheept dit op de juiste temperatuur naar TO. Die met hem zit te videochatten terwijl zij het materiaal inbrengt??? En dan ook nog schrikken als je zwanger blijkt. Nou dit is wel heel erg spelen met vuur hoor
zondag 2 september 2018 om 13:23
Wat zonde dat je je laat wegjagen bij je lievelingssport, hij zat gewoon het meest fout hij heeft net zo lang achter je aan gezeten tot ie je kon krijgen, jammer dat je er in getrapt bent.
Ik zou weer lekker gaan sporten en hem laten zien dat je je niet weg laat jagen.
Beetje karakter tonen, hoofd omhoog en sporten, anders heeft ie je echt dubbel te pakken vind ik.
En laat zijn vrouw met rust.. ze wil echt geen brieven van de 'andere vrouw'
Ik zou weer lekker gaan sporten en hem laten zien dat je je niet weg laat jagen.
Beetje karakter tonen, hoofd omhoog en sporten, anders heeft ie je echt dubbel te pakken vind ik.
En laat zijn vrouw met rust.. ze wil echt geen brieven van de 'andere vrouw'
zondag 2 september 2018 om 15:22
Dit, ik kreeg ooit een hele lange, lieve, begripvolle brief van de 'andere vrouw'. Tot ik zei dat ik geen boodschap had aan die brief, toen ging ze vol gas alsnog achter mijn kerel aan. Brief was gewoon een front.
zondag 2 september 2018 om 15:45
Zo'n brief is nooit oprecht, dat is Of bedoeld om vent een hak te zetten, Of bedoeld om relatie van vent en mevrouw-vent een laatste setje te geven
zondag 2 september 2018 om 17:56
zondag 2 september 2018 om 17:59
Hè.. wat jammer nou
Nou ja.. dat dus..
zondag 2 september 2018 om 20:48
Een vibrator of dildo heeft dezelfde omschrijving.willem1959 schreef: ↑02-09-2018 18:14Nee, juist fijn. Met mij kun je neuken tot je scheel ziet zonder zwanger te raken.
zondag 2 september 2018 om 22:57
Dan moet hij het uitmaken. Mannen waren toch zo duidelijk zogenaamd? Raar dat stiekeme gedoe dan.willem1959 schreef: ↑02-09-2018 17:56Dames dames, mannen willen gewoon neuken. Met wie dan ook. Dus als hun eigen vrouw minder of helemaal niet meer wil dan zoeken ze een ander. Het liefst onontdekt er naast.
Maar geloof me, als het eenmaal zo ver komt is de relatie in de ogen van de man al niet meer wat ie had moeten zijn.