De ‘ander’ zijn

02-09-2018 12:48 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jullie reacties zijn duidelijk! Thanks!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-09-2018 13:54
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
98.40% gewijzigd
Oakes schreef:
02-09-2018 13:09
Wel veilig PB-en, voor je het weet is ze zwanger.
Dat kan bij mij niet meer. :P
Tja... je hebt het jezelf allemaal aangedaan en nu blijven hangen in medelijden?!

Ga gewoon verder met je leven en laat die mensen met rust.
esther_88 schreef:
02-09-2018 12:48
(...) Meerdere malen zocht hij contact (ook fysiek), maar daar ben ik niet op ingegaan. Ik vond hem wel heel leuk, maar ik zat niet zo in elkaar: een vrouw zijn die met een getrouwde man gaat.
(...)
Zo zit je dus kennelijk wel in elkaar. Is een tegenvaller, dat begrijp ik, maar doe je niet beter voor dan je bent. Je wist van begin af aan dat hij getrouwd was en twee kinderen heeft.
Je moet pijnlijk eerlijk zijn tegen je zelf en onderzoeken waar het vandaan komt.

Dus die brief die je schreef komt voort uit wraak.
Je gevoelens komen voort uit verwijt richting je zelf en wellicht de noodzaak geliefd te zijn

Dat is allemaal niet zo erg natuurlijk en feitelijk zit hij gewoon fout, want hij heeft een huwelijk jij niet. Maar je moet wel eerlijk zijn tov je zelf. Dan kan wraak nog een uitkomst zijn, maar toch.
Heb een keer in jouw positie gezeten, toen ik jonger was. Doet een tijdje flink pijn maar daarna zie je in hoeveel je ervan geleerd hebt.

Zou je wel echt aanraden geen contact meer te zoeken, maakt het alleen maar moeilijker.
Ja leuk die meltdown. Je kunt de waarheid dus niet aan. Dan blijf je zwelgen in zelf medelijden, als je dat prettiger vindt.
willem1959 schreef:
02-09-2018 13:07
Maar eh....je hebt nu niets meer omhanden?
dit is het beste on point hengel bericht dat ik ooit heb gezien, +1
Wat ontzettend kansloos om meteen de op te verwijderen. Blijkt maar weer dat je indedaad een slappe persoonlijkheid hebt.
De waarheid is hard he TO?
Zo, dat was een vluggertje! En ik had nog wel zo'n goed advies willen geven.
Aiii je OP verwijderen blijkt nog meer hoe moeilijk het is om hand in eigen boezem te steken. Ik voorspel nog heel wat maanden, zware lijdensweg.
Het zal wel slijten, kan even duren.
Maar probeer ook bij jezelf te bedenken, hoe het zo ver kon komen.
Waarom nam je genoegen met iemand die er niet helemaal voor jou kon zijn?
Probeer te voorkomen, dat het weer gebeurt
Ik blijf een beetje zitten het met punt dat je zwanger kan worden van hand en spandiensten via videochat.
dat gaat dan zo: hij doe handdiensten, vangt het residu op in een reageerbuisje en verscheept dit op de juiste temperatuur naar TO. Die met hem zit te videochatten terwijl zij het materiaal inbrengt??? En dan ook nog schrikken als je zwanger blijkt. Nou dit is wel heel erg spelen met vuur hoor
Wat zonde dat je je laat wegjagen bij je lievelingssport, hij zat gewoon het meest fout hij heeft net zo lang achter je aan gezeten tot ie je kon krijgen, jammer dat je er in getrapt bent.

Ik zou weer lekker gaan sporten en hem laten zien dat je je niet weg laat jagen.
Beetje karakter tonen, hoofd omhoog en sporten, anders heeft ie je echt dubbel te pakken vind ik.

En laat zijn vrouw met rust.. ze wil echt geen brieven van de 'andere vrouw'
MissMaran schreef:
02-09-2018 13:23

En laat zijn vrouw met rust.. ze wil echt geen brieven van de 'andere vrouw'
Een brief van de andere vrouw is toch nooit omdat ze het beste voor de vrouw van voorhebben? Dat is in de wanhoop dat hij eindelijk van haar afgaat.
Sophiever schreef:
02-09-2018 15:02
Een brief van de andere vrouw is toch nooit omdat ze het beste voor de vrouw van voorhebben? Dat is in de wanhoop dat hij eindelijk van haar afgaat.
Dit, ik kreeg ooit een hele lange, lieve, begripvolle brief van de 'andere vrouw'. Tot ik zei dat ik geen boodschap had aan die brief, toen ging ze vol gas alsnog achter mijn kerel aan. Brief was gewoon een front.
Het is gewoon ook echt pijnlijk, de laatste waar je wat mee te maken wil hebben is degene waar je man je mee heeft belazerd, die zou nooit kunnen troosten, uitleggen, goed praten. zij is de reden van het verdriet.
Zeeepje schreef:
02-09-2018 15:22
Dit, ik kreeg ooit een hele lange, lieve, begripvolle brief van de 'andere vrouw'. Tot ik zei dat ik geen boodschap had aan die brief, toen ging ze vol gas alsnog achter mijn kerel aan. Brief was gewoon een front.
Zo'n brief is nooit oprecht, dat is Of bedoeld om vent een hak te zetten, Of bedoeld om relatie van vent en mevrouw-vent een laatste setje te geven
Dames dames, mannen willen gewoon neuken. Met wie dan ook. Dus als hun eigen vrouw minder of helemaal niet meer wil dan zoeken ze een ander. Het liefst onontdekt er naast.

Maar geloof me, als het eenmaal zo ver komt is de relatie in de ogen van de man al niet meer wat ie had moeten zijn.
willem1959 schreef:
02-09-2018 13:10
Dat kan bij mij niet meer. :P
Hè.. wat jammer nou
Nou ja.. dat dus..
bloosje schreef:
02-09-2018 17:59
Hè.. wat jammer nou
Nee, juist fijn. Met mij kun je neuken tot je scheel ziet zonder zwanger te raken.
willem1959 schreef:
02-09-2018 18:14
Nee, juist fijn. Met mij kun je neuken tot je scheel ziet zonder zwanger te raken.
Een vibrator of dildo heeft dezelfde omschrijving.
Sophiever schreef:
02-09-2018 20:48
Een vibrator of dildo heeft dezelfde omschrijving.
:applause:
willem1959 schreef:
02-09-2018 17:56
Dames dames, mannen willen gewoon neuken. Met wie dan ook. Dus als hun eigen vrouw minder of helemaal niet meer wil dan zoeken ze een ander. Het liefst onontdekt er naast.

Maar geloof me, als het eenmaal zo ver komt is de relatie in de ogen van de man al niet meer wat ie had moeten zijn.
Dan moet hij het uitmaken. Mannen waren toch zo duidelijk zogenaamd? Raar dat stiekeme gedoe dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven