Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nemaìn’ schreef:
02-09-2018 23:06
Het is mijn indruk van jou, maar klopt het ook?
Ja. :)
Maar het is typisch zo'n eigenschap waar ik zelf gewoonlijk niet bij stilsta. Bij 'positieve eigenschappen' ben ik geneigd te denken 'wat vind ik zelf goede eigenschappen aan anderen'. Daarmee kwam ik alleen maar op steekwoorden van eigenschappen die ik bij anderen bewonder, juist omdat ik er zelf niet zo goed in ben. Dus dat hielp me niet verder.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik zie een rode draad: zorgvuldig-diplomatiek-zaken goed kunnen formuleren :thumbsup:
En heel erg bedankt Lemoos en Feow!

Ik zie die rode draad ook, geloof ik. Dankzij jullie!

Ondanks alle rellen en gedoe hier, blijft dit uiteindelijk toch altijd wel het meest behulpzame forum op het hele internet. :cheers:

Ik kan weer verder, dus het mag hier nu verder weer volledig over stomme ava's en andere napraterij gaan (voor ik verlegen ga worden). Veel dank!! :thumbsup:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
feow schreef:
02-09-2018 23:09
(...)

En -belangrijk!- je kunt meezingen met Klein Orkest en Boudewijn de Groot en Robert Long.
Hahaha, dat was vanavond zo ongeveer de enige goede eigenschap die ik van mezelf kon bedenken terwijl ik hier zat te soggen en de napraterij over vals zingen las :rofl:

*En nu geef ik mezelf een schop onder de kont en ga ik offline & aan het werk*
Alixane schreef:
02-09-2018 22:43
Raar forum, posts worden verwijderd of bestraft vanwege niets, maar een avatar zoals van deze forummer mag dan wel weer. Ik had het gestaft maar het stafje is weg en de avatar staat er nog.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=370502
-
De avatar is verwijderd zag ik, schijnbaar werkt een post in napraat beter dan een stafje....rararara! :proud:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alixane schreef:
03-09-2018 00:24
-
De avatar is verwijderd zag ik, schijnbaar werkt een post in napraat beter dan een stafje....rararara! :proud:
Najah zeg. Ik vond die avatar ook wel apart maar om nu de mods erbij te roepen is natuurlijk erg sneu en onnodig. Vind je zelf niet?
Loullah schreef:
03-09-2018 08:36
Najah zeg. Ik vond die avatar ook wel apart maar om nu de mods erbij te roepen is natuurlijk erg sneu en onnodig. Vind je zelf niet?

Moet jij zeggen :rofl:
Zullen we het eens over sneu hebben?

:biggrin:
Vanaf vandaag 2 kinderen in het VO.
Weer een fase afgerond..
Mijn moeder heeft ook een groot gezin. Ik hoor haar nog zuchten toen mijn jongste broertje naar het VO ging: 'Ik heb -x tijd- minstens een kind op de basisschool hier tegenover gehad, en nu dus gewoon niet meer! Wat een raar idee.'
shifty schreef:
02-09-2018 22:15
Afbeelding
:proud:
Alixane schreef:
02-09-2018 22:43
Raar forum, posts worden verwijderd of bestraft vanwege niets, maar een avatar zoals van deze forummer mag dan wel weer. Ik had het gestaft maar het stafje is weg en de avatar staat er nog.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=370502
In eerste instantie zag ik niet goed wat voor een avatar deze forumer had dus toen heb ik op zijn/haar profiel geklikt zodat de avatar wat groter werd. Had ik dat nou maar niet gedaan :facepalm: :facepalm:
Ik heb ze nu ook allemaal op het VO zitten. Ik moet zeggen dat ik pubers een stuk leuker vind dan ik van te voren gedacht had. Was ook echt wel klaar met de basisschool, gek genoeg.
Ana_Isabel** schreef:
03-09-2018 09:51
Vanaf vandaag 2 kinderen in het VO.
Weer een fase afgerond..
Een beetje weemoedig maar ook weer spannend. Denk ik dan. Heb er maar één dus bij iedere ‘mijlpaal’ is het gelijk de laatste keer.
the_Wicked_Witch schreef:
03-09-2018 10:41
Ik heb ze nu ook allemaal op het VO zitten. Ik moet zeggen dat ik pubers een stuk leuker vind dan ik van te voren gedacht had. Was ook echt wel klaar met de basisschool, gek genoeg.
dat heb ik tot nu toe met elke fase gehad. Dat toen oudste van KDV ging, ik het een 'dingetje' vond (natte ogen), oudste van BO, weer. Maar tegen de tijd, dat jongste zo ver was, was ik zo klaar met zo'n 'instituut', dat de nieuwe fase heel natuurlijk voelde.

Onze nieuwste fase is, dat dit jaar echt laatste keer vakantie als gezin was, het ging prima. Maar de rek is er uit.
lemoos2 schreef:
03-09-2018 10:46
Een beetje weemoedig maar ook weer spannend. Denk ik dan. Heb er maar één dus bij iedere ‘mijlpaal’ is het gelijk de laatste keer.
Klopt. Beetje mixed feelings.. Ooit liep ik met 4 richting basisschool en nu nog maar met 2. Maar het worden zulke leuke en mooie mensen van binnen en van buiten. Het wordt alleen maar leuker.
Middelste zoon krijgt nu Frans. Heb ik nooit gehad, dus gaan we samen doen :heart:

Aaah ja, voor jou is het echt dan voor het laatst.. Ik kan het elke keer nog wat uitstellen vanwege de andere kinderen.
03-09-2018 10:41
Gek he, je groeit een soort van met je kinderen mee ofzo.
Ana_Isabel** schreef:
03-09-2018 11:12
Gek he, je groeit een soort van met je kinderen mee ofzo.

Ja, dat merk ik ook.
Vind wél dat het bizar snel is gegaan, ik heb echt een soort van "nu al?".
Ook het gevoel dat ik er niet genoeg van genoten heb.
Mijn kinderen zijn allebei al van school af.
Ik heb nooit dat soort mijlpaal-gevoelens gehad.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
03-09-2018 11:37
Mijn kinderen zijn allebei al van school af.
Ik heb nooit dat soort mijlpaal-gevoelens gehad.
ook niet zitten snotteren tijdens het afzwemmen???
lilalinda schreef:
03-09-2018 11:46
ook niet zitten snotteren tijdens het afzwemmen???

:rofl:
03-09-2018 11:30
Ja, dat merk ik ook.
Herkenbaar hoor. Bizar hoe de tijd vliegt.
03-09-2018 11:30
Ja, dat merk ik ook.
Ja dat heb ik ook, het gaat allemaal zo snel
Oifa schreef:
03-09-2018 12:14
Ja dat heb ik ook, het gaat allemaal zo snel
Hoe oud zijn jouw kinderen?

Ana, dat is wel even wennen denk ik.
Coconuts12 schreef:
03-09-2018 12:33
Hoe oud zijn jouw kinderen?

Ana, dat is wel even wennen denk ik.
Mja, ik kan mij soms dan een beetje verliezen in "vroeger" Wij waren echt een eenheid. Waar ik was waren zij. En nu zijn ze alweer zo zelfstandig.
Aan de andere kant ben ik niet meer zo gehaast. Dat is ook wel lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven