Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 2 september 2018 om 21:17
zondag 2 september 2018 om 21:21
shifty schreef: ↑02-09-2018 21:05Als de hele coupé je niet ziet zitten dan ga je irritant aanwezig zitten doen tot het moment dat iedereen je maar weer negeert en je weer terug bent waar je was begonnen; niemand ziet je zitten. Als je dat wil veranderen moet je misschien iets anders proberen. Maar als je dat niet wil veranderen vraag ik me af wat je liever hebt; een coupé vol met mensen die zich storen aan je aanwezigheid of een coupé vol met mensen die je aanwezigheid negeren? Want dat zijn dan de opties als je zelf geen alternatieven biedt.
Voorlopig ben ik degene die jou erg aan het negeren is, op uitzonderingen na, maar dat heb je vast niet door. De trein zit vol en er is geen plek meer voor jou.
zondag 2 september 2018 om 21:25
Dat is altijd wat spijtig. Ik had hetzelfde eens met "ik ben dom, lomp en famous, bitches zitten aan mijn penis", maar dat heb ik hier al vaker gepost. Alsnog een mooi verhaal, al dachten mijn medesupermarktbezoekers er wellicht anders over.Lady*Voldemort schreef: ↑02-09-2018 21:05Dat dacht ik.
Ik liep het een keer uit volle borst te bleren terwijl ik een verlaten basisschool aan het moppen was, en toen kwam er ineens een juf binnen gewandeld die iets vergeten was. Ze keek behoorlijk op van mijn vocale kwaliteiten.
zondag 2 september 2018 om 21:28
Zeker een mooi verhaal. En ik lees het voor het eerst, dus fijn dat je het toch nog een keer wilde delenvrouwjagersma schreef: ↑02-09-2018 21:25Dat is altijd wat spijtig. Ik had hetzelfde eens met "ik ben dom, lomp en famous, bitches zitten aan mijn penis", maar dat heb ik hier al vaker gepost. Alsnog een mooi verhaal, al dachten mijn medesupermarktbezoekers er wellicht anders over.
zondag 2 september 2018 om 21:34
Zo bevond ik me ook een keer in de (bijna) verlaten basisschool van mijn dochter, want ik zou haar ophalen en ze moest nablijven wegens verregaand wangedrag. Geïnspireerd door een knutsel aan de muur barstte ik uit in een welgemeend 'ONLY JOOOEEEE' (van The Platters, als ik me niet vergis), om vervolgens recht in de armen te lopen van dochters juf die me een dikke knuffel gaf en oprecht bedankte voor deze onverwachte serenade.
Basisscholen hebben een muzikale uitwerking op mij blijkbaar.
zondag 2 september 2018 om 21:35
Damned if I don’t
zondag 2 september 2018 om 21:36
Dat zou iedereen moeten doen. Vrolijkt de boel een beetje op.Lady*Voldemort schreef: ↑02-09-2018 21:34Zo bevond ik me ook een keer in de (bijna) verlaten basisschool van mijn dochter, want ik zou haar ophalen en ze moest nablijven wegens verregaand wangedrag. Geïnspireerd door een knutsel aan de muur barstte ik uit in een welgemeend 'ONLY JOOOEEEE' (van The Platters, als ik me niet vergis), om vervolgens recht in de armen te lopen van dochters juf die me een dikke knuffel gaf en oprecht bedankte voor deze onverwachte serenade.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 2 september 2018 om 21:38
Ik vind het mooi, als iemand heel hard zingt. Onlangs reed ik heel lang achtereen auto (mijn ega had de eerste 500 km gereden), en op een gegeven moment kan ik dat alleen nog maar als ik heel hard met iets meezing, dondert niet wat. Mijn man heeft daarvoor speciaal een heel kazige cd, met Unchained Melody en Morning has Broken.
zondag 2 september 2018 om 21:40
Ik waardeer het ook.
Damned if I don’t
zondag 2 september 2018 om 21:43
Heerlijke meezingmuziek is dat inderdaad.vrouwjagersma schreef: ↑02-09-2018 21:38Ik vind het mooi, als iemand heel hard zingt. Onlangs reed ik heel lang achtereen auto (mijn ega had de eerste 500 km gereden), en op een gegeven moment kan ik dat alleen nog maar als ik heel hard met iets meezing, dondert niet wat. Mijn man heeft daarvoor speciaal een heel kazige cd, met Unchained Melody en Morning has Broken.
Ik zing altijd met mijn dochter. Heel hard en heel vals, want we hebben allebei een stem als een gebarsten theeketel. Vanmiddag zongen we samen nog Lucy in the Sky with Diamonds, prachtig was het.
zondag 2 september 2018 om 21:44
Ik wilde ooit mijn man ergeren door keihard (lees vals) opera te zingen in de auto met hele hoge uithalen. En hem dan blijven aankijken.
Ik voelde mij heel wat die 15 min. Totdat we thuis aankwamen en ik mij realiseerde dat hij expres alle raampjes omlaag had gedaan..
Ik voelde mij heel wat die 15 min. Totdat we thuis aankwamen en ik mij realiseerde dat hij expres alle raampjes omlaag had gedaan..
anoniem_374390 wijzigde dit bericht op 02-09-2018 21:45
2.28% gewijzigd
zondag 2 september 2018 om 21:46
Klinkt als een gezellige boelLady*Voldemort schreef: ↑02-09-2018 21:43Heerlijke meezingmuziek is dat inderdaad.
Ik zing altijd met mijn dochter. Heel hard en heel vals, want we hebben allebei een stem als een gebarsten theeketel. Vanmiddag zongen we samen nog Lucy in the Sky with Diamonds, prachtig was het.
Ik hou erg van zingen, mijn zoontjes zingen helaas nooit met mij mee
Ik hou ervan, doe ik ook vaak met mijn moeder, heerlijk is dat.Lady*Voldemort schreef: ↑02-09-2018 21:43Heerlijke meezingmuziek is dat inderdaad.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Ana_Isabel** schreef: ↑02-09-2018 21:44Ik wilde ooit mijn man ergeren door keihard (lees vals) opera te zingen in de auto met hele hoge uithalen. En hem dan blijven aankijken.
zondag 2 september 2018 om 21:47
Dat vind ik echt heel erg knap. Ik zing ook wel eens opera, maar dan doe ik altijd de bas.Ana_Isabel** schreef: ↑02-09-2018 21:44Ik wilde ooit mijn man ergeren door keihard (lees vals) opera te zingen in de auto met hele hoge uithalen.
zondag 2 september 2018 om 21:48
Lady*Voldemort schreef: ↑02-09-2018 21:47Dat vind ik echt heel erg knap. Ik zing ook wel eens opera, maar dan doe ik altijd de bas.
zondag 2 september 2018 om 21:49
Dat komt nog wel. Mijn kinderen vonden mijn gezang ook altijd stom en genant, maar dochter is inmiddels dus helemaal om en zoon heb ik een paar dagen geleden ook al betrapt op meebrommen met The Lemon Tree (ook al zo'n favoriet hier als het om meezingen gaat).
zondag 2 september 2018 om 21:49
vrouwjagersma schreef: ↑02-09-2018 21:45Hard en vals is het beste. Je hoeft ook niet altijd ergens goed in te zijn om er niet gigantisch veel plezier in te hebben.
Ik doe regelmatig een dansje in de auto .. soms hebben ook anderen veel lol aan mijn plezier hebben.