Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 3 september 2018 om 12:49
Ja, dat snap ik ergens wel.Ana_Isabel** schreef: ↑03-09-2018 12:46Mja, ik kan mij soms dan een beetje verliezen in "vroeger" Wij waren echt een eenheid. Waar ik was waren zij. En nu zijn ze alweer zo zelfstandig.
Aan de andere kant ben ik niet meer zo gehaast. Dat is ook wel lekker.
maandag 3 september 2018 om 12:53
Alles heeft zijn plaats en zijn tijd zogezegd. Gisteren is mijn lievelingstante overleden in Spanje. Dan realiseer je je weer dat jij nu de volwassene bent en iedereen een plekje doorschuift. Word ik een beetje melodramatisch van. Is morgen weer over
maandag 3 september 2018 om 13:02
Mijn oudste zit inmiddels al in de 2de van het VO jongste zit nu in groep 8Coconuts12 schreef: ↑03-09-2018 12:33Hoe oud zijn jouw kinderen?
Ana, dat is wel even wennen denk ik.
maandag 3 september 2018 om 13:02
Dat mag toch ook, je zo voelen? Niks mis mee. Gecondoleerd met je tanteAna_Isabel** schreef: ↑03-09-2018 12:53Alles heeft zijn plaats en zijn tijd zogezegd. Gisteren is mijn lievelingstante overleden in Spanje. Dan realiseer je je weer dat jij nu de volwassene bent en iedereen een plekje doorschuift. Word ik een beetje melodramatisch van. Is morgen weer over![]()
maandag 3 september 2018 om 13:05
Dankjewel lieverdCoconuts12 schreef: ↑03-09-2018 13:02Dat mag toch ook, je zo voelen? Niks mis mee. Gecondoleerd met je tante![]()
![]()
maandag 3 september 2018 om 13:08
Nog nooit mijn zwemles-mening gelezen zeker?
Maar nee, nog nooit gesnotterd om welke mijlpaal dan ook.
En ik vond en vind ook niet dat het snel gaat. Ik vond elke fase precies lang genoeg duren. Als ik wel weer eens wat anders wilde waren ze net weer toe aan een volgende stap. Perfect.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 3 september 2018 om 13:30
Gecondoleerd.Ana_Isabel** schreef: ↑03-09-2018 12:53Alles heeft zijn plaats en zijn tijd zogezegd. Gisteren is mijn lievelingstante overleden in Spanje. Dan realiseer je je weer dat jij nu de volwassene bent en iedereen een plekje doorschuift. Word ik een beetje melodramatisch van. Is morgen weer over![]()
Life is short. Eat dessert first.
maandag 3 september 2018 om 15:23
Ik vind het echt vreselijk langzaam gaan. Effectief pakweg dertig (!!) jaar tussen eerste kind het huis in en laatste eruit.the_Wicked_Witch schreef: ↑03-09-2018 11:30Ja, dat merk ik ook.
Vind wél dat het bizar snel is gegaan, ik heb echt een soort van "nu al?".
Ook het gevoel dat ik er niet genoeg van genoten heb.
En eigenlijk vind ik ze pas als puber echt heel leuk. Daarvoor lief hoor, maar dat getrut allemaal
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
maandag 3 september 2018 om 15:24
Gecondoleerd.Ana_Isabel** schreef: ↑03-09-2018 12:53Alles heeft zijn plaats en zijn tijd zogezegd. Gisteren is mijn lievelingstante overleden in Spanje. Dan realiseer je je weer dat jij nu de volwassene bent en iedereen een plekje doorschuift. Word ik een beetje melodramatisch van. Is morgen weer over![]()
En morgen schuif je weer een stapje door he
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
maandag 3 september 2018 om 15:24
GetrutJollyRider schreef: ↑03-09-2018 15:23Ik vind het echt vreselijk langzaam gaan. Effectief pakweg dertig (!!) jaar tussen eerste kind het huis in en laatste eruit.
En eigenlijk vind ik ze pas als puber echt heel leuk. Daarvoor lief hoor, maar dat getrut allemaal
maandag 3 september 2018 om 15:26
Thanks
Yep, weer een stapje dichterbij de eeuwige bladiebloe. (weet de juiste benaming niet.)
maandag 3 september 2018 om 15:30
Nou, dit.JollyRider schreef: ↑03-09-2018 15:23Ik vind het echt vreselijk langzaam gaan. Effectief pakweg dertig (!!) jaar tussen eerste kind het huis in en laatste eruit.
Hier dan geen 30 jaar, maar dat komt vooral omdat ik ze heel jong het huis uitgebonjourd heb.
Als je 18 jaar in dezelfde baan zit wil je toch ook wel eens wat anders?
Als ik mensen hoor zeggen dat het zo snel gaat vraag ik me echt af wat er dan zo snel gaat. Ik heb nu een kitten, die is in een jaar volwassen, dat vind ik redelijk vlot.
Maar die kinderen, die daar minstens 18 jaar over doen?
David Dunning
David Dunning
maandag 3 september 2018 om 15:30
Ik gok van welSolomio schreef: ↑03-09-2018 13:08Nog nooit mijn zwemles-mening gelezen zeker?
Maar nee, nog nooit gesnotterd om welke mijlpaal dan ook.
En ik vond en vind ook niet dat het snel gaat. Ik vond elke fase precies lang genoeg duren. Als ik wel weer eens wat anders wilde waren ze net weer toe aan een volgende stap. Perfect.
Ik snotter ook bij weinig. En meestal is het meer dat ik blij ben dat zij wel iets super moois kunnen/mogen doen /meemaken. Dingen die ik niet had of mocht in mijn niet zo leuke jeugd.
Maar niet over zwemles ofzo of het naar school gaan of wedstrijd winnen ofzo. ... Maar ik zeg nooit nooit.
maandag 3 september 2018 om 15:37
Mensen die vinden dat het snel gaat vinden meestal idd die tijd dat de kinderen klein zijn erg leuk. Ik vond en vind het steeds leuker worden naarmate ze ouder worden, dus ik was bij elke volgende stap blij dat het weer iets meer op een normaal mens ging lijken.Coconuts12 schreef: ↑03-09-2018 15:34De babytijd vind ik erg snel voorbij bij de kinderen in mijn omgeving. Wat ik persoonlijk de leukste tijd vind.
David Dunning
David Dunning
maandag 3 september 2018 om 15:37
Kijk Sjakie, een schommel! Hey, die paddestoelen maken muziek! Oh, je kan al op de echte wc! Etcetera Ad infinitum et ad nauseam
Echt, ik snap de biologische problemen, maar die 9 maanden zwangerschap hadden voor mij 10 jaar mogen duren. Gewoon meteen met pubers beginnen
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
maandag 3 september 2018 om 15:39
etter
maandag 3 september 2018 om 15:40
babytijd vind ik echt niet veel aan. Eigenlijk wordt het leuk vanaf dat ze een jaar of drie zijn en je een beetje kan communiceren.Coconuts12 schreef: ↑03-09-2018 15:34De babytijd vind ik erg snel voorbij bij de kinderen in mijn omgeving. Wat ik persoonlijk de leukste tijd vind.
Pubers vallen me tot nu toe erg mee.
maandag 3 september 2018 om 15:41
Als vrouw denk ik daar iets anders over, maar kinderen zouden van mij wel wat rijper ter wereld mogen komen.JollyRider schreef: ↑03-09-2018 15:37Kijk Sjakie, een schommel! Hey, die paddestoelen maken muziek! Oh, je kan al op de echte wc! Etcetera Ad infinitum et ad nauseam
Echt, ik snap de biologische problemen, maar die 9 maanden zwangerschap hadden voor mij 10 jaar mogen duren. Gewoon meteen met pubers beginnen
David Dunning
David Dunning
maandag 3 september 2018 om 15:44
Ja, dat is zo. Vriendin van mij kijkt er net zoals jij tegenaan. Ik daarentegen vond juist dat het zo snel ging, haha. Ik heb weinig met kinderen van de basisschoolleeftijd. Daarna vind ik het ook weer leuker worden.
maandag 3 september 2018 om 15:45
maandag 3 september 2018 om 15:47
Zit er zoveel leeftijdsverschil tussen de oudste en de jongste of vloog de oudste snel uit en heeftde jongste geen haast? Of allebei?JollyRider schreef: ↑03-09-2018 15:23Ik vind het echt vreselijk langzaam gaan. Effectief pakweg dertig (!!) jaar tussen eerste kind het huis in en laatste eruit.