Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
02-09-2018 21:49
Dat komt nog wel. Mijn kinderen vonden mijn gezang ook altijd stom en genant, maar dochter is inmiddels dus helemaal om en zoon heb ik een paar dagen geleden ook al betrapt op meebrommen met The Lemon Tree (ook al zo'n favoriet hier als het om meezingen gaat).
Ik hoop zo dat je gelijk hebt, het lijk me geweldig als ze mee willen zingen
Lady*Voldemort schreef:
Dat komt nog wel. Mijn kinderen vonden mijn gezang ook altijd stom en genant, maar dochter is inmiddels dus helemaal om en zoon heb ik een paar dagen geleden ook al betrapt op meebrommen met The Lemon Tree (ook al zo'n favoriet hier als het om meezingen gaat).
Van de week nog gehoord en dan kan je toch niet anders dan meezingen!
Life is short. Eat dessert first.
Lady*Voldemort schreef:
Mr blue sky is op dit moment vaste prik in de auto als meezinger.
Dat intro.. :heart:
Ana_Isabel** schreef:
02-09-2018 21:48
:rofl:
Lach jij maar. Ik heb ooit gezongen in een klassiek koor en daar zong ik echt de tweede bas. Ik ben een reïncarnatie van Astrid Nijgh.
Ana_Isabel** schreef:
02-09-2018 21:52
Die is ook fijn ja.

Ik verheug me nu alweer op de top 2000 :proud:
Meefluiten is ook leuk, bijvoorbeeld bij Love Generation (fijn nummer voor in de auto).
shifty schreef:
Ik doe regelmatig een dansje in de auto .. soms hebben ook anderen veel lol aan mijn plezier hebben.
Ik stond een tijdje geleden in de file, was het liedje van Friends op de radio (I'll be there for you), met dat klappen tussendoor. Zat er een keurige meneer in pak in de auto naast me, en net toen ik opzij keek zag ik dat hij heel enthousiast, met perfecte timing mee te klappen :rofl:
Tjezus, wat vals
Ana_Isabel** schreef:
02-09-2018 21:52

Heerlijk :applause:

Zingen is niet mij sterkste kant .. dus alleen in de auto werkt prima voor iedereen.
Vooral liedjes met een achtergrondkoortje wat ondefinieerbare whapwhapwhahoooo's er in gooit
MevrouwJack schreef:
02-09-2018 22:00
Ik stond een tijdje geleden in de file, was het liedje van Friends op de radio (I'll be there for you), met dat klappen tussendoor. Zat er een keurige meneer in pak in de auto naast me, en net toen ik opzij keek zag ik dat hij heel enthousiast, met perfecte timing mee te klappen :rofl:

Dat dus .. je moet eens naast mij staan als stayin' alive op de radio is, dan ben ik net een mix tussen John Travolta en een rolstoel.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 02-09-2018 22:05
1.73% gewijzigd
JollyRider schreef:
02-09-2018 14:11
(Geen zorgen, ik ben een contact-hater, dus vanaf 500m zwaaien is voor mij al erg intiem)
Met iedereen of zijn daar uitzonderingen op?

Ik werd laatst op een verjaardag (bij iemand anders) opeens gezoend ter felicitatie door iemand die ik nauwelijks ken :@@:
Meestal ben ik daar wel alert op maar deze keer zag ik het even niet aankomen.
shifty schreef:
02-09-2018 22:05
Dat dus .. je moet eens naast mij staan als stayin' alive op de radio is, dan ben ik net een mix tussen John Travolta en een rolstoel.
Nu zie ik dus een minion voor me die John Travolta na doet :lol:
Ik playback op de fiets. Ik probeer me in te houden als er tegenliggers aankomen, maar ik geloof niet dat dat altijd lukt ;-D
Tjezus, wat vals
Oifa schreef:
02-09-2018 22:10
Nu zie ik dus een minion voor me die John Travolta na doet :lol:
Afbeelding
Een ontzettend leuke herinnering die ik heb is trouwens op een festival. Daar stond ik met mijn tentje op het metal-veldje: we hadden elk jaar de gewoonte om met een flink aantal metalheads en goths bij elkaar te groeperen op de camping. Er was die middag voor ons niet zo veel interessants aan muziek, en ik had zo'n radio op batterijen meegenomen. Die ging dus aan, en we vonden de piratenzender. De blikken van de langslopende mensen bij dat stelletje in het zwart verklede figuren die meezongen met die muziek was nog wel het grappigste van alles :hihi: (Een jaar eerder gingen we huppelend over het terrein heen. Vonden mensen ook al zo vreemd.) Het was ook allemaal muziek die ik nu niet meer terug zou kunnen vinden.
Ik heb nooit muziek aan, zing dus ook nooit mee.
In de auto praat ik meestal, tegen iemand die er niet is. De beste gesprekken zijn dat.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Raar forum, posts worden verwijderd of bestraft vanwege niets, maar een avatar zoals van deze forummer mag dan wel weer. Ik had het gestaft maar het stafje is weg en de avatar staat er nog.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=370502
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Solomio schreef:
02-09-2018 22:17
Ik heb nooit muziek aan, zing dus ook nooit mee.
In de auto praat ik meestal, tegen iemand die er niet is. De beste gesprekken zijn dat.
Die iemand is het ook altijd met je eens zeker? Fantastische gesprekken zijn dat.
Life is short. Eat dessert first.
@Alixane - Om in de stijl van het viva forum te blijven had dat figuur een plant moeten kiezen

Afbeelding
Gelukt! Dank!

Kan iemand mij even over een dood punt heen helpen? Ik moet een of andere opdracht voorbereiden waarbij het van belang is dat ik wat goede eigenschappen van mezelf benoem. En als ik ergens een hekel aan heb... Kortom, ik zit met een writer's block.

Nou bedacht ik me dat hier vast mensen zitten die (naast evt alle mogelijke negatieve associaties) best eens een positieve eigenschap toeschrijven aan mijn nick. Dus... ik steek even mijn nek uit. Wat is de eerste positieve associatie die in je opkomt (als je mij hier 'kent')?

Ik vis niet naar een oeverloze stroom complimenten, hoor. Als ik twee of drie steekwoorden heb dan raak ik hopelijk even over mijn schroom heen en kan ik zelf (offline) hopelijk wel even verder pochen en verder met de rest van de opdracht. ;-)
dana wijzigde dit bericht op 02-09-2018 23:15
1.39% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Phineas schreef:
02-09-2018 22:51
@Alixane - Om in de stijl van het viva forum te blijven had dat figuur een plant moeten kiezen
:rofl:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
@Dana Zorgvuldig
Thnx Nemaìn! Zou ik zelf niet snel op zijn gekomen. Heel fijn.
Dana schreef:
02-09-2018 23:02
Thnx Nemaìn! Zou ik zelf niet snel op zijn gekomen. Heel fijn.
Het is mijn indruk van jou, maar klopt het ook?
Dana schreef:
02-09-2018 22:59
Kan iemand mij even over een dood punt heen helpen? Ik moet een of andere opdracht voorbereiden waarbij het van belang is dat ik wat goede eigenschappen van mezelf benoem. En als ik ergens een hekel aan heb... Kortom, ik zit met een writer's block.

Nou bedacht ik me dat hier vast mensen zitten die (naast evt alle mogelijke negatieve associaties) best eens een positieve eigenschap toeschrijven aan mijn nick. Dus... ik steek even mijn nek uit. Wat is de eerste positieve associatie die in je opkomt (als je mij hier 'kent')?

Ik vis niet naar een oeverloze stroom complimenten, hoor. Als ik twee of drie steekwoorden heb dan raak ik hopelijk even over mijn schroom heen en kan ik zelf (offline) hopelijk wel even verder pochen en verder met de rest van de opdracht. ;-)
Authentiek, diplomatisch.

Sorry, dat helpt je natuurlijk niet verder. Ik heb dat laatst ook moeten doen en toen nam ik gewoon mijn slechtste eigenschappen. En die ombuigen naar iets positiefs. Dus kommaneuker werd ‘oog voor detail’, geen blad voor de mond nemen werd ‘recht door zee’, enz. Werkte een stuk sneller.
@Dana:
Ik vind dat jij goed kunt formuleren.
En dat je vaak in staat bent om dingen van verschillende kanten te bekijken.

En -belangrijk!- je kunt meezingen met Klein Orkest en Boudewijn de Groot en Robert Long.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven