Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 12 maart 2009 om 22:56
donderdag 12 maart 2009 om 23:03
love is in the air! prachtig zeg! waar haal je ze vandaan?? hahaha
Ik heb net papa mn foto gemaild en gezegd dat ik zaterdag uitgebreider op zn mail terugkom (ben er morgenavond nl. niet....zitten jullie?......ik ga......bowlen!) en die andere die niet uit was op een overeenkomst zoals hij het noemde, gezegd dat er een alarmbelletje gaat rinkelen bij deze laatste zin in zn mail en dat ik daarom afhaak. Mannen die bij voorbaat al zeggen dat ze geen relatie willen, daar steek ik geen energie meer in. Vroeger dacht ik dat ik ze wel kon 'redden', maar nu ga ik dat hele circus echt niet meer in. Ik maak progressie! en denk aan de hartenwolkjes van Appel straks in mn bed...
Appel, btw, wanneer komt McSteamy od houden we t bij McBuuf?
Ik heb net papa mn foto gemaild en gezegd dat ik zaterdag uitgebreider op zn mail terugkom (ben er morgenavond nl. niet....zitten jullie?......ik ga......bowlen!) en die andere die niet uit was op een overeenkomst zoals hij het noemde, gezegd dat er een alarmbelletje gaat rinkelen bij deze laatste zin in zn mail en dat ik daarom afhaak. Mannen die bij voorbaat al zeggen dat ze geen relatie willen, daar steek ik geen energie meer in. Vroeger dacht ik dat ik ze wel kon 'redden', maar nu ga ik dat hele circus echt niet meer in. Ik maak progressie! en denk aan de hartenwolkjes van Appel straks in mn bed...
Appel, btw, wanneer komt McSteamy od houden we t bij McBuuf?

donderdag 12 maart 2009 om 23:07
Hallo singles,
Ik ben een nieuwe single he. Althans, ook alweer een tijdje.
Maar nu heb ik een vraagje, want ik ben een tijdje al wat aan het meelezen met wat topics en daar lees ik dan herhaaldelijk dingen zoals je moet koelbloedig afwachten (heb ik gedaan toevallig!), et cetera et cetera.
Goed, de heer in kwestie heeft zijn (allemaal heel lief en schattig) 1e move naar mij gemaakt (geweldig!), hij heeft zelfs jajaja moeite gedaan (heel mooi). Alleen nu moet ik het allemaal gaan verzinnen wat we gaan doen, is dit een terugkrabbel iets ofzo???? Hoort een man daar niet mee te komen of zeg ik nu iets heel doms, ja nieuw he
Groetjes.
Ik ben een nieuwe single he. Althans, ook alweer een tijdje.
Maar nu heb ik een vraagje, want ik ben een tijdje al wat aan het meelezen met wat topics en daar lees ik dan herhaaldelijk dingen zoals je moet koelbloedig afwachten (heb ik gedaan toevallig!), et cetera et cetera.
Goed, de heer in kwestie heeft zijn (allemaal heel lief en schattig) 1e move naar mij gemaakt (geweldig!), hij heeft zelfs jajaja moeite gedaan (heel mooi). Alleen nu moet ik het allemaal gaan verzinnen wat we gaan doen, is dit een terugkrabbel iets ofzo???? Hoort een man daar niet mee te komen of zeg ik nu iets heel doms, ja nieuw he
Groetjes.
donderdag 12 maart 2009 om 23:10
donderdag 12 maart 2009 om 23:11