Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
donderdag 12 maart 2009 om 21:17
Lente, jaaaa!! Herkenbaar dus
Marels, dat je nieuwsgierig naar me bent . Ik ook naar jou hoor, lang leve Hyves iig!
En ADM woont ook niet bepaald om die hoek, maar ik moet toevallig die avond in haar woonplaats zijn, dus dat komt mooi uit zo.
Marels, dat je nieuwsgierig naar me bent . Ik ook naar jou hoor, lang leve Hyves iig!
En ADM woont ook niet bepaald om die hoek, maar ik moet toevallig die avond in haar woonplaats zijn, dus dat komt mooi uit zo.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
donderdag 12 maart 2009 om 21:18
Hi!
Wat een leuk forum!
Ik ben zelf naargeestig op zoek naar een sapcentrifuge..zo'n ding waar groenten in kunnen en waar dan door een tuitje het sap (zonder de pulp) uitkomt.
Heb om te ruilen een tassen, een paar laarzne maat 41 en een paar flatjes maat 41. De schoenen zijn zo goed als nieuw maar ik heb zelf maat 40:)
Wat een leuk forum!
Ik ben zelf naargeestig op zoek naar een sapcentrifuge..zo'n ding waar groenten in kunnen en waar dan door een tuitje het sap (zonder de pulp) uitkomt.
Heb om te ruilen een tassen, een paar laarzne maat 41 en een paar flatjes maat 41. De schoenen zijn zo goed als nieuw maar ik heb zelf maat 40:)
donderdag 12 maart 2009 om 21:26
Wat een gezelligheid hier!Ik heb ook nog wat dingen liggen waarvan ik morgen even foto's maak:
video's (voorlopers van DVD ) van Plop, Nijn, Bassie&Adriaantjuuh
leuke lijstjes met afbeeldingen van Pooh en Disney
klok met een retromotiefje
bordje met vakjes voor beebs eerste prakje
Al iemand geinteresseerd?
video's (voorlopers van DVD ) van Plop, Nijn, Bassie&Adriaantjuuh
leuke lijstjes met afbeeldingen van Pooh en Disney
klok met een retromotiefje
bordje met vakjes voor beebs eerste prakje
Al iemand geinteresseerd?
donderdag 12 maart 2009 om 21:41
donderdag 12 maart 2009 om 21:49
quote:Marels schreef op 12 maart 2009 @ 20:27:
Ik wacht gespannen af Biol
Kun je anders zeggen welke site 't was, waar je ze vandaan had? Dan zoek ik gewoon 't plaatje op ofzo.
Nee Marels, koest, geduld hebben Ik heb ze cadeau gekregen van mijn baas... die was een week in USA en toen ze terug kwam had ze schoenen voor me gekocht ( hoe vreemd is dat eigenlijk)
Ik wacht gespannen af Biol
Kun je anders zeggen welke site 't was, waar je ze vandaan had? Dan zoek ik gewoon 't plaatje op ofzo.
Nee Marels, koest, geduld hebben Ik heb ze cadeau gekregen van mijn baas... die was een week in USA en toen ze terug kwam had ze schoenen voor me gekocht ( hoe vreemd is dat eigenlijk)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

donderdag 12 maart 2009 om 21:55
Vlinder ik denk nr. 1 of vind je dat niets? eerlijk zeggen hoor. Want dan zoek ik even verder. Laat maar even weten en als je het wat lijkt mail je me maar of annedaisymay@hotmail.com want volgens mij heb ik je gegevens nog niet toch?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
donderdag 12 maart 2009 om 21:55
ADM die bovenste lijkt me wel leuk, zal hem eerst wel bij mijn oppaskinderen voorlezen (ongeveer 4) en dan lekker in de kast zetten. wie weet ruil ik hem wel weer een keer verder. maar lijkt me leuk. ik zal je mijn adres even mailen.
nog even vlinders winkeltje ga van de week ook mijn kast maar eens opruimen.
nog even vlinders winkeltje ga van de week ook mijn kast maar eens opruimen.
donderdag 12 maart 2009 om 22:15
Zwieber, speciaal voor jou! *moet eigenlijk hoognodig strijken* een paar foto's van de leren rugtas (en het doet echt zeer, want hij is echt mooi)
Mocht je het wat vinden: mijn mailadres is netje67@hotmail.com.
Mocht je het wat vinden: mijn mailadres is netje67@hotmail.com.
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
donderdag 12 maart 2009 om 22:16
Ja Biol, da's vreemd
Maar ik zie morgen de foto wel verschijnen. Nogmaals; marels_@live.nl
Maar ik zie morgen de foto wel verschijnen. Nogmaals; marels_@live.nl
668, the neighbour of the Beast
donderdag 12 maart 2009 om 22:28
Ah Mamzelle, super van het zitje, Gaan daar dan losse kussentjes in? En past zo n zitje op iedere fiets?
Taartje, ik zie niet echt wat in je lijstje. Als jij hetgeen mamzelle voorstelde wat vindt, zorg ik voor een boek voor haar. Dus van jou de oorbellen en armband? Jij de dvd, ik een zitje en dan stuur ik mamzelle nog een boek.
Wat vind jij van deze constructie mamzelle?
Taartje, ik zie niet echt wat in je lijstje. Als jij hetgeen mamzelle voorstelde wat vindt, zorg ik voor een boek voor haar. Dus van jou de oorbellen en armband? Jij de dvd, ik een zitje en dan stuur ik mamzelle nog een boek.
Wat vind jij van deze constructie mamzelle?

donderdag 12 maart 2009 om 22:55
quote:mika65 schreef op 12 maart 2009 @ 20:17:
Sorry ik heb net in de andere topic alle foto's bekeken en heb spulletjes gezien die ik wel leuk vond, maar weet niet meer van wie wat was.
Iemand had een mooie kattenmand met slaapplek erboven op geplaats. Woont die toevallig in de buurt van Drenthe?
Dat was ik. En jammer .... maar ik woon totaal niet in de buurt van Drenthe. Maar 't is ook niet zo heel erg .... mijn eigen katje heeft 'm eindelijk (na 5 jaar geloof ik) ontdekt.
Sorry ik heb net in de andere topic alle foto's bekeken en heb spulletjes gezien die ik wel leuk vond, maar weet niet meer van wie wat was.
Iemand had een mooie kattenmand met slaapplek erboven op geplaats. Woont die toevallig in de buurt van Drenthe?
Dat was ik. En jammer .... maar ik woon totaal niet in de buurt van Drenthe. Maar 't is ook niet zo heel erg .... mijn eigen katje heeft 'm eindelijk (na 5 jaar geloof ik) ontdekt.
donderdag 12 maart 2009 om 23:33
Prima, Molie. Ik heb van de laatste vijf jaar of zo alleen 1000 schitterende zonnen van Hosseini gelezen dus je zit niet gauw mis met een boek. En die sieraden vind ik dus heel leuk.. heb al heel lang geen sieraden meer gedragen op een paar oorknopjes na.
Dit zitje past op gewone fietsen. Ik kan me herinneren (van 15 jaar geleden) dat er verschillen zaten in de voorzitjes voor een gewone fiets of een ATB, maar die verschillen schijnen er nu niet meer te zijn. Mijn zitje is zoals de mini+ die op hun site wordt weergegeven.
Moet nog hard op zoek naar die kussentjes, en ook de voetsteuntjes heb ik ergens goed opgeborgen, ik ga daar van het weekend mee aan de slag (en met de demontage, hij zit nog op mijn oude fiets).
Ik zet hier wel een berichtje neer als hij verzendklaar is. Uiteraard kun je me ook alvast mailen.
Dit zitje past op gewone fietsen. Ik kan me herinneren (van 15 jaar geleden) dat er verschillen zaten in de voorzitjes voor een gewone fiets of een ATB, maar die verschillen schijnen er nu niet meer te zijn. Mijn zitje is zoals de mini+ die op hun site wordt weergegeven.
Moet nog hard op zoek naar die kussentjes, en ook de voetsteuntjes heb ik ergens goed opgeborgen, ik ga daar van het weekend mee aan de slag (en met de demontage, hij zit nog op mijn oude fiets).
Ik zet hier wel een berichtje neer als hij verzendklaar is. Uiteraard kun je me ook alvast mailen.