Uitgerekend april 2019
donderdag 9 augustus 2018 om 08:23
Hallo dames,
Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!
Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
Pavo07
Nioma
nooit1blijvenzitten
mamavaneenboefje
XLau
Saqua
Lacer
Shonan
Stippeltjesbehang
Biekkie
Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!
Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
| Naam | Leeftijd (+prtnr) | kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden | |
|---|---|---|---|---|---|
| Eris83 | 34+34 | 2e | 6 april | |
30 aug 1e echo |
| Lau_Ngi | 27+27 | 1e | 10 april | |
|
| Laura10april | 32+35 | 1e | 10 april | 14 sept echo | |
| endomiel | 31+33 | 2e | 3 april | |
27-08 intake |
| lilly5263 | 31+38 | 2e | 14 april | |
5 sept intake,18 sept 1e echo |
| Flowerlove10 | 31+31 | 2e | 14 april | |
2xMA |
| dutchgirlgermanworld | 30+32 | 1e | 15 april | |
3-9 2e echo |
| Jetje34 | 34+36 | 1e | 16 april | |
6 sept 1e |
| Zebrastrepen | 34+37 | 1e | 21 april | |
2 okt termijnecho, nierziekte |
| Roover | 31+32 | 1e | 22 april | |
7 sept |
| appelflap007 | 3e | ||||
| Flowerpower93 | 25+27 | 1e | 25 april | |
14-09 echo + 02-10 intake |
| Fairytale1 | 31+34 | 2e | 27 april | |
6 sept echo |
anoniem_374226 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 13:49
87.55% gewijzigd
maandag 3 september 2018 om 19:11
Lacer, wat een rollercoaster zal je hebben aan gevoel. Twee weken minder ver klinkt idd heel gek (of is je cyclus normaal heel onregelmatig?).
En dat je eerst niks zag en nu wel naar geen kloppend hartje. Man, dat zal me weer een lange week worden, getver.
Nog een keer heeeeeel hard voor je hopen dan en dan hopen dat je cyclus gigantisch van slag was ofzo. Maar, ik speel ook even advocaat van de duivel: probeer je ook in te dekken qua gevoel want het kan ook foute boel zijn. En dat hoop ik natuurlijk niet maar het kan zeker... Ik zal voor je duimen deze week!
En dat je eerst niks zag en nu wel naar geen kloppend hartje. Man, dat zal me weer een lange week worden, getver.
Nog een keer heeeeeel hard voor je hopen dan en dan hopen dat je cyclus gigantisch van slag was ofzo. Maar, ik speel ook even advocaat van de duivel: probeer je ook in te dekken qua gevoel want het kan ook foute boel zijn. En dat hoop ik natuurlijk niet maar het kan zeker... Ik zal voor je duimen deze week!
maandag 3 september 2018 om 19:26
Mijn cyclus is redelijk onregelmatig maar niet zo erg. Ik vond dat de gyneacoloog er woensdag langer over deed om uberhaupt iets te vinden en vandaag vond zij hem nu vrijwel direct. (Heb 2 verschillende gyneacologen gehad, ook in 2 verschillende ziekenhuizen) maar kan me echt niet voorstellen dat het aan het apparatuur ligt. De gyneacoloog van afgelopen woensdag vertelde me nog dat ik er niet van uit mag gaan dat ik vandaag wat te zien zou krijgen. En dat ik zowiezo de 6 weken had bereikt....Saqua schreef: ↑03-09-2018 19:11Lacer, wat een rollercoaster zal je hebben aan gevoel. Twee weken minder ver klinkt idd heel gek (of is je cyclus normaal heel onregelmatig?).
maandag 3 september 2018 om 20:36
Oh lacer wat een rollercoaster, ik duim voor een mooie echo volgende week!
Hier was het niet goed. We hebben meteen de bloedafnames voor de onderzoeken laten doen en in november moet ik de tweede ronde bloedafname doen. En eind november krijgen we de uitslag. Verder breng ik vanavond voor het slapen de eerste tabletten voor de opwekking toe
Hier was het niet goed. We hebben meteen de bloedafnames voor de onderzoeken laten doen en in november moet ik de tweede ronde bloedafname doen. En eind november krijgen we de uitslag. Verder breng ik vanavond voor het slapen de eerste tabletten voor de opwekking toe
maandag 3 september 2018 om 20:38
Hier een mooi kloppend hartje gezien net
Tranen van geluk!
Over twee weken wel weer terug want ze zag wat bloed in mijn baarmoeder. Op zich kan dat geen kwaad en het zat ver weg van het kindje. Verloskundige gaf aan dat we 80 a 85 % kans hebben dat het goed blijft gaan. Voor ons voor nu reden genoeg om blij te zijn
@Lacer wat een rollercoaster inderdaad zeg. In ieder geval is nog niet alle hoop verloren. Ik duim zo hard voor je
Over twee weken wel weer terug want ze zag wat bloed in mijn baarmoeder. Op zich kan dat geen kwaad en het zat ver weg van het kindje. Verloskundige gaf aan dat we 80 a 85 % kans hebben dat het goed blijft gaan. Voor ons voor nu reden genoeg om blij te zijn
@Lacer wat een rollercoaster inderdaad zeg. In ieder geval is nog niet alle hoop verloren. Ik duim zo hard voor je
maandag 3 september 2018 om 20:40
Aaaah neee wat verdrietig! Hoopte zo op een wonder voor je. Heel veel sterkte en hou je ons op de hoogte hoe het met je gaat?Mamavaneenboefje schreef: ↑03-09-2018 20:36Oh lacer wat een rollercoaster, ik duim voor een mooie echo volgende week!
Hier was het niet goed. We hebben meteen de bloedafnames voor de onderzoeken laten doen en in november moet ik de tweede ronde bloedafname doen. En eind november krijgen we de uitslag. Verder breng ik vanavond voor het slapen de eerste tabletten voor de opwekking toe![]()
maandag 3 september 2018 om 20:46
Stippeltjesbehang schreef: ↑03-09-2018 20:38Hier een mooi kloppend hartje gezien netTranen van geluk!
@Lacer wat een rollercoaster inderdaad zeg. In ieder geval is nog niet alle hoop verloren. Ik duim zo hard voor je![]()
Fantastisch nieuws! Ben heel blij voor je!
maandag 3 september 2018 om 20:47
Mamavaneenboefje schreef: ↑03-09-2018 20:36Oh lacer wat een rollercoaster, ik duim voor een mooie echo volgende week!
Hier was het niet goed. We hebben meteen de bloedafnames voor de onderzoeken laten doen en in november moet ik de tweede ronde bloedafname doen. En eind november krijgen we de uitslag. Verder breng ik vanavond voor het slapen de eerste tabletten voor de opwekking toe![]()
Zo zo jammer dit, had he zo wat anders gegunt
maandag 3 september 2018 om 21:30
Stippeltje, wat fijn! Ben ook heel blij voor je.
Mama, voor jou ook een hele dikke knuffel. Wat ongelooflijk balen voor jou. We kunnen wel een groepje beginnen met alle dames van de miskramen van deze postgroep, zucht. Ik hoop dat jullie dan eind november weten hoe nu verder en wat er uit de uitslagen rolt.
Lacer, ik ga voor je duimen dat je cyclus gewoon even van slag was en dat je over een week een kloppend hartje ziet.
Mama, voor jou ook een hele dikke knuffel. Wat ongelooflijk balen voor jou. We kunnen wel een groepje beginnen met alle dames van de miskramen van deze postgroep, zucht. Ik hoop dat jullie dan eind november weten hoe nu verder en wat er uit de uitslagen rolt.
Lacer, ik ga voor je duimen dat je cyclus gewoon even van slag was en dat je over een week een kloppend hartje ziet.
maandag 3 september 2018 om 22:09
Jeeej Stippeltje gefeliciteerd!
Mama, sterkte met de nasleep en de pillen. Het wordt geen leuke nacht, maar wat mij hielp is het bewust proberen te beleven en echt afscheid te nemen.
Lacer, het zou toch ook een verlate innesteling kunnen zijn. Ik hoop voor jou dat je kleintje gewoon wat later op gang komt en dat er volgende week een hartje te zien is!
Mama, sterkte met de nasleep en de pillen. Het wordt geen leuke nacht, maar wat mij hielp is het bewust proberen te beleven en echt afscheid te nemen.
Lacer, het zou toch ook een verlate innesteling kunnen zijn. Ik hoop voor jou dat je kleintje gewoon wat later op gang komt en dat er volgende week een hartje te zien is!
dinsdag 4 september 2018 om 07:32
Ach dames, een dikke knuffel voor iedereen!!
mama hoewel de kans klein was, had ik zo gehoopt op een wonder! Veel sterkte. Hopelijk in november een aanwijzing waarom het telkens misgaat zo vroeg.
lacer wat een onduidelijkheid zo!! Mentaal heel zwaar lijkt me. Sterkte de komende week!
stippel jaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Wat een opluchting!
mama hoewel de kans klein was, had ik zo gehoopt op een wonder! Veel sterkte. Hopelijk in november een aanwijzing waarom het telkens misgaat zo vroeg.
lacer wat een onduidelijkheid zo!! Mentaal heel zwaar lijkt me. Sterkte de komende week!
stippel jaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Wat een opluchting!
dinsdag 4 september 2018 om 10:10
Had net ook weer even met de huisarts gebeld. Die was er zelf niet ivm vakantie dus kreeg ik de assistent eraan. Haar het verhaal uitgelegd en zij vertelde me dat de ziekenhuizen van de “gemiddelde menstruatie cyclus”” uitgaan terwijl het makkelijk kan zijn dat de innesteling pas 10 dagen later heeft plaatsgevonden of dat die net wat langer in de eileider gezeten heeft. Had haar ook verteld dat er vorige week woensdag echt niks te zien was en gisteren het meteen gevonden werd. Ze vond het heel vreemd maar haar enige verklaring is dat ik gewoon minder lang ben dan ik had gedacht en ze wilt me geen goede hoop aanpraten maar alle opties staan volgens haar gewoon echt nog open..
Gewoon echt een dikke mindfuck. Ik weet gewoon echt niet meer wat ik hiermee moet...
Gewoon echt een dikke mindfuck. Ik weet gewoon echt niet meer wat ik hiermee moet...
dinsdag 4 september 2018 om 10:53
dinsdag 4 september 2018 om 12:13
Mamavaneenboefje, sterkte. Wat jammer...
Lacer, ik duim hard voor je. Wanneer heb je eigenlijk voor het eerst positief getest?
Stippeltjesbehang, gefeliciteerd!
Flowerpower, ik dacht jij de 14e pas echo had! Ik duim voor een mooi kloppend hartje.
Hier gaat t wel, behoorlijk steken nog. Nu ook weer hoofdpijn en ik heb vannacht echt amper geslapen, lukte niet in slaap te vallen.
Lacer, ik duim hard voor je. Wanneer heb je eigenlijk voor het eerst positief getest?
Stippeltjesbehang, gefeliciteerd!
Flowerpower, ik dacht jij de 14e pas echo had! Ik duim voor een mooi kloppend hartje.
Hier gaat t wel, behoorlijk steken nog. Nu ook weer hoofdpijn en ik heb vannacht echt amper geslapen, lukte niet in slaap te vallen.
dinsdag 4 september 2018 om 16:57
Hallo lieve dames!
Ik ben hier nieuw op het forum en heb mezelf toegevoegd aan het lijstje in het eerste bericht
Sinds begin augustus ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. Morgen dus 9 weken. Jeeeee! Het heeft slechts 5 maandjes geduurd na 15 jaar aan de pil te zijn geweest. Dus we mogen zeker niet klagen.
Het is voor ons de eerste (ik 32 en mijn man 35) en ik vind het allemaal erg spannend. Er gebeurd zo onwijs veel met je lichaam en ook emotioneel vind ik het heel raar allemaal. Zo het gevoel dat ik mezelf niet ben! Zijn er meer meiden dit dat hebben? Kan het ook niet echt omschrijven hoor
Ook heb ik last van een hoop kwaaltjes, dit is eigenlijk pas in week 8 begonnen. Heel erg misselijk (maar niet overgeven) en continue een grieperig gevoel. En natuurlijk moe.... oh zo moe!!! Middagdutjes van 2 uur per dag is tegenwoordig dagelijkse kost. Maar we mogen niet klagen, want we zijn natuurlijk hartstikke blij.
Volgende week vrijdag 14 september hebben wij de eerste termijnecho, erg spannend! Dan wordt het eindelijk nog werkelijker hoop ik. Toch raar om nu te weten dat er een wondertje groeit in je lichaam, maar dat je het nog niet gezien of gehoord hebt.
Ik ga zo rustig de rest van de berichten lezen, want het zijn er nogal wat. Hopelijk staan er een hoop leuke berichten bij en iedereen natuurlijk gefeliciteerd! Nog een paar maandjes en dan hebben we hopelijk ons lentekindje in onze armen!
Liefs,
Laura
Ik ben hier nieuw op het forum en heb mezelf toegevoegd aan het lijstje in het eerste bericht
Sinds begin augustus ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. Morgen dus 9 weken. Jeeeee! Het heeft slechts 5 maandjes geduurd na 15 jaar aan de pil te zijn geweest. Dus we mogen zeker niet klagen.
Het is voor ons de eerste (ik 32 en mijn man 35) en ik vind het allemaal erg spannend. Er gebeurd zo onwijs veel met je lichaam en ook emotioneel vind ik het heel raar allemaal. Zo het gevoel dat ik mezelf niet ben! Zijn er meer meiden dit dat hebben? Kan het ook niet echt omschrijven hoor
Volgende week vrijdag 14 september hebben wij de eerste termijnecho, erg spannend! Dan wordt het eindelijk nog werkelijker hoop ik. Toch raar om nu te weten dat er een wondertje groeit in je lichaam, maar dat je het nog niet gezien of gehoord hebt.
Ik ga zo rustig de rest van de berichten lezen, want het zijn er nogal wat. Hopelijk staan er een hoop leuke berichten bij en iedereen natuurlijk gefeliciteerd! Nog een paar maandjes en dan hebben we hopelijk ons lentekindje in onze armen!
Liefs,
Laura
dinsdag 4 september 2018 om 19:31
Jaaaaaa super! Gefeliciteerd!
@Laura welkom!