Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 4 september 2018 om 18:17
Lukt het lijnen nog?vrouwjagersma schreef: ↑04-09-2018 18:15Wat zitten er toch een hoop stroopwafels op de actueelpijler. En de ergste vind ik diegene die zo heel onderhuids de naarste dingen heel omfloerst formuleren. Wat een kokosmakronen.
dinsdag 4 september 2018 om 18:22
Er is helemaal geen “de instantie” die eisen opstelt. Er zijn alleen een paar instanties die zwemdiplomavereisten en soms bijbehorende eisen aan docenten verzinnen. Het nationaal diploma bestaat ook helemaal niet, want de overheid heeft helemaal niks hierover geregeld. Dat relatief veel zwembaden kiezen voor de populairste aanbieder maakt het niet anders.
dinsdag 4 september 2018 om 18:23
Meds heeft nog nooit iets zielig voor mij gevonden.
Nou is Lex ook wel een aandoenlijke man, hoor. Beetje een mottige ,kwijlende, pruimtabak pruimende St Bernard met natte schurft. Dat omschrijft hem eigenlijk best treffend.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 4 september 2018 om 18:24
vrouwjagersma schreef: ↑04-09-2018 18:23Een kokosmakroon is nog dommer. Een bokkepoot is helemaal stupide.
Eens.
dinsdag 4 september 2018 om 18:26
Hij mag niet bij jou in huis maar moet in het schuurtje?blijfgewoonbianca schreef: ↑04-09-2018 18:23Meds heeft nog nooit iets zielig voor mij gevonden.
Nou is Lex ook wel een aandoenlijke man, hoor. Beetje een mottige ,kwijlende, pruimtabak pruimende St Bernard met natte schurft. Dat omschrijft hem eigenlijk best treffend.
dinsdag 4 september 2018 om 18:27
Ik las in een nieuwsbericht dat de beste zwemlesleeftijd iets van 4-5 jaar is omdat kinderen dan minder bang zijn en snel leren.Solomio schreef: ↑04-09-2018 06:46Mij viel vooral op dat kinderen steeds jonger op zwemles gaan, er mede daardoor steeds langer over doen. Iedereen het vreselijk vindt, maar niemand lijkt na te denken over het daadwerkelijke belang van die zwemlessen.
Mijn kinderen en ik vonden het verschrikkelijk, die zwemlessen, en ik heb er dus voor gekozen om dat ieniemini risico te lopen dat mijn kind in het water zou vallen en zou verdrinken.
Er wordt gedaan alsof het feit dat je ervoor kiest om je kind geen zwemdiploma's te laten halen betekent dat je ervoor kiest om je kind voor z'n 10e te laten doodgaan door verdrinking.
Ik ben echt niet oud en de meeste kinderen in mijn tijd waren 7 of 8 toen ze hun A (en B ) haalden...
Volgens mij is er ook heel veel flauwekul die wordt verteld over zwemles.
Net als dat diploma C zo belangrijk is. Pakweg 15 jaar geleden was het vanzelfsprekend dat je A en B behaalde, C was extra. Er is volgens mij nog nooit een kind verdronken omdat die alleen A en B heeft behaald en C ontbrak.
En 4 of 5 jaar is een leeftijd waarop je kinderen nog heel erg in de gaten moet houden. Kunnen zwemmen is dan wel leuk maar niet noodzakelijk. Tenzij je als ouders geen toezicht houdt
dinsdag 4 september 2018 om 18:31
Schoolzwemmen wordt doorgaans alleen aangeboden in gemeentes waar anders heel erg veel kinderen nooit zwemdiploma’s halen.
De gemeente gaat echt geen duur schoolzwemmen en een bus betalen als alle kinderen al kunnen zwemmen.
dinsdag 4 september 2018 om 18:37
en hij is gek op jeblijfgewoonbianca schreef: ↑04-09-2018 18:23Meds heeft nog nooit iets zielig voor mij gevonden.
dinsdag 4 september 2018 om 19:47
vrouwjagersma schreef: ↑04-09-2018 18:15Wat zitten er toch een hoop stroopwafels op de actueelpijler. En de ergste vind ik diegene die zo heel onderhuids de naarste dingen heel omfloerst formuleren. Wat een kokosmakronen.
woensdag 5 september 2018 om 09:10
Nee zeg! Ik blijf altijd mezelf.
Life is short. Eat dessert first.