Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zazamaenade schreef:
05-09-2018 22:57
Dat is eigenlijk het verstandigst, maar ik vind het ook te erg voor woorden dat dit soort bagger er maar gewoon vaak onweersproken staat, op dit forum. En dat er amper ingegrepen wordt door de mods. Ik vind het lastig, hoe ermee om te gaan.

'Ze hadden toch ingegrepen' las ik.
LOEP ME MAAR aub.
zazamaenade schreef:
Dat is eigenlijk het verstandigst, maar ik vind het ook te erg voor woorden dat dit soort bagger er maar gewoon vaak onweersproken staat, op dit forum. En dat er amper ingegrepen wordt door de mods. Ik vind het lastig, hoe ermee om te gaan.
Schaar het bij de druipende doos van Kiki. Dat is uiteindelijk ook enkel een schrijver van hogere leeftijd die de pikkenfetish met effectbejag uitleeft omdat ze daar geld voor krijgt en die niemand serieus neemt.

Ga maar eens tellen welke en hoeveel actueelposters je echt storend vindt. Dat helpt enorm voor het perspectief.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
06-09-2018 00:16
Schaar het bij de druipende doos van Kiki. Dat is uiteindelijk ook enkel een schrijver van hogere leeftijd die de pikkenfetish met effectbejag uitleeft omdat ze daar geld voor krijgt en die niemand serieus neemt.

Ga maar eens tellen welke en hoeveel actueelposters je echt storend vindt. Dat helpt enorm voor het perspectief.
Ik heb er een stuk of vier onder de negeer en dan zie je dat meer dan de helft van de topics wordt volgeluld door die paar zure xenofoben.
zazamaenade schreef:
05-09-2018 22:28
Ik was wat scherp in het Wilders-topic. De dingen die in sommige topics op Actueel geschreven worden :frusty: , de laatste dagen weer.
Is nog in een quote te lezen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zazamaenade schreef:
05-09-2018 22:28
Ik was wat scherp in het Wilders-topic. De dingen die in sommige topics op Actueel geschreven worden :frusty: , de laatste dagen weer.
Ah, de ban is al voorbij. Ik zag em wat laat blijkbaar.
Tja, op Actueel loop je risico.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
De Actueel pijler haalt het slechtste in mij naar boven. Kom daar niet zoveel en probeer er nog minder te komen.
Als een raketgeleerde voor een kleuterklas. Fantastisch. :applause:
Coconuts12 schreef:
06-09-2018 08:45
De Actueel pijler haalt het slechtste in mij naar boven. Kom daar niet zoveel en probeer er nog minder te komen.
Die pijler kan je dan het beste gewoon helemaal skippen. Waarom zou je jezelf geestelijk laten martelen?
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
Beau-ter-Ham schreef:
06-09-2018 11:44
Die pijler kan je dan het beste gewoon helemaal skippen. Waarom zou je jezelf geestelijk laten martelen?
Jaaaa :cry: dat je middenin een hete zomer moet lezen dat ze ergens in t land ( meer daar dan hier) regen hebben gehad!!?? :cry:
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

RikM schreef:
06-09-2018 10:32
Als een raketgeleerde voor een kleuterklas. Fantastisch. :applause:
Die is leuk verzonnen, ja :proud:
¡Apagando las luces!
simbalabimba schreef:
06-09-2018 12:56
Jaaaa :cry: dat je middenin een hete zomer moet lezen dat ze ergens in t land ( meer daar dan hier) regen hebben gehad!!?? :cry:
Ging de bel net af?
Solomio schreef:
06-09-2018 08:42
Ah, de ban is al voorbij. Ik zag em wat laat blijkbaar.
Tja, op Actueel loop je risico.
Daarom blijf ik er maar zoveel mogelijk weg; teveel stafgrage typjes daar die je al van racisme beschuldigen als je liever wit ondergoed draagt dan zwart.
simbalabimba schreef:
06-09-2018 12:56
Dat was allemaal vrij triest ja. Vooral voor de natuur, ouderen en zieken. Maar dat is natuurlijk niet waar ik op doelde dus dat wil ik nog graag even speciaal voor jou benadrukken.
Lucifer2018 schreef:
06-09-2018 15:46
Ging de bel net af?
Ghe weeralarm code rood :lightbulb:
Beau-ter-Ham schreef:
06-09-2018 16:04
Dat was allemaal vrij triest ja. Vooral voor de natuur, ouderen en zieken.
Maar dat is natuurlijk niet waar ik op doelde dus dat wil ik nog graag even speciaal voor jou benadrukken.
Niet ? o_o

Is 't nodig denk je?

:-D

Kan iemand even de Privé scannen? Daar wordt op Actueel om gevraagd ivm de kwestie Pechtold en z’n ex.
bethweeter schreef:
06-09-2018 19:25
Kan iemand even de Privé scannen? Daar wordt op Actueel om gevraagd ivm de kwestie Pechtold en z’n ex.
Ach, een bron is een bron :rofl:
zazamaenade schreef:
Ik ook.
En dan dat zelfgenoegzame toontje in die unisone discussies 'fijn dat we zo'n volwassen goed debat hebben'.
Echt.
simbalabimba schreef:
06-09-2018 19:24
Niet ? o_o

Is 't nodig denk je?

:-D
Weet het wel zeker :bye:
Zijn er ineens 'veel' kattentopics? Of waren die er altijd al en vallen ze me nu ineens op omdat ik zo'n cute kitten heb?
Solomio schreef:
06-09-2018 22:14
Zijn er ineens 'veel' kattentopics? Of waren die er altijd al en vallen ze me nu ineens op omdat ik zo'n cute kitten heb?
Nee, het zijn er heel veel en ook heel veel kattennamentopics.
Solomio schreef:
06-09-2018 22:14

Ja. Het is jouw schuld.
Nemaìn’ schreef:
06-09-2018 22:16
Nee, het zijn er heel veel en ook heel veel kattennamentopics.
Ik voel me echt heel slim, dat ik zelf bedacht heb hoe mijn kat ging heten.
Solomio schreef:
06-09-2018 23:09
Ik voel me echt heel slim, dat ik zelf bedacht heb hoe mijn kat ging heten.
:proud:
Ik heb al voor vijf katten de namen zelf bedacht. Dat moet haast wel betekenen dat ik hoogbegaafd ben.
Calamitycat schreef:
06-09-2018 23:14
:proud:
Ik heb al voor vijf katten de namen zelf bedacht. Dat moet haast wel betekenen dat ik hoogbegaafd ben.
Zeker. Ik pas voor 4.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven