Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 6 september 2018 om 00:03
zazamaenade schreef: ↑05-09-2018 22:57Dat is eigenlijk het verstandigst, maar ik vind het ook te erg voor woorden dat dit soort bagger er maar gewoon vaak onweersproken staat, op dit forum. En dat er amper ingegrepen wordt door de mods. Ik vind het lastig, hoe ermee om te gaan.
'Ze hadden toch ingegrepen' las ik.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 6 september 2018 om 00:16
Schaar het bij de druipende doos van Kiki. Dat is uiteindelijk ook enkel een schrijver van hogere leeftijd die de pikkenfetish met effectbejag uitleeft omdat ze daar geld voor krijgt en die niemand serieus neemt.zazamaenade schreef: ↑05-09-2018 22:57Dat is eigenlijk het verstandigst, maar ik vind het ook te erg voor woorden dat dit soort bagger er maar gewoon vaak onweersproken staat, op dit forum. En dat er amper ingegrepen wordt door de mods. Ik vind het lastig, hoe ermee om te gaan.
Ga maar eens tellen welke en hoeveel actueelposters je echt storend vindt. Dat helpt enorm voor het perspectief.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 6 september 2018 om 03:31
Ik heb er een stuk of vier onder de negeer en dan zie je dat meer dan de helft van de topics wordt volgeluld door die paar zure xenofoben.feow schreef: ↑06-09-2018 00:16Schaar het bij de druipende doos van Kiki. Dat is uiteindelijk ook enkel een schrijver van hogere leeftijd die de pikkenfetish met effectbejag uitleeft omdat ze daar geld voor krijgt en die niemand serieus neemt.
Ga maar eens tellen welke en hoeveel actueelposters je echt storend vindt. Dat helpt enorm voor het perspectief.
donderdag 6 september 2018 om 08:39
Is nog in een quote te lezen.zazamaenade schreef: ↑05-09-2018 22:28Ik was wat scherp in het Wilders-topic. De dingen die in sommige topics op Actueel geschreven worden, de laatste dagen weer.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 6 september 2018 om 08:42
Ah, de ban is al voorbij. Ik zag em wat laat blijkbaar.zazamaenade schreef: ↑05-09-2018 22:28Ik was wat scherp in het Wilders-topic. De dingen die in sommige topics op Actueel geschreven worden, de laatste dagen weer.
Tja, op Actueel loop je risico.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 6 september 2018 om 11:44
Die pijler kan je dan het beste gewoon helemaal skippen. Waarom zou je jezelf geestelijk laten martelen?Coconuts12 schreef: ↑06-09-2018 08:45De Actueel pijler haalt het slechtste in mij naar boven. Kom daar niet zoveel en probeer er nog minder te komen.
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
donderdag 6 september 2018 om 12:56
JaaaaBeau-ter-Ham schreef: ↑06-09-2018 11:44Die pijler kan je dan het beste gewoon helemaal skippen. Waarom zou je jezelf geestelijk laten martelen?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
donderdag 6 september 2018 om 15:46
Ging de bel net af?simbalabimba schreef: ↑06-09-2018 12:56Jaaaadat je middenin een hete zomer moet lezen dat ze ergens in t land ( meer daar dan hier) regen hebben gehad!!??
![]()
donderdag 6 september 2018 om 16:03
donderdag 6 september 2018 om 16:04
Dat was allemaal vrij triest ja. Vooral voor de natuur, ouderen en zieken. Maar dat is natuurlijk niet waar ik op doelde dus dat wil ik nog graag even speciaal voor jou benadrukken.simbalabimba schreef: ↑06-09-2018 12:56Jaaaadat je middenin een hete zomer moet lezen dat ze ergens in t land ( meer daar dan hier) regen hebben gehad!!??
![]()
donderdag 6 september 2018 om 16:06
Ghe weeralarm code rood
donderdag 6 september 2018 om 19:24
Niet ?Beau-ter-Ham schreef: ↑06-09-2018 16:04Dat was allemaal vrij triest ja. Vooral voor de natuur, ouderen en zieken.
Maar dat is natuurlijk niet waar ik op doelde dus dat wil ik nog graag even speciaal voor jou benadrukken.
Is 't nodig denk je?
donderdag 6 september 2018 om 19:27
Ach, een bron is een bronbethweeter schreef: ↑06-09-2018 19:25Kan iemand even de Privé scannen? Daar wordt op Actueel om gevraagd ivm de kwestie Pechtold en z’n ex.
donderdag 6 september 2018 om 19:35
Ik ook.zazamaenade schreef: ↑05-09-2018 22:57Dat is eigenlijk het verstandigst, maar ik vind het ook te erg voor woorden dat dit soort bagger er maar gewoon vaak onweersproken staat, op dit forum. En dat er amper ingegrepen wordt door de mods. Ik vind het lastig, hoe ermee om te gaan.
En dan dat zelfgenoegzame toontje in die unisone discussies 'fijn dat we zo'n volwassen goed debat hebben'.
Echt.
donderdag 6 september 2018 om 20:39
Weet het wel zeker
donderdag 6 september 2018 om 22:14
donderdag 6 september 2018 om 23:09
donderdag 6 september 2018 om 23:19
Zeker. Ik pas voor 4.Calamitycat schreef: ↑06-09-2018 23:14![]()
Ik heb al voor vijf katten de namen zelf bedacht. Dat moet haast wel betekenen dat ik hoogbegaafd ben.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.