Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden

vrijdag 13 maart 2009 om 00:30
quote:sallie68 schreef op 12 maart 2009 @ 22:55:
[...]
Dat was ik. En jammer .... maar ik woon totaal niet in de buurt van Drenthe. Maar 't is ook niet zo heel erg .... mijn eigen katje heeft 'm eindelijk (na 5 jaar geloof ik) ontdekt.Jammer Sally, was een leuk ding. Was dat witte kastje ook toevallig van jou?
[...]
Dat was ik. En jammer .... maar ik woon totaal niet in de buurt van Drenthe. Maar 't is ook niet zo heel erg .... mijn eigen katje heeft 'm eindelijk (na 5 jaar geloof ik) ontdekt.Jammer Sally, was een leuk ding. Was dat witte kastje ook toevallig van jou?
vrijdag 13 maart 2009 om 08:30
quote:bambino schreef op 12 maart 2009 @ 19:02:
weer wat nieuwe spulletjes in mijn "winketje" gezet
Bam
Ik heb wel interesse in dat "papa" boek.
Ik zet zelf later vandaag of van het weekend spulletjes op internet.
email: meiske1981@yahoo.com
weer wat nieuwe spulletjes in mijn "winketje" gezet
Bam
Ik heb wel interesse in dat "papa" boek.
Ik zet zelf later vandaag of van het weekend spulletjes op internet.
email: meiske1981@yahoo.com

vrijdag 13 maart 2009 om 08:57
quote:krissie16 schreef op 13 maart 2009 @ 07:40:
Ik heb nog een paar plinternieuwe laarzen liggen, maat 39 (maar met een kleine hakje en dus kan ik er niet meer op lopen tegenwoordig ) Iemand?Hoe valt de 39?? groot of klein??? en heb je een foto??
Ik heb nog een paar plinternieuwe laarzen liggen, maat 39 (maar met een kleine hakje en dus kan ik er niet meer op lopen tegenwoordig ) Iemand?Hoe valt de 39?? groot of klein??? en heb je een foto??
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 13 maart 2009 om 09:00
Goeiemorgen allemaal,
Het is alweer gezellig hier en ik zie laarsen! I LOVE LAARSEN! En laat ik nou ook maat 39 hebben. Maar ik geloof dat ik de 2e in de rij ben dus ik braaf wachten
Ik ben vandaag lekker vrij dus heb net al heel veel spulletjes op de foto gezet en ga ze nu in mijn.album zetten.
Ben zo terug.
Groetjes,
ADM
Het is alweer gezellig hier en ik zie laarsen! I LOVE LAARSEN! En laat ik nou ook maat 39 hebben. Maar ik geloof dat ik de 2e in de rij ben dus ik braaf wachten
Ik ben vandaag lekker vrij dus heb net al heel veel spulletjes op de foto gezet en ga ze nu in mijn.album zetten.
Ben zo terug.
Groetjes,
ADM
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
vrijdag 13 maart 2009 om 09:18
quote:Zwieber schreef op 12 maart 2009 @ 22:26:
Oeh Netje, hij is zeker mooi! Weet je het wel zeker? Want als je nog twijfelt moet je het niet doen hoor!Heb hem al heel lang niet meer gebruikt omdat ik een hekel heb aan rugtassen. Maar ik vind hem zelf ook wel erg mooi... Pffff.... Weet je wat: ik probeer hem dit weekend nog ff uit, en dan laat ik je weten hoe of wat Zwieber! Vind je dat ok?
Oeh Netje, hij is zeker mooi! Weet je het wel zeker? Want als je nog twijfelt moet je het niet doen hoor!Heb hem al heel lang niet meer gebruikt omdat ik een hekel heb aan rugtassen. Maar ik vind hem zelf ook wel erg mooi... Pffff.... Weet je wat: ik probeer hem dit weekend nog ff uit, en dan laat ik je weten hoe of wat Zwieber! Vind je dat ok?
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
vrijdag 13 maart 2009 om 09:32
quote:mika65 schreef op 12 maart 2009 @ 20:17:
Sorry ik heb net in de andere topic alle foto's bekeken en heb spulletjes gezien die ik wel leuk vond, maar weet niet meer van wie wat was.
Iemand had een mooie kattenmand met slaapplek erboven op geplaats. Woont die toevallig in de buurt van Drenthe?
En dan een wit kastje met laden, vind ik ook mooi. Ik woon in Drenthe.
Een boek van Jack Lance, ik heb wel heel veel boeken om te ruilen maar zit nu in een verhuizing.
Als laatst het kattententje (blauw) ook heel leuk voor mijn schatjes.Dat kastje is volgens mij van Parel27
Sorry ik heb net in de andere topic alle foto's bekeken en heb spulletjes gezien die ik wel leuk vond, maar weet niet meer van wie wat was.
Iemand had een mooie kattenmand met slaapplek erboven op geplaats. Woont die toevallig in de buurt van Drenthe?
En dan een wit kastje met laden, vind ik ook mooi. Ik woon in Drenthe.
Een boek van Jack Lance, ik heb wel heel veel boeken om te ruilen maar zit nu in een verhuizing.
Als laatst het kattententje (blauw) ook heel leuk voor mijn schatjes.Dat kastje is volgens mij van Parel27
Cum non tum age

vrijdag 13 maart 2009 om 09:52
Blauwe ketting heb ik ook nog! En idd DE zegels
Mail me anders even op annedaisymay@hotmail.com
Ha.. ha.. het gaat weer hard. Maar alle spulletjes die er nu op staan zijn er nog. Als ik iets ruil haal ik het er meteen af. En ik heb het net bijgewerkt met allemaal ''nieuw'' spul.
Mail me anders even op annedaisymay@hotmail.com
Ha.. ha.. het gaat weer hard. Maar alle spulletjes die er nu op staan zijn er nog. Als ik iets ruil haal ik het er meteen af. En ik heb het net bijgewerkt met allemaal ''nieuw'' spul.
vrijdag 13 maart 2009 om 09:52
quote:Netje-67 schreef op 13 maart 2009 @ 09:18:
[...]
Heb hem al heel lang niet meer gebruikt omdat ik een hekel heb aan rugtassen. Maar ik vind hem zelf ook wel erg mooi... Pffff.... Weet je wat: ik probeer hem dit weekend nog ff uit, en dan laat ik je weten hoe of wat Zwieber! Vind je dat ok? Prima hoor! Schroom niet hem weer uit de markt te trekken, heb ik ook gedaan met mijn hobbelschaapje en ik ben er zeer blij om! Mocht je hem toch wegdoen, dan bied ik mezelf aan als ontvanger
[...]
Heb hem al heel lang niet meer gebruikt omdat ik een hekel heb aan rugtassen. Maar ik vind hem zelf ook wel erg mooi... Pffff.... Weet je wat: ik probeer hem dit weekend nog ff uit, en dan laat ik je weten hoe of wat Zwieber! Vind je dat ok? Prima hoor! Schroom niet hem weer uit de markt te trekken, heb ik ook gedaan met mijn hobbelschaapje en ik ben er zeer blij om! Mocht je hem toch wegdoen, dan bied ik mezelf aan als ontvanger
vrijdag 13 maart 2009 om 09:53
quote:noa schreef op 13 maart 2009 @ 09:48:
ADM, die oorbellen kan ik niet goed zien, kun je ze beschrijven?
Het zijn echt mooie oorbellen helaas vindt mijn vriend ze niet mooi dus liggen ze maar in de kast te liggen. Het zijn echte bling bling oorbellen. Met een klein oorknopje en daaraan onder een groter bolletje met allemaal kleine steentjes. Glinstert echt dus. Helaas kreeg ik de foto niet beter.
Het blauwe armbandje is er ook nog!
Mail me anders even met je gegevens en wat je precies wil hebben: annedaisymay@hotmail.com
ADM, die oorbellen kan ik niet goed zien, kun je ze beschrijven?
Het zijn echt mooie oorbellen helaas vindt mijn vriend ze niet mooi dus liggen ze maar in de kast te liggen. Het zijn echte bling bling oorbellen. Met een klein oorknopje en daaraan onder een groter bolletje met allemaal kleine steentjes. Glinstert echt dus. Helaas kreeg ik de foto niet beter.
Het blauwe armbandje is er ook nog!
Mail me anders even met je gegevens en wat je precies wil hebben: annedaisymay@hotmail.com
anoniem_52617 wijzigde dit bericht op 13-03-2009 09:56
Reden: foutje + aanvulling
Reden: foutje + aanvulling
% gewijzigd