Mode & Beauty alle pijlers

make-up kwasten

13-03-2009 08:31 63 berichten
Dames,

ik heb gisteren een supermooi palet met heul veul kleuren oogschaduw besteld. Ik ben nu alleen nog op zoek naar goede kwasten, wie kan me helpen?

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Op google kom ik er niet uit waar ik ze kan kopen (online is ook prima) en kan ik beter voor kwasten van dierenhaar gaan of voor synthetische?

Oh ja, ik wil wel goede kwasten maar ik hoef niet de duurste soort die er is het is namelijk voor mezelf en ik ga ze niet iedere dag gebruiken....

Dus, wie heeft de ultieme tip
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de kwasten van de Hema, niet duur en doen het prima.

Ook de kwasten van de Bodyshop zijn goed, maar iets duurder
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Mag ik trouwens vragen waar jij je kleuren palet hebt gekocht, ik ben daar eigenlijk ook nog naar op zoek
Ik heb een poederkwast van Mylene, gekocht op zo'n thuisparty. De demonstratrice zij dat je die voor je leven kocht.....jahoor, dacht ik nog.....

Intussen heb ik 'm zeker al 10 jaar en hij is nog net zo mooi!!!

Wel wat duurder maar een hele goede aanschaf. Volgens mij zijn er ook kleinere kwastjes van dat merk.
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 13 maart 2009 @ 08:32:

Mag ik trouwens vragen waar jij je kleuren palet hebt gekocht, ik ben daar eigenlijk ook nog naar op zoekIk heb

deze gekocht, dat is een palet van 88 kleuren oogschaduw en nog een set van 28 kleuren blush, samen voor 29,95.

Via www.zoeva-shop.de gekocht.

Afgelopen zondag had ik namelijk een fotoshoot en toen ben ik met die paletten opgemaakt, wat een prachtige kleuren zeg! En de make-up blijft ook lang goedzitten
quote:NannieB schreef op 13 maart 2009 @ 08:37:

Ik heb een poederkwast van Mylene, gekocht op zo'n thuisparty. De demonstratrice zij dat je die voor je leven kocht.....jahoor, dacht ik nog.....

Intussen heb ik 'm zeker al 10 jaar en hij is nog net zo mooi!!!

Wel wat duurder maar een hele goede aanschaf. Volgens mij zijn er ook kleinere kwastjes van dat merk.Weet jij zo of jouw kwast van dierenhaar is of synthetisch? En kun je ze uitwassen?
Wow, dat zijn erg mooie kleuren... ga is even neuzen op die site
De verzendkosten zijn overigens een tientje, maar het is wel binnen een paar dagen in huis
Maar daar zijn toch ook kwasten te koop?

Een hele set voor 19,95
die zijn allemaal uitverkocht :(
Het is dierenhaar Kaatje en heel goed uitwasbaar.
tja, dat had ik dan weer niet gezien......
ok, ik ga straks eens even bij the Bodyshop kijken. Die van de Hema heb ik al gezien, maar volgens mij zijn die synthetisch en dat schijnt toch anders te zijn om je mee op te maken (in dierenhaar blijft minder poeder hangen of zoiets) dus dierenhaar heeft de voorkeur.

Ik had nog even op de site van Mylene gekeken, maar daar hebben ze geen webshop, en om nou ''Mylene gastvrouw'' te worden, ik zie het niet zo zitten
ik heb een set kwasten van biotherm, ca 35 euro denk ik. echt haar. zijn 5 kwasten, poeder, blush, foundation, en twee oogschaduw (brede en smalle). vind ze ideaal. ook ideaal spul is de make up brush cleanser van clinique, alleen niet in nederland te koop (wel via internet denk ik). worden ze weer heerlijk zacht van!
Die van de bodyshop zijn echt super, en blijven heel lang goed (ik heb er één die ik vijf jaar geleden heb gekocht, bijna elke dag gebruik en die is nog steeds als nieuw!), en ze zijn niet van dierenhaar (als dat een meerwaarde zou zijn)
DJ Momo, mag ik vragen waar je ze hebt gekocht?
Douglas kan ze voor je bestellen
thanks
Hey!

volgens mij kan je die paletten en kwasten nog goedkoper krijgen via www.coastalscents.com

Mijn vriendin uit usa komt deze week naar nederland en ze brengt zo'n pallet voor me mee, dus ik weet niet hoeveel de verzendkosten zijn ..

Schijnt wel heel goede kwaliteit te zijn, en de kwasten ook ..

Ben benieuwd :-D
Ja, via coastalscents heb je inderdaad dezelfde paletten maar die zijn daar (inclusief verzendkosten en eventuele invoerrechten) duurder dan die Duitse site.

Vriendinnetje van me heeft er een via Coastalscents gekocht, en baalde toen ik zei dat die van Zoeva ''los'' maar 16,95 waren. Ik heb een combi van oogschaduw palet (88 kleuren) met blush palet (28 kleuren) voor 29,95.
ooooooooh wat goed bedankt voor de site! na hoeveel dagen had je ze binnen?
Ik heb gisteravond pas besteld maar als het goed is duurt het maar een paar werkdagen

Ik hou je op de hoogte!
wat een mooi kleuren kaatje! Zit nu ook al vingerlikkend op die site te kijken.

Blijft het echt goed zitten? En dekt het goed?

Heb trouwens mijn kwasten van de bodyshop. Is idd iets duurder, maar ze gaan heel lang mee. Heb de kwasten nu twee jaar, gebruik ze elke dag en de kwaliteit is nog steeds hetzelfde. Hun make-up vind ik trouwens ook goed. Is dat duitse spul van dezelfde kwaliteit als de bodyshop?
Ik ben er afgelopen zondag voor het eerst mee opgemaakt, voor een fotoshoot (dus het zat er best dik op, haha maar de foto's zijn supermooi geworden)

De kleuren zijn heel erg mooi, ze dekken goed, vlekken niet en houden lang. Toen ik 's avonds thuiskwam zat de make-up nog perfect.

En een vriendin van mij heeft deze paletten al langer en is superenthousiast. Ze maakt zich er bijna altijd mee op en het is gewoon zo mooi.
enneh... wat is het verschil tussen de ultraschimmer en de normale ogenschaduw?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven