Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 september 2018 om 08:30
En nu ook nog een topic over schoenen.Coconuts12 schreef: ↑06-09-2018 23:59Ik dacht dat je onder een andere nick zo'n kattennamentopic had geopend![]()
Ik ben er maar druk mee.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 7 september 2018 om 09:11
Gewoon hier erover komen klagenTanteBedelia schreef: ↑07-09-2018 09:10Een klaagtopic over winkelketens..
Hoeveel klaagtopics zijn er wel niet geweest ? Viva begint ( is het al) een grote klaagbak te worden.
vrijdag 7 september 2018 om 13:38
Gewoon er heel hard op gaan stampen (niet op je zoon, maar op het speelgoed). Dat is en goed tegen agressie en zeer waarschijnlijk houdt het geluid dan ook op.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑07-09-2018 09:17Ik wou dat ik naar werk mocht. Word helemaal gek van de muziekjes uit speelgoed van zoon![]()
vrijdag 7 september 2018 om 16:26
TanteBedelia schreef: ↑07-09-2018 16:18Dat topic over Pechtold begint een beetje eng te worden. Hebben de mods het opgegeven om mee te lezen op de actueel pijler?
Eng? Door 1 opmerking van een mafkees?
vrijdag 7 september 2018 om 16:28
Ze lezen nooit mee. Die MarkSD komt met zoveel weg. Nu noemt ie Pechtold weer een babykiller. Het is dat ik voorlopig niet meer staf. Maar ik heb MarkSD er wel op aangesproken. Zal ik wel een linkse deugtrut zijn, maar goed.TanteBedelia schreef: ↑07-09-2018 16:18Dat topic over Pechtold begint een beetje eng te worden. Hebben de mods het opgegeven om mee te lezen op de actueel pijler?
vrijdag 7 september 2018 om 16:30
Waarom staf je dat dan niet? Zolang jij het leest en niet staft. Daar zit die stafknop voor.bethweeter schreef: ↑07-09-2018 16:28Ze lezen nooit mee. Die MarkSD komt met zoveel weg. Nu noemt ie Pechtold weer een babykiller. Het is dat ik voorlopig niet meer staf. Maar ik heb MarkSD er wel op aangesproken. Zal ik wel een linkse deugtrut zijn, maar goed.
Die hele discussie daar loopt totaal uit de hand.