Uitgerekend mei 2019

25-08-2018 08:46 765 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Sinds gisteren een duidelijke positieve test!
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was/is dus weet niet de precieze uitrekendatum, zal begin mei zijn!

Hopelijk komen er snel nog meer positieve testen!

graag je gegevens dikgedrukt, wanneer bij ons tabel wil

NaamLeeftijd#UDJ/M/V:heart:Afspraken
Frigga27 jaar1e22 aprilV:heart:
Hollandsglorie33 jaar1e (2e)30 aprilJ:heart:
Aster8434 jaar1e2 meiV:heart:
Ananas201835 jaar3e4 meiJ:heart:
WinterDS27 jaar1e5 meiJ :heart:
Foxie2935 jaar2e7 meiJ :heart:
Isayez27 jaar2e7 meiJ:heart:
Mommy201827 jaar2e8 meiV:heart:
Zsa-zsaa30 jaar1e8 meiJ:heart:
bloomaday27 jaar1e9 mei?:heart:
Lulu6228 jaar2e11 meiM:heart:
Wildeperzik29 jaar1e11 meiJ:heart:
Meiks31 jaar1e12 meiM :heart:
Saar201727 jaar1e12 meiM:heart:
Huisjenr627 jaar2e15 meiV:heart:

:hug: Leeuw32 :hug: *FRozen_Star* :hug: Verliefdenonzeker :hug: Evalot :hug:
isayez wijzigde dit bericht op 03-01-2019 19:17
83.81% gewijzigd
saar Leuk, een mede-juf! Moet zeggen dat ik de hele dag lesgeven nu best heftig vind. Heb zo weinig energie. Maar goed, dat schijnt wel weer goed te komen :)

winter Succes met je eerste klachten! Hopelijk is het te doen, en voor een goed doel natuurlijk! Ik heb een aantal keer een inwendige echo gehad en het valt erg mee! Je kan er trouwens wel een beetje bloedverlies van krijgen als je zwanger bent. Dit is dan een gesprongen adertje door je verbeterde doorbloeding. Dat je daar dan niet van schrikt!

Ik had gister al een rare buik en vandaag echt een soort menstruatiegevoel. Dit was bij mij na de eerste week helemaal weg en nu ineens terug. Vind het een vervelend gevoel en ben bang dat het weer mis gaat :(
Oh shit zsa sza dat is geen fijn gevoel :( Ik denk zolang je niet bloed, dat alles gewoon oké is. Probeer je iig niet te druk te maken! Bedankt voor je geruststellende woorden mbt de inwendige echo, ik hoop echt dat het meevalt.
Winter, ik heb het ook eens gehad vond het ook meevallen, deed sowieso geen pijn. En dan zit je meteen gebiologeerd naar het scherm te kijken dus echt prima. Ik vond het wel fijn om een rok aan te hebben, of jurk, stroop je zo omhoog.

Zsa zsa snap je gevoel maar krampen zijn echt normaal! Zolang je niet dubbel ligt van de pijn. Je kan altijd je vk bellen hij bezorgdheid, die zijn zo geduldig en stellen je direct gerust.

Morgen ga ik de cb test weer doen, spannend!
Pff dames hebben jullie ook buikpijn alsof menstruatie? Af en toe steekjes en bij bewegen ook beetje spierpijn. Maakt me zenuwachtig ookal weet je dat je buik juist bezig is. Elke seconde vd dag word ik eraan herinnerd.
Hollandsglorie Wat een leuk idee met die taart! Spannend! :-D

Saar2017, Wat bijzonder zeg! Kan me voorstellen dat je zo onzeker nu bent! Wij zijn precies even ver. :-]

Mommy2018, Ook ik voel niets. Letterlijk niets. Dat maakt me ook wel een beetje onzeker eigenlijk.
zsa-zsaa, ik heb de intake met echo bij 7 weken al. Er staat op hun site dat ze het doen vanaf 8 weken, maar wij zijn dan op vakantie, dus ze stelde zelf voor om het te vervroegen.

WinterDS, wat leuk dat jullie het al vertelt hebben. :lol:

Ik ben vandaag onverwachts bij de tandarts beland. Foto's maken en een wortelkanaalbehandeling met verdoving. Was zo bang en wilde eigenlijk niet. Ookal kreeg ik een loodsvhort voor en een speciale verdoving, eigenlijk wil ik zo graag alles goed doen, zeg maar. Baal van die onzekerheid nu nog.
Ik wil me ook graag melden. Ik ben 27 jaar..
Ik heb gisteren(6sept) positief getest. Na bijna een jaar bezig geweest! Kheb een heel onregelmatige cyclus. Maar voor nu ik ben heel blij.

Ik heb al een dochter van 2 jaar. (2016juli).

Volgens eigen berekeningen ben ik 16 mei uitgerekend. Maar dat weet ik niet zeker ivm onregelmatige cyclus.

Ik heb klachten; gevoelige tepels, en veel plassen en menstuatiekrampen tijdens nod. En s morgens veel zweten.. pff..

Ik heb op dit moment de verpleegkundige nog niet gebeld voor afspraak. Vanaf wanneer deden jullie dat?

Groet,
Huisjenr6
wildeperzik Ja heel herkenbaar. Voel bijna constant gerommel en regelmatig pijn in m’n buik. Heb toch maar even gegoogled en ik denk dat het pijn is van het groeien. Heb ook het idee dat mijn darmen meedoen, zou dat bij jou ook kunnen?

meiks Snap dat je het vervelend vond bij de tandarts! Gelukkig konden ze je wel helpen ondanks de zwangerschap.

huisjenr6 Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wil proberen me wat minder druk te maken en er meer van te gaan genieten maar dat is nog wel lastig. (Zeker met al die hormonen en stemmingswisselingen ;-D ) Als ik me na het weekend nog zo onrustig voel dan ga ik de verloskundige bellen. Misschien kan de 1e echo toch iets eerder dan 9 weken.
Oh ik ben niet toegevoegd aan de tabel zie ik. Dus hierbij mijn gegevens wel dikgedrukt :biggrin:
27 jaar en 12 mei uitgerekend
Net nog een keer de cb test gedaan, puur ter geruststelling. Deze gaf 3+ aan :-)
Wat fijn Zsazsa! Ik heb em vandaag ook gedaan en was nog 2-3 :| Wat op zich klopt, ben nu 5 weken precies. M'n urine was ook wel heel licht. Over een paar dagen maar nogmaals. Of niet, ik weet het nog niet. Die testen zijn niet super betrouwbaar als het gaat om de weken het kan je ook juist extra onzeker maken.
Ik testte positief met 3+ toen ik 5 weken en 4 dagen was. Maar, aan de andere kant, bloed je nog steeds? Want dan kun je misschien gewoon afwachten en vertrouwen houden in je eigen lijf? Snap dat het moeilijk is hoor!
De buikpijn vind ik ook herkenbaar trouwens.
Vandaag voel ik me weer een stuk beter dan de afgelopen dagen. Ik heb trouwens lang niet altijd in mn hoofd zitten dat ik zwanger ben, denk door weinig klachten. Wel moet ik heel regelmatig blijven eten, anders word ik duizelig.
Nee gelukkig niet meer gebloed, alleen maandag dus bruin bloed en dinsdag een beetje bruine afscheiding. Heb ook wel weer vetrouwen in omdat ik best veel klachten heb. Ik denk dat ik vrijdag opnieuw ga testen dan ben ik ook vrij, kan ik evt mijn zorgen uiten bij verloskundige. Of gewoon fijn blij zijn want dat weekend 1 jaar getrouwd :) :heart:
Wat fijn zsazsa! Ik test met goedkopere 'streepjes'testen en met die digitale van CB. Die van cb gaf op nod (2 sept) 1-2 weken aan en op 6 sept 2-3 weken. De streepjestesten lopen heel mooi op en had vandaag een knaller. Het vertrouwen groeit ook langzaam!

@wildeperzik, hcg loop bij elke vrouw zo anders op! En las ook ergens dat de marge van 2-3 weken bij CB test heel groot is.

Ik heb pijn in mijn liezen, herkent iemand dit? Soort trekkerige pijn al de hele dag.
wildeperzik zou me niet teveel van die test aantrekken idd. Als je nu 5 weken bent, dan zit je gewoon goed qua hormoon. En het is ook maar een indicatie natuurlijk. Ik ga nu niet meer testen, proberen vertrouwen te hebben... En geen bloed meer en klachten klinkt toch wel positief!

frigga Grappig he dat je soms “vergeet” dat je zwanger bent. Ik heb het steeds als ik ‘s ochtends wakker word. Dan denk ik “wat is er ook alweer anders? Ohja ik ben zwanger” :)
Ja zeker zsa zsa, jij had ook bruin verlies gehad toch? Was dat ook rond nod?
Sorry Saar, had je berichtje niet langs zien komen!
heb je nu alsnog toegevoegd!

Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangere! leuk dat jullie je bij deze groep toevoegen!
ik reageer misschien niet altijd, ik lees wel elke dag alles!
vind het onhandig om via mijn telefoon te reageren.

qua klachten eigenlijk nog steeds vrij weinig tot niks.
Vandaag lijk ik af en toe iets in mijn borst te voelen.. maar het is echt minimaal.
had paar dagen geleden nog een predictor test gedaan, de teststreep was echt extreem donker, de controle streep was minder donker dan de andere testen die ik al had gedaan.

Meiks hoe gaat het nu met je, nog last gehad nadat je bij de tandarts geweest bent?

Saar2017 pijn in liezen herken ik niet, heb wel last gehad van rechterheup.. gelukkig was dat na 1 dag weer over.
wildeperzik Ik had wat krampen en lichtbruine afscheiding op mn NOD. Daarna niet meer voorgekomen.
Ah ja bij mij dus 2 dagen na nod, het was ook niet heel veel alleen bij afvegen (niks gebruikt verder) dus ga er vanuit dat het bloeding is rond menstruatie die veel voorkomt en/of innesteling. Voorlopig maar vertrouwen in m'n lichaam hebben, maar het is wel heel spannend! Ben als de dood voor "we zien helaas alleen een leeg vruchtzakje". Sinds vandaag echt continu plassen, grappig had ik eerder niet/minder. Ben met elk symptoom weer blij! ;-D
winterds ik krijg mijn eerste echo met ongeveer 7/8weken, volgens eigen berekening.
In de bijgevoegde mail van de intake staat ook dat de echo voor 10 weken vaginaal is.
Ik snap je bezorgdheid rondom de inwendige echo dus heel goed, ik zie er zelf ook een beetje tegen op hoor.
Ik heb zelf zoiets ook nog nooit eerder gehad, dus geen ervaring daar kan ik je helaas niet mee helpen. In de mail stond wel dat je blaas leeg moest zijn voor de vaginale echo.
Hopelijk valt het allemaal mee!
wildeperzik Inderdaad vertrouwen hebben! Het klinkt zoals jij het beschrijft als oud innestelingsbloed. En die angst voor een slechte echo hebben we (denk ik) allemaal. We kunnen tegenwoordig ook wel heel veel enge verhalen hierover lezen. Ik blijf voor je duimen dat het gewoon goed zit!

Veel plassen: check! ;-D

Hebben jullie ook een opgezette buik? In de ochtend krijg ik mijn broeken makkelijk dicht maar ergens halverwege de middag gaan ze enorm knellen.
Wildeperzik ik zou mij echt geen zorgen maken over je test. Je schrijft dat je urine heel licht was en dat kan echt al heel veel uitmaken. Verder klinken je klachten heel positief. Ik heb express niet meer getest met de CB ( heb mijzelf echt moeten inhouden) hahaha.

Veel plassen hier ook check! Is ook pas vanaf ongeveer 5,5 week aanwezig. Daarvoor niet extreem iets van gemerkt.

Nog steeds een zeurderige pijn links onder in mijn buik. En ook echt het gevoel dat er “iets” zit. Een zwaar gevoel zeg maar.

Ik ben echt helemaal niet misselijk maar dat was ik bij mijn zoontje ook niet :-D

Zsa- zsaa, hier ook een opgezette buik! Ik pas echt niks van mijn broeken meer. Soms is mijn buik zo dik dat mijn man en ik grappen dat het mss een tweeling is :mrgreen:

Welkom aan alle nieuwe zwangeren!

Oh en voor de tabel: intake+ echo 18 september
Jaa mijn hoge broeken kan ik ook echt niet meer aan, laat ik nu net daar veel van hebben.. op werk zit ik dan met gapend open gulp en wijde blouse erover heen ;-D Lage taille broek gaat iets beter maar doe ik ook nog open vaak. Grappig dat jullie dat ook hebben. We kunnen toch moeilijk nu al andere kleren gaan kopen?

Gisteren keek ik naar mijn borsten en jeetje die groeien ook met de minuut en ook veel steviger, bijna alsof ik nepperds heb ineens :P

Dank voor de reacties en het meeduimen, wat blijft het toch spannend.
Grappig dat jullie ook een “broekenprobleem” hebben. Ik heb gelukkig een paar broeken met elastiek in de bovenkant. En over een paar weken kunnen de rokjes/jurkjes en panty’s weer uit de kast. Die rekken ook lekker mee haha ;-D
Hier nog geen broekenproblemen! Aan mijn buik is nog niets te zien.
Mijn borsten doen erg zeer en moest gisterochtend wel 15x plassen!! Was echt net geweest en dan moest ik weer naar de wc haha.

Verder nog niet echt klachten. Had vrijdag ineens een golf van misselijkheid maar daarna niet meer gehad.
Vannacht weer gedroomd over een miskraam en bloed afvegen en dat voelt dan weer zo naar, bah! Ben zó bang dit te verliezen.
@opgezette buik.
Smorgens ziet het er nog best oké uit. Best plat.. Maar hoe verder de dag.. Hoe groter mijn buik wordt! Kan wel nog eigen kleding aan, heb wel even bij de lidld 2 broeken gekocht (zitten echt super lekker) en nog een zwangerschapslegging. Heb trouwens ook nog best een hoop van de eerste zwangerschap.

Gaan jullie voor de nipt of de combinatietest?
Bij de eerste hebben wij besloten om het niet te doen. Ook deze keer gaan wij het niet doen.

@eerste echo, krijg ik rond de 8 weken. (nog een kleine 2 weken!!!!)

@borsten die lijken eigenlijk nog niet gegroeid. Vorige zwangerschap had ik echt grote borsten gekregen.
Mijn tante lag terminaal en had besloten dat het goed was maar wilde wel dat iedereen de mogelijkheid had om langs te komen om nog even gezellig te doen.
Toen ik binnen stapte was het eerste wat ze zei (riep) jeeeeetje niggie wat heb jij dikke tieten gekregen!!!
Ik heb hier hele fijne herinneren aan, en bekijk regelmatig de foto die toen gemaakt is van ons.
Wij hebben haar als enige alvast de naam verteld omdat zij de geboorte niet meer mee zou maken.
Zij werd gecremeerd toen ik 36 weken zwanger was.

Zijn hier meiden die een derde kindje krijgen en dus 3 auto stoelen op de achterbank moeten?
Mijn bonusdochter is tegen de tijd bijna 4 jaar. Mijn zoontje is dan 1.5 jaar.. In mijn huidige auto passen er geen 3 stoeltjes naast elkaar.. (suzuki Swift, 5deurs) 
Welke auto hebben jullie? (waar het dus wel in past haha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven