December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hier alvast een foto van Noof d'r nieuwe kamer, de andere kanten kon ik nog niet op de foto zetten, m'n kaart is nl vol. Moet morgen even een nieuwe halen.

Heel lichtroze dus met wat rode accenten (vooral ruitjes en stippels )

We hebben een hele gave lamp, vorig jaar had ze die gekregen voor haar eerste verjaardag van m'n ouders. Zal even een plaatje zoeken;

Een pailleten-pauwenlamp dus Vooral ook leuk vanwege de achternaam Noof vindt m helemaal te gek!
Mette: Wat een leuk verhaal van die bloedvlek van Chicken en wat een supermoooooie kamer is het! Dat bed gaat Yora ook krijgen zie ik nu al! Mooie lamp!!!
gewoon om even te lachen

De Duitse politie heeft een vrouw gered die vast was komen te zitten op een rotonde en meer dan vijftig rondjes had gemaakt. Met twee wagens wisten de agenten Andrea Zimmer (62) van de rotonde in Braunschweig af te gidsen. Ze waren gebeld door andere automobilisten, die zeiden dat ze minstens vijftig keer de rotonde rond had gereden. "Ik maakte een proefrit in mijn nieuwe auto om hem aan te voelen, maar het lukte me niet om hem naar een afrit te sturen," verklaart Zimmer haar bizarre avontuur. "Maar nu heb ik hem onder de knie. Ik moet zeggen dat hij de rotondes goed aankan."
Hahaha Oef. Humor is goed in de kraamweken of reken je jezelf niet meer tot kraamvrouw? Nou ja, humor is altijd goed met baby's en als je moe moe moe bent..

Gaaf kamertje, Mette!! leuk, leuk. Kan dat bedje ook voor een jongen? :D M slaapt nu toch al in een romantisch metalen ledikant. Mooi die letters, nog even en ze kan ze lezen.

Lachen, je verhaaltje over bloed. Laatst kwam M thuis op de fiets bij H, en ik zwaaide door het raam met een doekje. H zei dat M had gezegd: wat doe je gek!

Peuterhumor begint nu een beetje te komen (dat topic lees ik ook).

En wat naar van je moeder... die chemo's zijn zo'n aanslag op het lichaam. Ik duim dat het elke week een beetje beter gaat. Als je pa al 43 jaar in dienst is, is hij dan niet al bijna aan pensioen toe? Als hij eruit zou moeten, zou dat met een vervroegd-uittredenregeling gebeuren?

Tinus, de schoenen zijn van de Scapino. Vind die winkel normaal niet veel leuks hebben, en de gewone schoenen voelen daar heel stijf. De gympen hebben een voetbedje. Heb er trouwens ook een zomerjasje voor M gekocht, eens kijken of die ook op de website staat. Zocht naar een plaatje voor hier en zag dat ze ook een webwinkel hebben.

Ik zag nu bij de Hema ook hele leuke groene gympen (jaren '80 groen, zeg maar), misschien als hij heeel hard groeit, of ze afdraagt.

A1mee hoe is het met je borstontsteking? Ben je erg ziek geworden of gaat het nog?

eh... o ja Knorretje!! Hou vol meid, misschien morgen nog even lekker zwemmen ofzo? Ik vond dat heerlijk, iig. Lopen kan toch niet, dus je kunt niet veel he...

MaYora is ook een leuke (Mette). Yora, verander je nick eens even snel in KletsMaYora , dan kunnen we KMY tegen je zeggen. Offe is 'De MaYoor' niet wat voor je?

Wij hebben ook een uitgebreider pakket bij Ziggo maar niet met al die kinderzenders. Ik geloof dat H History Channel heeft gekozen, hahaha. Ik heb al genoeg history in mijn werk..ik bemoei me nooit met de apparaten en internet enzo..

Kidon, mag ik raden, is het soms een echobureau? of een cursus?

Leuk dat stepje. Ik was vanmiddag met M bij de fietsenhandel en hij vloog naar zo'n roze metalen driewieler met laadbak.. zo een had ik vroeger al (maar dan rood). Erg leuk! Maar wat Knorretje zegt: het huis wordt zo vol! M heeft al een houten loopfiets en een grote vrachtwagen waar hij ook op kan rijden, dn anog zo'n blokkenkar.. ik struikel erover.

even posten..

ja, hier de jas! je ziet het niet zo goed, maar het is zo'n gesloten kraagje/boordje, heel stoer.

hij past zelfs zijn spijkerjasje van vorig jaar nog.
Leuk jasje Falcon!

Zwemmen, trekt me niet echt nu...niets trekt me echt nu eigenlijk.... Wij hebben van de week bij de Prenatal een nieuw spijkerjackje gekocht voor Joeri en voor Smurfin een heel lief setje (spijkertuinbroekje met heeeel korte pijpjes in lichtroze met wit fijn gestreept met een roze legginkje eronder en roze truitje erboven, heel lief!)

Wij gaan van de week voor Joeri ook eens kijken voor All Stars... Vind ze zó leuk!

Ik hoop dat hij ze past, hij heeft heel brede voetjes, en een hoge wreef, crocs past hij niet bv.

Hier ook peuterhumor....van de week waren we bij de buurtjes, hoor je Joeri ineens: "Mama, mag ik wat zeggen?" Buurtjes waren helemaal verbaasd! Toen ik vroeg wat hij wilde zeggen kreeg ik geen reactie meer hoor...

Vanaaf ook: "mama, doe eens normaal!" Huh? Wat deed mama dan? Gaat ie lachen!

Joeri moet bij ons altijd vragen of hij iets mag, vandaar het "mag ik..." Ik vind het echt super hoe goed hij dat nu al doet...

Mette

Gave kamer van Noof!!! Die letters wilde ik ook voor Joeri alleen past het niet echt meer in zijn kamer, erg klein en vol....maar er gaan wel stickers komen van vliegtuigen en helicopters!

Misschien bij smurfin dat we voor die letters gaan, ik vind ze zo gaaf! En een sticker van een kroonluchter gaat er komen in Smurfin haar kamer, die moeten we nog bestellen...

Hoe vind Nova haar nieuwe kamertje eigenlijk? Joeri reageerde op zijn kamertje helemaal van "oooh, mooi mama, mooi papa, en ging als een speer door zijn kamer heen rennen en gek doen!

Ohja, enne Mette, over het en, we hadden het al heul lang niet gedaan wegens blaasontsteking en schimmel, en nu voelde ik me lekker genoeg weer en had megazin! Ging niet makkelijk met die buik, maar beetje klungelig, maar was wel heeeeel fijn!

Oef

wat een heerlijk bericht! Hahaha! Doet me denken aan een vakantie dat ik bij mijn ouders in de auto zat en mijn zus en man achter ons aanreden en mijn vader 3 keer een rotonde nam omdat we even niet meer wisten welke afslag we moesten hebben! Hahahaha!

Hoe is het nu trouwens in huize Oef? Ik vind die foto's op hyves echt super! Ik ga denk ik meteen even hyven nu, eens even reageren op wat foto's'...ik zag dat je gereageerd had op een foto van A1mee, die is ook zó lief inderdaad!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
quote:knorretje is lief schreef op 12 maart 2009 @ 22:06:

...niets trekt me echt nu eigenlijk....

Jaja, ik heb een stukkie terug iets anders gelezen
Kom net uit het zwembad rollen en rol zo door naar oven *gaap*.........

Bij vk alles goed. Zelfs bloeddruk was prima terwijl ik met 2 kids net van de fiets sprong en het even wat moeite kostte om Timo te laten luisteren daar. Onderdruk met stress 77 :-) Kindje lag prima met koppie naar beneden. Dacht ik al wel, heb 'm alleen niet voelen draaien dussss.

Net bij zwemmen gehoord dat er 1 van de meiden met ambulance vmi naar het zh is gegaan.......beetje vervelend want wat is nou een reden om met een ambulance te gaan ?? Je rijd normaal toch met de vk mee ?? Weet alleen dat ze vmo is gestript en een hoge bloeddruk had. Maar dat had ze al een poosje..... Hoop gewoon dat er morgen ochtend slingers hangen.

Truste !!
Mette; leuk kamertje !!

Knor; zag je reactie op hyves. Zal m weer eens updaten :-)
quote:TheNurse schreef op 12 maart 2009 @ 22:10:

[...]

Jaja, ik heb een stukkie terug iets anders gelezen Oké, uitzonderingen daargelaten natuurlijk! Enneh, alles om smurfin er NU uit te laten komen, dan maak ik kans op een zonnebril!
Zeg, de hele avond hebben we de tijd om hier te beppen, maar waar zijn jullie nu? Vriendlief komt zo thuis en dan heb IK geen tijd meer!
Floddertje

fijn dat alles weer goed was! Ja, je mag wel weer updaten

Mooi dat je bloeddruk trouwens goed was ondanks je gestress!!!

Tja, wanneer ga je met de ambu? Vriendin van mij was bezig met bevallen maar hoofdje zat vast, pastte er niet door zeg maar, dus die is met zwaailicht en sirene naar ziekenhuis gebracht terwijl ze weeen had... Misschien dat dat nu ook het geval was, of iets dergelijks? Kindje is uiteindelijk met pomp gehaald...
hoi Knorretje!

nee, nergens zin in? ...een leuke tijdschriftje dan? met verse vruchtensap ofzo.

M heeft ook dikke voetjes, H kreeg de gympen niet aan bij hem vandaag (donderdag is papadag). Maar er zitten ritsjes in, dus als M staat terwijl je ze aandoet lukt het wel. In de All Stars zaten geloof ik geen ritsjes. Ik twijfelde nog: er zijn nl. ook grijze allstars met zilver bedrukking en zilver glitters, erg leuk! verder alleen donderblauw, wit, grijs en roze. En op internet bij O'Modo nog vaalblauwe.

Klinkt schattig, die kleertjes voor Smurfin! hihi, zou ze ook geel haar hebben?

Flodder, jij wel gezwommen dus! Ik ga ook maar weer een 12-banenkaart kopen, want ik word erg stijf door al dat werk achter de computer. Ik ging altijd 1 of 2 keer in de week in de lunchpauze zwemmen maar ja, dan ben je zo anderhalf uur weg dus in mijn nieuwe baan doe ik dat niet meer. Maar ja, als ik straks weer RSI krijg heeft niemand er wat aan.

goh, met twee kinderen en dikke buik op de fiets. dat lukt met acht maanden vast niet meer, dan pas je er niet meer tussen en wordt het erg gevaarlijk denk ik!
Nou Knor het konijn heeft weer andere bezigheden op het moment?
Knor kreeg het extra druk van mij

Tinus: Nu je het zei bedacht ik weer van oh ja dat was je avatar maar ik had het niet zelf bedacht eigenlijk... Ik vond de foto in de kamer iig mooier dan dat die foto hier uitkwam als avatar.
Nou Yora van konijnen kwam niks meer gister...ik had zo'n pijn in mijn liezen van smurfin...

grmbl!!!

Maar goed, meld me dus bij deze met baby IN buik...

Falcon

moeilijk schoentjes kopen op die manier he? We hadden toen Joeri nog maar net geboren was hele mooie eerste schoentjes gehad maar die heeft hij nooit aan kunnen doen vanwege dat hoge wreefje. Best jammer...

Nu moeten we nog goed zoeken naar schoenen die echt tot aan de wreef open kunnen anders komt meneer er niet in...

Nog even en Nursie bevalt nog eerder![
Wahaha, nee knor, jij mag eerst

Ga even mn meiden entertainen, zijn aan het knokken met elkaar om een vliegenmepper

Tot vanmiddag, kom ik weer sociaal doen, als t goed is slaapt grut dan, ze waren namelijk gigantisch aan t spoken vannacht en vanmorgen weer ´vroeg´ wakker (7:30)

Kussss!

Ps. Vanaf vandaag mag ik thuis bevallen!!!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 13-03-2009 10:26
Reden: spelfout
% gewijzigd
Nou ja Nursie, het zou zo maar kunnen! Jij mag vanaf vandaag thuis en ik heb nog twee weken te gaan!(ik hoop het niet!!)
Spannend !!

Timo zit op schol een O WAT RELAXT 1 kind in huis. Geen ruzie, geen strijd, geen gegil, heerlijk !!

En het weer !! Ook al zo lekker. Vanmorgen op de fiets naar school, daarna met de hond, Floortje lekker in de tuin gespeeld eindelijk weer. Even bij mijn zus haar nieuwe huis geweest en puin geruimd. Zo Timo weer halen......

Morgen ga ik naar een fietskar kijken. Eeen heule mooie al zeg ik het zelf. Ben benieuwd. Ik ga er al eigenlijk vanuit dat ik hem mee neem hoor........

Falcon; zwemmen is idd heerlijk als je je zo voelt !!
En zelfs nu Timo er niet is zit Floortje met de garage te spelen :-)
Even spieken of Smurfin al eens zin had om haar opwachting te maken, maar niet dus! Fashionably late, zo zijn dat soort meiden.

Haha, leuke weddenschap van die opticien trouwens!

Oooooooh Mette, wat een práchtig bed, die zou ik zelf wel willen!!

Verder wel gelezen maar hou het even hierbij, sorry!
Doet bij jullie het forum ook zo raar? Ik zie allemaal rare tekens en niks is goed te lezen en typen gaat al helemaal niet.

Ik heb even een andere browser gebruikt om te kijken of Smurfin er al uitgesmurft is, maar helaas....

Ik ga weer terug aan het werk en zal af en toe even koekeloeren hier.
Nee, forum doet het hier prima.

Mette; FLoortje heeft het bedje in het zwart. Ze zijn idd mooi he ?!

Zag net slingers hangen bij dat meisje van zwemmen. T is een meid. Gelukkig maar weer !!
Oh gelukkig Floddertje! Best even schrikken als je iemand hoogzwanger in een ambulance ziet verdwijnen...

Forum doet het weet normaal, het lag aan mijn Firefox, heb even wat opgeschoond...
He meiden,

drukke ochtend gehad, eerst een rondleiding op het kdv waar ze straks heengaan, erg leuk, kreeg er een goed gevoel bij sommige dingen wel waarvan ik dacht hmm, maar goed dat blijf je houden denk ik. haha!

Noof kroop zowat in m'n jurk, ontdooide wel op een gegeven moment maar ik voorzie wel enige problemen met wennen..

Daarna even de stad ingeweest, en nu ben ik brak, en heb ik de helft van m'n boodschappen niet.

Flodder; misschien kwam haar placenta niet? Mijn buuf werd daarom allebei de keren met de ambu gehaald.

Gelukkig hingen er slingers!

Ik hou het hier even bij, en ga even boven iemand streng toespreken

x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven