Werk & Studie alle pijlers

Vastlopen in werk

10-09-2018 16:08 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Via Google kwam ik verrassend vaak uit op dit forum. Momenteel loop ik vast in mijn huidige baan. Dat is niet voor de eerste keer. Telkens heb ik het gevoel: dit is gewoon echt niet wat ik wil. Het kost me gewoon echt moeite om er elke keer naartoe te gaan. Is dit herkenbaar?

De andere kant van de medaille: je hebt gewoon wel je hypotheek en vaste lasten te betalen. Maar ik ben benieuwd naar tips en adviezen. Want, ik wil niet terugkijken op mijn 67e en denken: wat heb ik toch telkens baantjes gehad die het niet zijn geweest.

Het is geen gezeur, want ik tel mijn zegeningen. Ik ben blij dat ik werk heb, maar het is wel elke dag een opgave om er heen te gaan. Dat klinkt ondankbaar, maar dat is het niet.

Ik hoor het graag, dank jullie wel.
Zoek iets anders en blijf ondertussen zitten waar je zit. Hopelijk vind je dan snel een echt leuke baan.
Maar wat zijn dan al die dingen die je niet wilt waar je tegenaan loopt? En wat wil je dan wel? Of eigenlijk, wat zou je doen als er geen enkele belemmering was van hypotheek en vaste lasten?
Wat kan je, wat wil je, en wat moet je (qua hypotheek enzo)?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ander werk zoeken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
In welke sector werk je en welke dingen loop je tegenaan waardoor je moeite hebt er heen te gaan?
Ik zit met een gelijksoort probleem.. Ik ben nu ook bezig met sollicitaties. Ik vond het ook erg moeilijk om dit te uiten. Was altijd bang dat mensen vonden dat ik gefaald had. Maar het is jou leven, niemand anders bepaald voor jou wat jij wil in dit leven, toch? En zorg eerst dat je een nieuwe baan hebt voordat je ontslag neemt.
Mag ik vragen in welke sector je werkzaam bent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven