Beste noise cancelling headphone

27-11-2017 00:11 56 berichten
Ervaring mee of al ns meerdere kunnen testen?
En zit er veel kwaliteitsverschil tussen een Bose 20 en de nieuwste 35?
Alle reacties Link kopieren
Mutsje78 schreef:
12-09-2018 10:44
Welke noise canceling koptelefoon filtert ook leefgeluiden als lopen, gestamp, gegooi met spulletjes ( peuter onderbuuf), getimmer en dichtslaande keukenkastjes?

Of vraag ik nu iets onmogelijks? Ik ben erg gevoelig voor geluid. En zijn alleen de peperdure goed? Ik vind 300 euro nog al wat geld....
Ik ben overgevoelig voor geluid en al die geluiden die jij beschrijft verdwijnen als sneeuw onder de zon met mijn Boses. Ik vond 300 euro ook echt te duur en ik heb best lang gewacht om ze te kopen maar wat ben ik er blij mee. Ik kan er gewoon niet meer zonder.
Constante geluiden worden het best gefilterd. Noise cancelling werkt met antigeluid en dat kan pas worden geproduceerd als het ongewenste geluid wordt waargenomen. Dus plotselinge geluiden, zoals een hond die 1x blaft, kunnen minder goed worden gedempt.
kintsugi schreef:
12-09-2018 10:54
Constante geluiden worden het best gefilterd. Noise cancelling werkt met antigeluid en dat kan pas worden geproduceerd als het ongewenste geluid wordt waargenomen. Dus plotselinge geluiden, zoals een hond die 1x blaft, kunnen niet goed worden gedempt.
Een hond die vlak naast je staat zul je nog wel horen. Als de hond bij de buren blaft dan wordt dat wel degelijk goed gefilterd.
Ik heb de Sony mdr 1000X nu een maand of 3 en wat een luxe.
Vooral in de trein vind ik het fantastisch, zo'n reis kost me ineens nog maar een kwart van de energie.
Geld dubbel en dwars waard.
Lady_Day schreef:
12-09-2018 10:55
Een hond die vlak naast je staat zul je nog wel horen. Als de hond bij de buren blaft dan wordt dat wel degelijk goed gefilterd.
Dan zal dat geluid niet zo hard zijn en deels opgaan in ander omgevingsgeluid. Antigeluid is altijd een reactie, dus kan nooit op hetzelfde moment worden geproduceerd als het geluid zich voordoet.
Ik heb de aanschaf van mn Bose trouwens van de belasting af kunnen trekken. Mn psych had een aanbeveling geschreven dat ik er baat bij heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven