zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
Katalinova, heb mij voorgenomen dat indien ik niet ongesteld ben volgende donderdag ik pas de test zaterdag of zondag ga doen maar mij kennende zal ik niet zolang wachten... Heb daar het karakter niet voor vrees ik. Ga al beginnen met het volhouden tot donderdag om niet te testen :-)

En jij?
quote:renza schreef op 12 maart 2009 @ 19:54:

Joy!

haha gefeliciteerd hoor!! Miss moet je hond ook in ons schema...hihiHa ha nou ze heet Fiesta is 3,5 het zijn haar 1e kinderen en ze is 13 april uitgerekend ha ha ha
Lily, Ik heb al helemaal geen sterk karakter. Ik heb van die ultra testen besteld van matcare. Die kun je 6 dagen van te voren doen. Maar aangezien dit mijn eerste NOD is weet ik natuurlijk niet helemaal zeker of het de 19e is. Misschien ga ik dindag of woensdag de eerste test doen en eventueel een week later nog 1. Het liefst zou ik het nu al doen maar dat heeft denk ik niet zoveel zin. Ik verwacht niet dat ik in 1 keer zwanger zal zijn, maar wil het liefst gelijk weten waar ik aan toe ben.. Ben een beetje een controlfreak met sommige dingen.

Natuurlijk kun je het beste gewoon je ongi afwachten en als die uitblijft een keer een test gaan doen. Maar ik zooo ongeduldig. hihi
Fiesta is een klein brabandertje. (kwa uiterlijk lijkt ze een beetje op een mopshondje maar dan bruin-rood van kleur)

Hier al 3 dagen niet kunnen klussen, ik heb super last van mijn rug. Op bed liggen doet al zeer. Ik probeer gewoon door te gaan met bewegen, want van stil zitten word het alleen erger.

Maar echt waardeloos! Als het maandag niet over is ga ik naar de dokter.

Joy
quote:Lily79 schreef op 13 maart 2009 @ 10:04:

[...]

Hoi !

Ik heb er ook alweer

Toen ik mijn spiraal had had ik maar weinig last maar met de pil was het iedere keer opnieuw prijs. Had in de tijd zo'n 10-tal verschillende pillen genomen (niet tegelijkertijd hé) en dat hielp niet. En nu mijn spiraal eruit is komen ze ook weer tevoorschijn. Gelukkig niet veel en ook geen grote maar toch. Ik krijg ze ook meestal enkele dagen voor ik ongesteld moet worden.

Ik zie net dat we dezelfde NOD dag hebben

Hoi Lily!

Ik had verwachte dat mijn pukkels ook weer terug zouden komen. Drie jaar geleden ben ik aan de Diane gegaan omdat ik INEENS last van pukkels kreeg. Nu slik ik sinds drie weken de pil niet meer, maar de puisten zijn (nog) niet teruggekomen. Ben er ook heel bang voor hoor, maar tot nu toe nog niks te zien dus... Duimen dat ze weg blijven!!!
@Stefanie

Succes vandaag bij de gyn!

Misschien moet je elke dag een alarm in je gsm zetten als je je pil moet nemen?

Of zeg aan je vriend dat hij er vanaf nu voor moet zorgen dat jij ze elke dag inneemt.

Stel je voor dat het raak is, dan ben jij me toch nog voor geweest

Zolang jij dan maar blijft tot ik ook minstens een dansend poppetje heb :-)

@maris,

je antwoord was waarschijnlijk tegen mij gericht over de nieuwe meiden

Misschien is dat een idee voor de nieuwe meiden. Snel een nieuw topic opstarten.

Je zal zien binnen de 2 weken heb je een hele nieuwe club!

Maar lees gerust verder met ons mee.

@lily

hoop dat ik geen pukkels krijg, als ik binnen enkele dag voorgoed stop met de pil!

Daar heb ik echt een hekel aan. Ik vind dat je er dan plots afgrijselijk lelijk gaat uitzien.

Alsof ik enkel nog de pukkel zie en niet meer de rest.

toedeloe
Renza,

Nee eigenlijk voel ik niet echt wat...

Wat voor mij een teken dat het echt is ..is dat ik nu geen hoofdpijn meer heb...ik heb dagelijks hoofdpijn en tijdens mijn vorige zwangerschappen was dat ook verdwenen..en nu dus ook.

Ja en heel veel plassen wordt er s'nachts wakker van en dat heb ik normaal niet.
Eva: ik blijf hoor tot je ook een dansend poppetje hebt, en dan blijf ik nog :D Bij de gyn was het het gewone, uitstrijkje enzo, ze heeft me ook papieren meegegeven, een voor foliumzuur (2 maand voor zwanger zijn beginnen), een papier om bloed te laten nemen en te testen (in juli doen ofzo), papieren voor vaccinatie van baarmoederhalskanker en dan jah, de voorschriften natuurlijk voor mijn pil :P

Hij verandert echt niet, hij heeft zelf gezegd tegen de gyn: ik zal er nooit voor klaar zijn zoals alle mannen. Toen ik trouwens zei dat we in augustus zouden beginnen omdat vriendlief nog niet klaar is, zei de gyn tegen vriendlief (hij was mee): ga je in augustus wel klaar zijn dan, en ze begon te lachen. Dus hij moet gewoon dat knopje omdraaien maar het lukt niet. Hij zei ook dat hij hoop dat ik niet onmiddellijk zwanger ben in augustus zodat hij nog kan wennen, dus uiteindelijk zullen we mss op zijn 2010 uitkomen, wat hij perse wou. Ik word er soms zo onnozel van, niet te doen..
quote:Joy4britt schreef op 12 maart 2009 @ 19:37:

Zwanger!!!!

Helaas dames niet ik, maar onze hond

Over ongeveer een maand komen haar baby's. Op de echo zagen we er drie.

Joy

Gefliciteerd met de zwangerschap met je hond.Ook bijzonder om mee te maken!!

Nou hehe ik had zulke rare schermen vandaag! Maar het hielp om mijn cookies te wissen, ik heb dit als favoriet, en dan vernieuwt hij blijkbaar niet even goed.

Anywhoo.

Even te beginnen bij Stefanie, ik vind het naar voor je dat het zo'n worsteling is met je vriend. Dat moet echt enorm frustrerend zijn. Ik denk dat het vergeten van de pil idd makkelijker gaat als je het niet zo erg vindt om zwanger te raken, maar voor het welzijn van je relatie denk ik dat het echt beter is om hier niet met 'vuur' te spelen- je vriend kan makkelijk denken dat je het niet geheel per ongeluk bent vergeten, en dat kan een deuk slaan in het vertrouwen. Ik denk dat het zetten van een alarm of een sms alert of iets wel handig is- of je vraagt hem om je te helpen herinneren. Leg die pil gewoon naast je tandenborstel! Die gewoonte heeft mij erg geholpen in de korte tijd dat ik de pil slikte.

Waarom heb je trouwens papieren nodig voor foliumzuur, kan je dat niet gewoon krijgen?

Dan verder: Lilith, mijn vriendin is ook zwanger en vertelt me precies hetzelfde over het vele plassen! Het is haar tweede en na 2 maanden kan je het al duidelijk zien, veel sneller dan bij haar eerste.

Anoniempje, geef niet op!!! Je weet iig dat je zwanger kunt raken met je vent. Ik weet niet hoeveel geduld ik na een x aantal maanden nog zal hebben, dus dan mag je mij vertellen dat ik niet moet opgeven :-D

En dan PUBERKWALEN... jaaaa! Bij mij was dat meteen raak toen de mirena eruit ging. Duh. Echt dom. Maar goed, ik kom er zo min mogelijk aan, was alleen met een sensitief-spul doekje van Etos en water, Nivea Young erop en afblijven. En het is al een heeeel eind over sinds ik mijn eerste mens weer had vorige week.

Doet hier iemand aan temperaturen? Ik doe het voor de lol (nou ja hahaha ) en had twee weken na het weghalen de stijging, toen een daling met de mens en nu laag gebleven- het lijkt allemaal heel normaal met wat ze daarover zeggen (stijging na eisprong korte daling dag erna, dan stijging tot mens, en weer constant laag).

Ok, en dan even over nieuwe meiden... zullen we anders dit groepje een NAAM geven en het niet zo breed trekken dat we het hele jaar door meiden erbij krijgen? Ik weet dat het open moet blijven (formeel lijkt me?) maar jee, het is niet te doen! Ik zou nieuwe meiden echt aanraden om een nieuwe groep te beginnen. Dat hebben 'wij' eigenlijk ook gedaan toen we net begonnen.

Ik heb deze pagina als bookmark onder de titel 'kipjes' staan, das alvast een idee
Oh enneh anoniempje, sinds gisteren ben ik dus geen 28 meer... ben een bejaarde aan het worden!
Ik ga je slaan Cons!!! bejaarde....en ik zeker een fossiel?

Oké van achteren lyceum van voren museum.....hahaha

Oh en ik vergeet van alles gek word ik er van loop echt heel dom te doen had ik bij de 1e ook ik liet toen ook van alles vallen.

Stond net bij de appie mijn pinpas te zoeken zegt de kassiere je legt 'm net onder je portemonee....dat soort dingen dus.

Stafanie ik ben het met Cons eens wees beetje voorzichtig meid.
Update: het is nog niet gelukt met de medicijn. Moet jammer genoeg nog twee weken doorgaan....1e stap in dit traject gat nu al moeizaam...beetje verdrietig, maar ja..kan gebeuren.

Groetjes,

Gorgi

Voor schema: 27 maart 2e echo.
Bij mij net als bij Nero (nog) geen last van pukkels. Eigenlijk ziet mijn huid er beter uit dan ooit tevoren! Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd wel 2 keer per week een maskertje doe....echt lekker! En ik smeer me iedere dag in met bodylotion! Helpt!

Jullie zijn wel lekker ongeduldig he hahaha

Denk dat ik hetzelfde ben hoor ;)

Stef, ik ben het eens met Conscienza. Help hem jou te herinneren dat je de pil slikt! Dat is een hele goede! Als hij nog geen vader wil worden, mag ie je wel een beetje helpen toch?
Oh wat jammer Gorgi!!!De aanhouder wint! Ik denk aan jullie!

Enne 'KIPJES' ???
Cons: ik wil volgende maand/cyclus ook gaan temperaturen. Lijkt me alleen zoveel werk,want dat moet elke dag op hetzelfde tijdstip he?? dat gaat mij weaarsch niet lukken,maar wil het toch gaan proberen.

Kipjes? Ik vind het helemaal goed....haha!

Gorgi wat vervelend dat het nog niet gelukt is!

Lilith,haha je bent dus lekker verstrooid? Gelukkig weet je waar het aan ligt..hihi

Anoniempje: hoe is het nu? Nog erg onzeker of is het alweer een beetje gezakt?
Ik ben trouwens slecht gestemd. Alweer een paar dagen. ben dan s'avonds moe en snel geirriteerd...pff wordt er zelf niet goed van! Ben steeds ruzie aan het zoeken met vriend merk ik. Bah! Zal wel weer pms zijn. zucht...............
Of wat anders renza?

Ik ben vreselijk moe. Mega drukke week gehad, morgen hele dag standbemanning op de nationale carrierebeurs. Komende week ook vreselijk druk. Geen enkele avond thuis... Pffff...

Jow, wat leuk! Puppies!

Gorgi: Hele dikke voor jou! Die heb je wel even nodig denk ik!

Ik ga lekker mijn bedje in!
@Stefanie Vaccin voor baarmoederhalskanker???

Ik ga mijn bedje in, eens kijken of vriendlief nog wakker is

Joy
Ik weet het, dat ik ze niet mag vergeten, ik doe echt mijn best, ze ligt in de badkamer, maar soms denk k er echt gewoon niet aan.. Nuja, ik doe mijn best om ze niet meer te vergeten, want zoals je zegt cons, het kan een deuk in het vertrouwen zijn.. Maar ik weet ook dat hij het niet erg vindt als het nu al komt, dat heeft hij zelf gezegd, alleen vindt hij het nog te vroeg, door de verbouwingen.. En mss moet ik idd open kaart spelen met hem en vragen of hij me helpt herinneren om mijn pil te nemen.. Morgen maar eens in gesprek gaan met hem over mijn pil Bedankt allemaal (om me nog eens in te wrijven dat ik slecht bezig ben, nu ga ik zeker mijn best doen :D )

Voorschrift van foliumzuur (ik weet niet meer wie het vroeg), het is geen voorschrift maar een informatiefolder over foliumzuur :-)

Joy: ja, in BE (in NL ook dacht k) kun je een vaccin voor baarmoederhalskanker krijgen en de gyn heeft het mij voor gesteld.. Omdat ik nog "maar" 23 ben en niet van plan ben om nog verschillende partners te hebben, kan het wel "nuttig" zijn bij mij.. Maar het kost enorm veel, ik heb bedragen gehoord van 150eur/spuit en dat 3 keer.. Dus ik weet het nog niet echt wat ik ga doen..
Kom hier Gorgi ik geef je een hele dikke knuffel

Stafanie het is veel geld maar ik heb het gehad op jouw leeftijd en daarom heb ik 2 gecompliceerde zwangerschappen gehad...ze hebben bij mij een conisatie gedaan dan halen ze een kegelvormig stukje weefsel weg en daardoor sluit de baarmoeder mond niet helemaal meer.

En ja ook nu ben ik bang voor complicaties.

Mijn ex was mijn 1e dus aan mijn wisselende contacten heeft het niet gelegen.

Anoniempje joehoehoe gaat het weer een beetje met je?

Renza wekkertje zetten thermometer er in ( niet per ongeluk in slaap vallen auwwwww) pen naast naast je bed( je niet vergissen in pen en thermometer auwwww) schriftje er bij en schrijven ...daar na verder slapen....wakker worden en een lekkere nespresso nemen...

Cons....ze gaan groeien heb die theezakjes campagne af gezegd...

Ik moet werken.... tot vanavond of morgen....
hoi hoi meiden, sorry dat ik nu pas reageer, gisteren een lange werkdag gehad van 9 tot 9 dus was lkapot !!!

en bedankt voor iedereen die zegt dat ik moet moet houden, maar het lukt niet !!!!!!!!!

achja zal wel tijdelijk zijn het komt ooit ook allemaal wel goed!!!

nog 1 weeekje en dan moet ik ongi worden

ik hoop zo dat het raak is !!!!
en ik heb de lijst bijgewerkt.

cons nog gefeliciteerd met je verjaardag !
Cons >> ik temperatuur (al is het meer uit nieuwsgierigheid), maar er is nog niet echt een peil op te trekken (nou jelpt een periode met koorts natuurlijk niet mee :o)

Ik doe het niet altijd op hetzelfde tijdstip, maar wel altijd voor ik opsta.
Hihi Lilith,dank je klinkt wel heel simpel idd! Alleen ff opletten met die pen ja...:-) HiHI, zal het volgende maand eens gaan proberen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven