Uitgerekend mei 2019
zaterdag 25 augustus 2018 om 08:46
Hoi Dames,
Sinds gisteren een duidelijke positieve test!
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was/is dus weet niet de precieze uitrekendatum, zal begin mei zijn!
Hopelijk komen er snel nog meer positieve testen!
graag je gegevens dikgedrukt, wanneer bij ons tabel wil
Leeuw32
*FRozen_Star*
Verliefdenonzeker
Evalot
Sinds gisteren een duidelijke positieve test!
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was/is dus weet niet de precieze uitrekendatum, zal begin mei zijn!
Hopelijk komen er snel nog meer positieve testen!
graag je gegevens dikgedrukt, wanneer bij ons tabel wil
| Naam | Leeftijd | # | UD | J/M/V | Afspraken | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Frigga | 27 jaar | 1e | 22 april | V | ||
| Hollandsglorie | 33 jaar | 1e (2e) | 30 april | J | ||
| Aster84 | 34 jaar | 1e | 2 mei | V | ||
| Ananas2018 | 35 jaar | 3e | 4 mei | J | ||
| WinterDS | 27 jaar | 1e | 5 mei | J | ||
| Foxie29 | 35 jaar | 2e | 7 mei | J | ||
| Isayez | 27 jaar | 2e | 7 mei | J | ||
| Mommy2018 | 27 jaar | 2e | 8 mei | V | ||
| Zsa-zsaa | 30 jaar | 1e | 8 mei | J | ||
| bloomaday | 27 jaar | 1e | 9 mei | ? | ||
| Lulu62 | 28 jaar | 2e | 11 mei | M | ||
| Wildeperzik | 29 jaar | 1e | 11 mei | J | ||
| Meiks | 31 jaar | 1e | 12 mei | M | ||
| Saar2017 | 27 jaar | 1e | 12 mei | M | ||
| Huisjenr6 | 27 jaar | 2e | 15 mei | V |
isayez wijzigde dit bericht op 03-01-2019 19:17
83.81% gewijzigd
vrijdag 14 september 2018 om 08:47
Wat super frigga
eerste noot voor deze groep is gezet!
Hier morgen 6 weken, over 10 dagen de echo! Voelt nu wel als erop of eronder, las ergens dat het hartje laten kloppen een belangrijke stap is. Als het niet goed is wordt het vaak nu afgestoten. Vind het zo spannend!
En Zsazsa, hoe voel jij je nu je de termijn van je eerdere miskraam voorbij bent? Moet vast heel fijn zijn!
Hoe gaat het met jou nu verliefdenonzeker ?
Hier morgen 6 weken, over 10 dagen de echo! Voelt nu wel als erop of eronder, las ergens dat het hartje laten kloppen een belangrijke stap is. Als het niet goed is wordt het vaak nu afgestoten. Vind het zo spannend!
En Zsazsa, hoe voel jij je nu je de termijn van je eerdere miskraam voorbij bent? Moet vast heel fijn zijn!
Hoe gaat het met jou nu verliefdenonzeker ?
vrijdag 14 september 2018 om 09:06
vrijdag 14 september 2018 om 09:22
Frigga: Wauw wat een goed nieuws
Van harte! Ik heb nu ook zo'n zin in mijn echo, nog 5 dagen wachten
Wel fijn dat hij bij jou uitwendig was, hoeveel weken was je gister?
Verliefd: Wat rot dat je nog niets kon zien. Hopelijk was het toch gewoon vroeger dan je dacht (de natuur is soms onvoorspelbaar!) en zie je volgende week wel een vruchtje zitten
Ik weet even niet meer wie het vroeg maar bij ons weten onze beide families het (ouders, zussen, broers) en onze beste vrienden (i.v.m. een feestje bij hun afgelopen weekend) het
De rest hoort het waarschijnlijk tijdens de verjaardag van mijn vriend, als ik 12 weken ben. Bij jullie?
Hier: Vandaag ongeveer 7 weken zwanger. Ik voel me inmiddels steeds beroerder. Ik heb de hele dag een hol hongergevoel in mijn maag, en moet dan echt snel iets eten anders wordt ik kotsmisselijk. Ik probeer nu meerder keren per dag kleine gezonde maaltijden te eten. Hoop wel dat dit snel overgaat, want elk pondje gaat tóch door het mondje, En ik wil écht geen 30kg aankomen
Voor jullie herkenbaar en misschien tips? Verder nog steeds moe maar gelukkig wel minder pijn in mijn borsten
Verliefd: Wat rot dat je nog niets kon zien. Hopelijk was het toch gewoon vroeger dan je dacht (de natuur is soms onvoorspelbaar!) en zie je volgende week wel een vruchtje zitten
Ik weet even niet meer wie het vroeg maar bij ons weten onze beide families het (ouders, zussen, broers) en onze beste vrienden (i.v.m. een feestje bij hun afgelopen weekend) het
Hier: Vandaag ongeveer 7 weken zwanger. Ik voel me inmiddels steeds beroerder. Ik heb de hele dag een hol hongergevoel in mijn maag, en moet dan echt snel iets eten anders wordt ik kotsmisselijk. Ik probeer nu meerder keren per dag kleine gezonde maaltijden te eten. Hoop wel dat dit snel overgaat, want elk pondje gaat tóch door het mondje, En ik wil écht geen 30kg aankomen
vrijdag 14 september 2018 om 09:42
Wauw Winter 7 weken alweer en bijna de echo superspannend! En wat weten veel mensen het al! Hier 1 vriendin in vertrouwen genomen (die wist ook dat we bezig waren en zit zelf ook in een traject). Kijk ook erg uit naar mijn ouders vertellen. Maar bovenal kijk ik uit naar dat het goed gaat, vind het nog steeds niet te bevatten allemaal! Hopelijk een goede echo en dan durf ik er ook echt in te geloven
Ooh en misselijk winter zeer herkenbaar! In begin sochtends met wat kwark met fruit anders word ik heel misselijk en draaierig. Gehele dag geen zin in eten of ineens mega honger (om dan weer misselijk te worden). Maar ik zou me niet druk maken om het dikker worden, als je gezonde dingen eet kan er sowieso niet zoveel mis zijn toch?
Zometeen verrassingsweekend met m'n man want 1 jaar getrouwd! Wel heel romantisch zo pril zwanger tegelijkertijd
Ooh en misselijk winter zeer herkenbaar! In begin sochtends met wat kwark met fruit anders word ik heel misselijk en draaierig. Gehele dag geen zin in eten of ineens mega honger (om dan weer misselijk te worden). Maar ik zou me niet druk maken om het dikker worden, als je gezonde dingen eet kan er sowieso niet zoveel mis zijn toch?
Zometeen verrassingsweekend met m'n man want 1 jaar getrouwd! Wel heel romantisch zo pril zwanger tegelijkertijd
vrijdag 14 september 2018 om 09:53
Wat leuk WildePerzik! Gefeliciteerd & geniet lekker van jullie romantische weekendje saampjes
Het is zo ontzettend leuk om aan je ouders te vertellen, echt een van de mooiste al dan niet hét mooiste moment uit mijn leven
Ik had liever ook wat langer gewacht, maar kon er niet onder uit i.v.m. een sporttraject met mijn moeder en veel feestjes aankomende tijd. Mijn familie en ik zijn zo close en ik wilde wel het wel zélf aankondigen, niet dat ze het per ongeluk zouden raden. Toen moesten we het ook de ouders (en zus) van mijn vriend vertellen, anders vonden we dat niet eerlijk. Vrienden was ook onvermijdelijk i.v.m. het feestje haha.
Laten we er vanuit gaan dat we beide een goede echo te zien krijgen
Dat het allemaal goed gaat is natuurlijk het allerbelangrijkste, daar kan geen misselijkheid tegenop!
Het is zo ontzettend leuk om aan je ouders te vertellen, echt een van de mooiste al dan niet hét mooiste moment uit mijn leven
Laten we er vanuit gaan dat we beide een goede echo te zien krijgen
vrijdag 14 september 2018 om 13:50
vrijdag 14 september 2018 om 16:25
Even een egopost. Merkte gisteren al dat mijn borsten minder gespannen/gevoelig werden. Vandaag zijn ze weer helemaal gewoon. Ook ben ik bijna helemaal niet meer misselijk/moe/zwangergevoel. Heb de vk gebeld. Zij gaf aan dat dit een terechte reden tot zorg is en het zou kunnen betekenen dat het mis is of mis gaat. Ik mocht de echo een week naar voren schuiven zodat ik nog maar 2 weken in spanning hoef te zitten. Hoop zo erg dat het loos alarm is en de symptomen weer terug komen..
Opnieuw een miskraam lijkt me echt verschrikkelijk.. Ergens verwacht ik nu de komende dagen te gaan bloeden.
vrijdag 14 september 2018 om 20:48
@frigga gefeliciteerd met je mooie echo!!
@zsaa wat schrikken zeg...! Maar ze zeggen toch altijd, kwalen komen en gaan? En dat het niks hoeft te betekenen?
Ik ga voor je duimen!
@aster ik snap de berekening van de arts.. Maar niet jouw berekening haha. Je bent namelijk 1 week minder ver dan je denkt dan.
Aanstaande zondag ben je 7 weken zwanger (met de gegevens die jij doorgeeft)
@zsaa wat schrikken zeg...! Maar ze zeggen toch altijd, kwalen komen en gaan? En dat het niks hoeft te betekenen?
Ik ga voor je duimen!
@aster ik snap de berekening van de arts.. Maar niet jouw berekening haha. Je bent namelijk 1 week minder ver dan je denkt dan.
Aanstaande zondag ben je 7 weken zwanger (met de gegevens die jij doorgeeft)
zaterdag 15 september 2018 om 07:59
Frigga Wat een fijn nieuws! Gefeliciteerd!
zsa-zsaa Bij mij komt en gaat het ook steeds. Gister had ik super pijnlijke borsten, en vandaag is het weg. Dat gaat zo constant bij mij. Fijn dat de echo iets naar voren kon, maar 2 weken duurt nog lang.
Sterkte!
Ik ben aan het aftellen naar dinsdag. Dan heb ik mijn intake en echo. Wel super vroeg als ik het van iedereen zo lees, 6+2. Misschien komt het vanwege een miskraam eerder dit jaar? Ik hoop zoooo dat er al wat positiefs te zien is. Deze laatste week...de dagen duren zoooo lang voor mn gevoel. 'Gelukkig' werk ik nu alle dagen tot aan dinsdag, dan heb ik iets meer afleiding.
zsa-zsaa Bij mij komt en gaat het ook steeds. Gister had ik super pijnlijke borsten, en vandaag is het weg. Dat gaat zo constant bij mij. Fijn dat de echo iets naar voren kon, maar 2 weken duurt nog lang.
Ik ben aan het aftellen naar dinsdag. Dan heb ik mijn intake en echo. Wel super vroeg als ik het van iedereen zo lees, 6+2. Misschien komt het vanwege een miskraam eerder dit jaar? Ik hoop zoooo dat er al wat positiefs te zien is. Deze laatste week...de dagen duren zoooo lang voor mn gevoel. 'Gelukkig' werk ik nu alle dagen tot aan dinsdag, dan heb ik iets meer afleiding.
zaterdag 15 september 2018 om 08:10
isayez Dat lees ik idd ook overal en daar probeer ik me ook maar aan vast te houden!
Inmiddels zijn m’n tepels wel weer wat gevoeliger en lijkt de misselijkheid terug te komen. Wel minder heftig maar dat is alleen maar fijn
Ik ga proberen positief te blijven zolang ik niet bloed.
Ben trouwens flink verkouden geworden vannacht. Zag al dat neusspray en strepsils het niet gaan worden. Thee met honing dan maar
Inmiddels zijn m’n tepels wel weer wat gevoeliger en lijkt de misselijkheid terug te komen. Wel minder heftig maar dat is alleen maar fijn
Ben trouwens flink verkouden geworden vannacht. Zag al dat neusspray en strepsils het niet gaan worden. Thee met honing dan maar
zaterdag 15 september 2018 om 08:49
Zsa-zsaa het is gewoon een onzekere tijd hé. Het wachtbankje was altijd al onzeker met symptoom zoeken maar ik vind dit misschien nog wel erger Haha.
Ik heb ook dinsdag mijn eerste echo. Als ik de eerste dag van mijn laatste menstruatie reken ben ik dan 7 weken precies. Maar mijn eisprong was altijd vrij laat en ik werd meestal na een week al ongesteld waardoor mijn cyclus niet echt klopt dus ik verwacht minder ver te zijn. Ik heb wel die cyclus voor het eerst teunisbloemolie geslikt. Waardoor mijn eisprong geloof ik ook anders verliep.
We gaan het meemaken of er iets te zien valt! Ik vind het heel spannend! Ik heb vanmorgen trouwens m’n laatste digitale test opgemaakt en die zegt nog steeds 3+.
Ik heb ook dinsdag mijn eerste echo. Als ik de eerste dag van mijn laatste menstruatie reken ben ik dan 7 weken precies. Maar mijn eisprong was altijd vrij laat en ik werd meestal na een week al ongesteld waardoor mijn cyclus niet echt klopt dus ik verwacht minder ver te zijn. Ik heb wel die cyclus voor het eerst teunisbloemolie geslikt. Waardoor mijn eisprong geloof ik ook anders verliep.
We gaan het meemaken of er iets te zien valt! Ik vind het heel spannend! Ik heb vanmorgen trouwens m’n laatste digitale test opgemaakt en die zegt nog steeds 3+.
zaterdag 15 september 2018 om 12:25
Pff, ik moest dus eigenlijk drie nachten werken. Maar was vannacht zo niet lekker, dat ik mij nu maar heb ziekgemeld voor de rest van mijn nachtdiensten. Nu weet meteen wel iedereen het op m’n werk, maar goed.
Mijn klachten wisselen heel sterk: het ene moment enorm misselijk, het andere moment valt het wel weer mee. Overigens alleen nog maar misselijkheidsklachten hier en verder nog weinig verschijnselen.
Mijn klachten wisselen heel sterk: het ene moment enorm misselijk, het andere moment valt het wel weer mee. Overigens alleen nog maar misselijkheidsklachten hier en verder nog weinig verschijnselen.
zaterdag 15 september 2018 om 14:50
verliefd het kan inderdaad maar zo dat de groei wat achterloopt . Bij mijn jongste was er eerst ook niets te zien en zei de vk tegen mij dat ik minder lang zwanger was. Na een week weer bijgesteld en alles in orde . De natuur is een gek iets.
hier mijn partner vindt het zo ontzettend spannend . Hij kan niet wachten op de echo 24 september. Hij vindt het zooo lang duren. Het is voor hem de eerste .
Nipt ga ik wel doen , weet alleen nog niet of ik het met of zonder neven bevindingen laat doen. Ik val toch in de risico groep met mijn bijna 36.
Ik vind het zo veel spannender als bijna 12 jaar geleden.
hier mijn partner vindt het zo ontzettend spannend . Hij kan niet wachten op de echo 24 september. Hij vindt het zooo lang duren. Het is voor hem de eerste .
Nipt ga ik wel doen , weet alleen nog niet of ik het met of zonder neven bevindingen laat doen. Ik val toch in de risico groep met mijn bijna 36.
Ik vind het zo veel spannender als bijna 12 jaar geleden.
zaterdag 15 september 2018 om 15:46
Nou ik ben gewoon weer lekker misselijk en m’n borsten en ik voelen zich weer op en top zwanger
Toch wel geruststellend na al die stress van gister!
bloomaday Haha ja echt, van het ene wachten en duimen naar het volgende! En inderdaad dit is nog wel een graadje spannender!
Lijkt me heftig nachtdiensten mommy en huisjenr6 Als je zwanger bent dan hoef je die niet te doen toch? Of is dat pas als je langer zwanger bent?
ananas Wat leuk dat je partner zo meeleeft en enthousiast is! Mijn vriend is ook extra zorgzaam, zo lief!
bloomaday Haha ja echt, van het ene wachten en duimen naar het volgende! En inderdaad dit is nog wel een graadje spannender!
Lijkt me heftig nachtdiensten mommy en huisjenr6 Als je zwanger bent dan hoef je die niet te doen toch? Of is dat pas als je langer zwanger bent?
ananas Wat leuk dat je partner zo meeleeft en enthousiast is! Mijn vriend is ook extra zorgzaam, zo lief!