Verliefd
vrijdag 14 september 2018 om 19:09
Hallo, ik ben een meisje van 17 jaar en ben verliefd op een jongen, die sinds dit jaar in mijn klas zit. Hij is vorig jaar blijven zitten en behoort tot het ‘populaire’ groepje (die mij niet echt mogen ) Ik zelf ben suuuuper verlegen en praat met bijna niemand. Ik durf dus echt niet met hem te gaan praten. Ik heb hem geprobeerd om uit mijn hoofd te zetten, maar ja ik zie hem elke dag op school. Wel heb ik zijn nummer maar ik zou echt niet weten wat ik naar hem zou moeten sturen. Ook denk ik niet echt dat hij mij ziet staan. Iemand tips hoe ik een gesprek kan starten en hoe hij mij leuk kan vinden ???
vrijdag 14 september 2018 om 19:48
Kun je hem niet toevoegen op insta en/of snap, dat is vrij normaal voor klasgenoten. Je kunt hem dan een keer een dm sturen en dan is het afwachten hoe hij reageert.
En hoe hij je leuk kan vinden? Tja, hij vindt je leuk of hij vindt je niet leuk. Ga je vooral niet anders voor doen dan je bent, dat werkt alleen averechts
En hoe hij je leuk kan vinden? Tja, hij vindt je leuk of hij vindt je niet leuk. Ga je vooral niet anders voor doen dan je bent, dat werkt alleen averechts
vrijdag 14 september 2018 om 20:45
Je kunt iets zeggen als “ hoe heb jij je toets gemaakt ? “ of “ mag ik je aantekeningen van gisteren overnemen “ of “ hoe was je weekend / stond je ook voor de brug / maak jij je huiswerk of heb je dat nog van vorig jaar / ik hoorde dat jij in ....woont ; ken jij toevallig .... / lekker weer he / koud he / wil je een boterham van mij “ .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.