Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend gezien op videoland: the last stand; mooie film met arnold schwarzenegger, ongelovelijk dat de beste man al 65 + was in deze film. broken city; ok film maar had wel iets meer mogen gebeuren van mij en het was fijn geweest als ik mijn hoofd er iets minder bij had kunnen houden om het te kunnen blijven volgen. Atm; spannende film waar wij helemaal inzaten en meeleefden terwijl er in principe niks gebeurd (lekker psychlogisch dus, i love it! 😊) en tot slot nog crush; wat een prutfilm, wij hebben hem halverwege uitgezet.
RikM schreef:
25-08-2018 16:04
Hereditary ;-)
Ik heb hem gezien en vond hem goed hoor. Nee, niet de engste film ooit. Maar wel mooie opbouw. Mooi gemaakt. Geweldig geacteerd door Tony Colette.
Guardians of the galaxy 2, blijft een geweldige film.
En ik :love: Groot.
Nemaìn’ schreef:
26-08-2018 14:34
Guardians of the galaxy 2, blijft een geweldige film.
En ik :love: Groot.

Eens. Wel jammer dat de regisseur is ontslagen dus het is even afwachten of deel 3 ook zo leuk wordt.
RikM schreef:
26-08-2018 14:48
Eens. Wel jammer dat de regisseur is ontslagen dus het is even afwachten of deel 3 ook zo leuk wordt.
Nee!
Ik hoop echt dat dat geen invloed heeft op de humor in de film.
Nemaìn’ schreef:
26-08-2018 18:23
Nee!
Ik hoop echt dat dat geen invloed heeft op de humor in de film.

Het is nog maar de vraag of 'ie er überhaupt komt want hij is nu voor onbepaalde tijd uitgesteld. En sommige van de acteurs hebben al geroepen dat ze er geen zin meer in hebben zonder hem.

Van de andere kant begrijp ik Disney ook wel. Hij is ontslagen vanwege enkele hele slechte "grappen" op Twitter over pedofilie en verkrachting. Dat past natuurlijk totaal niet bij Disney.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond Jeune et jolie gekeken op tv. Bijzondere film over een Franse tiener die zichzelf prostitueert.
RikM schreef:
26-08-2018 18:34
Het is nog maar de vraag of 'ie er überhaupt komt want hij is nu voor onbepaalde tijd uitgesteld. En sommige van de acteurs hebben al geroepen dat ze er geen zin meer in hebben zonder hem.

Van de andere kant begrijp ik Disney ook wel. Hij is ontslagen vanwege enkele hele slechte "grappen" op Twitter over pedofilie en verkrachting. Dat past natuurlijk totaal niet bij Disney.
Echt jammer :(
Dan inderdaad maar beter geen dan een mislukt aftreksel.

Zit jij even mijn laatste vakantiedag te verpesten :P
Nemaìn’ schreef:
26-08-2018 18:42
Zit jij even mijn laatste vakantiedag te verpesten :P

Sorry. :$
Vergeven ;)
Alle reacties Link kopieren
Anihilation op netflix gezien. Wow wat is dat landschap mooi gemaakt, deed me denken aan avatar. Verhaal is ook goed, alleen aan het begin is het even verwarrend omdat ik nog niet doorhad dat je in feite naar flashbacks zit te kijken, toen dat kwartje een keer viel heb ik het wel goed kunnen volgen.
The revenant, de Oscar film van Leonardo DiCaprio. Prachtig, heftig, deprimerend en erg indrukwekkend. Wel erg lang maar vond het de moeite waard.
Die Oscar heeft hij dubbel en dwars verdiend.

The Grey met Liam Neeson. Mwah. Beetje slap gedoe. De wolven zagen er niet eens echt uit. Het werd nooit echt spannend zeg maar. Wel goed geaccepteerd, maar het eind was ruk.

The Frozen ground op Netflix. Leuk, verrassend en gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Prima om tussendoor even te kijken.
Alle reacties Link kopieren
The bookclub SATC maar dan de senioren versie vond het niet zoveel aan
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
22-08-2018 00:09
Den Skyldige (the Guilty),

Deense film, draait nu in de bios. Winnaar publieksfilm van IFFR 2018.
Complete thriller (ontvoering) die volledig vertoond wordt aan de hand van de 112-meldkamer en de telefoontjes die de dienstdoende agent binnenkrijgt.
Vrij geniaal uitgevoerd.
Ik heb hem ook gezien, ik vind het geen aanrader. Het verhaal is wel origineel en spannend (hoewel minder spannend dan ik gedacht had), maar dat is niet genoeg voor een film. Je ziet anderhalf uur lang alleen het hoofd van die agent die aan het bellen is, en dat kon mij na een half uurtje echt niet meer boeien. Na een uur was ik zo verveeld, dat de plottwist me niks meer deed. De man naast me zat de film ook zuchtend en met moeite uit.
Jammer, want ik had me er meer van voorgesteld. Ook van het verhaal trouwens. Als je je ogen dicht had gehouden, had je niks gemist. Het zou een goed luisterboek zijn geweest.

The Bookclub heb ik ook gezien en die vond ik erg vermakelijk.
.
Jammer dat je hem niets vond Impala, op het Rotterdams filmfestival was hij favoriet.
Juliet Naked,

Lekkere Britse feel good film, beetje zoals Notting Hill en Love Actually. Haalt dat niveau niet maar wel fijn kijken en met smile de bios uit.
Blackkklansman,

Nieuwe film van Spike Lee, winnaar Grand Prix in Cannes. Leuk humorvol verhaal maar met hele sterke boodschap, zeker op het einde.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond The Equalizer 2. Denzil Washington op zn best!
Alle reacties Link kopieren
Grown Ups,

heb me doodgelachen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Stukje Bridget Jones 2 gezien. Ik dacht dat het de film over haar met baby was.
Maar die komt a.s. maandag op NET5.
Alle reacties Link kopieren
mariellet schreef:
26-08-2018 18:40
Gisteravond Jeune et jolie gekeken op tv. Bijzondere film over een Franse tiener die zichzelf prostitueert.
Maar je wordt er niet veel wijzer van. Hoe en waarom enzo.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
Gisteren Peppermint in de bioscoop gezien. Lekkere snelle actiefilm met Jennifer Garner in de hoofdrol als kick ASS bitch.
Erg vermakelijk en goed!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
ikbensnuffelbeertje schreef:
15-09-2018 04:52
Maar je wordt er niet veel wijzer van. Hoe en waarom enzo.
Jeune et Jolie vond ik een ontzettend seksistische film, van een middelbare op seks beluste regisseur (Ozon). Het is een soort verheerlijking van minderjarigen -sex.
Dogman.

Prachtig gefilmd, grappig met die leuke honden, tragisch en ook heftig. Vriendin die met me mee was vond het geweld te heftig, maar ik ben daar geloof ik behoorlijk in gehard.
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
16-09-2018 10:19
Jeune et Jolie vond ik een ontzettend seksistische film, van een middelbare op seks beluste regisseur (Ozon). Het is een soort verheerlijking van minderjarigen -sex.
Dat zag ik er dan weer niet in, verheerlijking. Helemaal niet. Ken je zijn andere films?
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven