Mode & Beauty alle pijlers

leren jasje

15-09-2018 20:34 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand tips waar ik een leuke leren (echt leer) jasje kan scoren? Ik wil niet te korte jack anders steekt elke t shirt er onderuit. Bij voorkeur een mooie kleur herfstkleur en zacht leer. Klinkt makkelijk maar afgelopen voorjaar en herfst is het niet gelukt om er een te vinden. Ik wil er zo graag een.
In welke stad wil je kijken want in Rotterdam weet ik wel een hele goede winkel, het lederpaleis.
subon wijzigde dit bericht op 15-09-2018 21:07
Reden: Aanvulling
9.60% gewijzigd
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
In Bataviastad is een leerwinkel met veel keus voor niet al teveel geld (vind ik)
Goosecraft 👌 Echt de mooiste leren jasjes
Goosecraft heeft inderdaad hele mooie jasjes, of Arma, net iets klassieker, misschien ook iets meer keuze.
In Italië.
Ik moet helemaal niks!
Veel keus bij Leathershop Doci, Albert Cuypstraat 247, Amsterdam
https://leathershopdoci.nl/dames/dames-leren-jassen/ (op die site staan ook andere steden, en gek genoeg Amsterdam niet... ik was er vorig jaar nog.)
Ze vallen erg klein (beetje Italiaanse maten) dus wel even gaan passen. Het is wel een 'foute' winkel waar ze ook echt bont verkopen. :-?
You can never have too many hats, gloves and shoes
subon schreef:
15-09-2018 20:41
In welke stad wil je kijken want in Rotterdam weet ik wel een hele goede winkel, het lederpaleis.
İn Den Haag of online
ik zal eens kijken naar Goosecraft online. Arma was mijn vorige jasje. Ik wik max 300€ voor betalen dus hele dure merken vallen wel af.
Ik heb een gebroken wit bikerjasje, heel mooi zacht leer, 5 jr geleden gekocht bij Vanillia. Was toen ca 400 eur.

4 jr geleden een cognac jasje soort chanelmodel gekocht, online. Bij Zalando. Merk Freaky Nation. Rond de 300 eur.
Op deze site zie ik dat ze niet zo duur zijn, gemiddeld 199 eur. Ik zie het model wat ik heb (ronde halslijn) er niet op.

Freaky Nation is ook nog bij Zalando verkrijgbaar zag ik.

https://www.stylight.nl/Dames/?brand=85 ... &tag=10348
Ik ben onlangs ook geslaagd in het vinden van een jasje: Goosecraft is het geworden (€250,-.
Fiftysix.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven