Centraal Moderatortopic

29-08-2018 10:30 2878 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
JuniorModeratorViva schreef:
16-09-2018 22:55
Mijn stretcher staat al klaar :P
Je mag er ook een slaapzak bij.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
16-09-2018 23:01
Je mag er ook een slaapzak bij.
ah fijn, het is best koud 's nachts
ik zie in het bantopic dat iemand een ban heeft omdat ze blijkbaar een topicverbod had en daar toch meeschreef. dat topicverbod is onterecht. Ja de forummer is irritant en lijkt een kapotte langspeelplaat te zijn maar doet niets in strijd met de huisregels. het enige is dat de rest een hekel aan haar heeft. Dat kan en in dit geval ook begrijpelijk maar daar is de negeerknop voor uitgevonden. Als je hier mensen voor gaat bannen dan is het einde zoek.
:gift:
Voor jou Juun.

De zit een dank je in, een kussentje voor op je stretcher en een bloemetje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
16-09-2018 23:15
:gift:
Voor jou Juun.

De zit een dank je in, een kussentje voor op je stretcher en een bloemetje.
Ah dat is lief, dank je wel!
En een kopje thee of koffie, voor de warmte. :koffie:
¡Apagando las luces!
Oh als toch eens meer mods zo zouden communiceren als jij Juun! :heart: Het forum zou er zo van opknappen!
streepjesdekbed schreef:
16-09-2018 23:26
Oh als toch eens meer mods zo zouden communiceren als jij Juun! :heart: Het forum zou er zo van opknappen!
.
Zeker weten. :)
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Als ze nou gewoon een normaal functionerend forum maken dan hoeft er niet zo veel gecommuniceerd te worden.
Dan hoeft een mod ook op zondag geen stretcher mee te nemen.

Ik gun een mod inhoudelijk een zinvollere taak dan iedere keer dweilen na een regenbui omdat er geen glas in het dakraam zit. Ook al doet die mod dat met frisse tegenzin.
Kusje voor Juun :lips:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
ehm mods.. Ik heb dit topic niet geopend hoor.. :sarcastic:

kinderen/klassendienst-huilend-kind/lis ... s/389981/6#
QueenArachnia schreef:
17-09-2018 08:21

Huh?
Is daar na verwijdering van TO de eerste reactie de OP geworden?!
yette schreef:
17-09-2018 08:57
Huh?

Joh, is pas een keer of 50 gebeurd. Je verwacht wel veel van het modteam hoor :clown:
yette schreef:
17-09-2018 08:57
Huh?

Is dat niet een bijwerking van het nieuwe modereerbeleid, dat komt nu vaker voor, toch ?
Ik heb al eerder gevraagd of ze dit wilden corrigeren, toen het bij een ander topic gebeurde, maar dat kan niet, volgens de mods.
Wat een naargeestige chaos was het hier gisteren :(
nounou
zazamaenade schreef:
17-09-2018 09:02
Is dat niet een bijwerking van het nieuwe modereerbeleid, dat komt nu vaker voor, toch ?
Ik heb al eerder gevraagd of ze dit wilden corrigeren, toen het bij een ander topic gebeurde, maar dat kan niet, volgens de mods.
Wat een naargeestige chaos was het hier gisteren :(
Nah. De mods zijn gewoon niet zo slim bezig. Ze verwijderen wel de posts van een troll, maar dan niet de topics zelf. Dan wordt de eerste reactie dus inderdaad de TO.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
17-09-2018 09:35
Nah. De mods zijn gewoon niet zo slim bezig. Ze verwijderen wel de posts van een troll, maar dan niet de topics zelf. Dan wordt de eerste reactie dus inderdaad de TO.
Bizar. Te bizar voor woorden.

Nieuw schooljaar. Dat verklaart denk ik wel.
Geen bijzonderheden
Ze zouden gewoon eerst de topics moeten verwijderen, en daarna de permaban pas uitdelen ;-D

Maar ik vermoed dat ze denken dat de topics wel verwijderd worden als je de TO een permaban geeft, omdat al je berichten worden verwijderd als je een permaban krijgt.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
17-09-2018 09:41
Ze zouden gewoon eerst de topics moeten verwijderen, en daarna de permaban pas uitdelen ;-D

Maar ik vermoed dat ze denken dat de topics wel verwijderd worden als je de TO een permaban geeft, omdat al je berichten worden verwijderd als je een permaban krijgt.
Dat is niet waar.
Lady*Voldemort schreef:
17-09-2018 11:33
Dat is niet waar.
Dat gebeurde mij in elk geval toen ik een permaban kreeg. Mocht ik weer opnieuw beginnen :rofl:
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
17-09-2018 11:45
Dat gebeurde mij in elk geval toen ik een permaban kreeg. Mocht ik weer opnieuw beginnen :rofl:
Bij trollen worden (meestal) wel (al) de berichten/topics gewist. Bij andere permabannen niet altijd.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Het is nogal vaag wat hun werkwijze is, want daar mogen ze het niet over hebben :facepalm:

Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat ze beter op moeten letten hoe ze te werk gaan.
¡Apagando las luces!
QueenArachnia schreef:
17-09-2018 08:21

We hebben het topic verwijderd. Excuses voor het ongemak.

Doorgaans verwijderen we inderdaad niet alle berichten van gebruikers die een perma krijgen. Dat gebeurt alleen in specifieke gevallen.

De wisseling van TO na het verwijderen van berichten heeft te maken met een technisch probleem en daar kunnen wij ook weinig aan doen. Wij hebben dit ook aangekaart bij de TD maar ook wij moeten bij sommige bugs geduld hebben ;) .

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-09-2018 11:59
Reden: typo
0.07% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij sommige bugs???????

😱
Geen bijzonderheden
ModeratorViva schreef:
17-09-2018 11:57
:thumbsup:
ModeratorViva schreef:
17-09-2018 11:57

Doorgaans verwijderen we inderdaad niet alle berichten van gebruikers die een perma krijgen. Dat gebeurt alleen in specifieke gevallen.

De wisseling van TO na het verwijderen van berichten heeft te maken met een technisch probleem en daar kunnen wij ook weinig aan doen. Wij hebben dit ook aangekaart bij de TD maar ook wij moeten bij sommige bugs geduld hebben ;) .

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
Dan blijf ik me afvragen waarom al mijn berichten wél werden verwijderd :proud: Maar goed, dat account is inmiddels op anoniem.
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven