Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
shifty schreef:
19-09-2018 12:23
Jawel, want zijn inschattingsvermogen is aangetast. Dus zij zal veel meer de juiste beslissingen naar zich toe moeten trekken om het gezin overeind te houden. Als zij het zinvol/nodig vind om zijn familie in te lichten en ze heeft daar wat aan (begrip/medeleven/ondersteuning) dan moet ze dat gewoon doen.

Wanneer de sfeer in de familie redelijk harmonieus is zou dat misschien kunnen.
Ook wanneer je ernstig depressief bent blijf je een persoon met een eigen levensgeschiedenis en keuzes die je daarin wilt maken. Daar mag je partner niet overheen walsen.
Ik denk niet meer dat het topic fake is, trouwens, maar blijf wel op mijn handen zitten.
nounou
vrouwjagersma schreef:
19-09-2018 11:51
Ik ben zo blij dat ik niet in dat Glennis Grace topic geschreven heb. Straks was iedereen erachter gekomen dat ik een racist ben.

Ik vind het jammer dat ik Glennis niet gewoon een onprettige artiest mag vinden zonder dat mij dat een racist maakt.
the_Wicked_Witch schreef:
19-09-2018 16:32
Ik vind het jammer dat ik Glennis niet gewoon een onprettige artiest mag vinden zonder dat mij dat een racist maakt.
Inderdaad. Slaat nergens op.

Neem jij mensen die dat zeggen serieus dan? Wie zo denkt is toch sowieso een beetje kaput int kupke.
Pipistrello schreef:
19-09-2018 16:46
Neem jij mensen die dat zeggen serieus dan? Wie zo denkt is toch sowieso een beetje kaput int kupke.
:HA: Punt.

Ach, dat zielige "jullie zijn allemaal altijd racisten en wij zijn slachtoffer" geblaat neem je toch niet serieus?
Pipistrello schreef:
19-09-2018 16:46

Uiteraard niet maar het maakt wél dat ik geen zin heb om me in zulke topics te mengen. Gelukkig kan ik inmiddels aan het topic al zien waar het heen gaat, dat scheelt dan weer :proud:
Head* schreef:
19-09-2018 16:48
Ach, dat zielige "jullie zijn allemaal altijd racisten en wij zijn slachtoffer" geblaat neem je toch niet serieus?
Ik neem het haar kwalijk dat ze ELK topic over deze boeg gooit. En dramt en dramt. Net zo lang dat ook ik het niet meer kan laten om er op te reageren.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
19-09-2018 16:54
Ik neem het haar kwalijk dat ze ELK topic over deze boeg gooit. En dramt en dramt. Net zo lang dat ook ik het niet meer kan laten om er op te reageren.
Dan heeft ze haar zin. En reageren heeft geen zin, bij dit soort mensen.
Head* schreef:
19-09-2018 17:00
Dan heeft ze haar zin. En reageren heeft geen zin, bij dit soort mensen.
Ik weet het, ik weet het! Maar onrecht enzo. Ik kan er zo slecht tegen dat ze mensen zo gedecideerd wegzet.
Bloedirritant dat ze weer een heel topic overneemt en draait. Hoe vermoeiend moet het ook voor haarzelf wel niet zijn als je echt in álles racisme ziet.
Oudblond schreef:
19-09-2018 16:54
Waarom niet op negeer? ik bedoel er niks mee he maar gewoon een vraag, ik denk maar zo als ik geen zin heb om bepaalde mensen in mijn huis uit te nodigen omdat is ze vervelend vind waarom dan wel op een forum er mee in gesprek/discussie gaan? :rose:
anoniem_64ce7dbad6e60 wijzigde dit bericht op 19-09-2018 17:07
0.84% gewijzigd
En de aanstichter van het drama zit zich nu geband en wel de tering te lachen.
Vlinder1963 schreef:
19-09-2018 17:07
Waarom niet op negeer? ik bedoel er niks mee he maar gewoon een vraag, ik denk maar zo als ik geen zin heb om bepaalde mensen in mijn huis uit te nodigen omdat is ze vervelend vind waarom dan wel op een forum er mee in gesprek/discussie gaan? :rose:

Het gaat om de wending die het topic dan krijgt. Daar helpt de negeer niet tegen.
Vlinder1963 schreef:

Omdat er domweg niet omheen te lezen is als ze de racismekaart weer eens trekt. Het hele onderwerp draait. Het gaat niet meer over AGT maar ver racisme en ze wordt veel gequote en het is gewoon ineens een ander topic.
Dan kun je de aanstichter onder negeer zetten maar daar krijg je het topic niet mee terug.
Kan Vlinder. Maar als ze zich 'weert' in een topic is ze zo aanwezig dat het topic niet meer te volgen valt als je haar posts niet leest. Dan lijken er mensen plots geagiteerd zonder dat je weet waarom.
Ik forum er zoveel mogelijk om heen maar bij sommige onderwerpen zoals dat van Glennis wil ik ook gewoon meepraten omdat ik best veel over de (achter de schermen) muziek- en tv-wereld weet.
Lady*Voldemort schreef:
Oh heeft ze weer een ban?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Pipistrello schreef:
19-09-2018 17:10
Omdat er domweg niet omheen te lezen is als ze de racismekaart weer eens trekt. Het hele onderwerp draait. Het gaat niet meer over AGT maar ver racisme en ze wordt veel gequote en het is gewoon ineens een ander topic.
Dan kun je de aanstichter onder negeer zetten maar daar krijg je het topic niet mee terug.
Precies dit.
Nouschi schreef:
19-09-2018 17:24
Oh heeft ze weer een ban?
Ja, wegens provoceren/uitlokken. Wat een verrassing niewaar.
Lady*Voldemort schreef:
Niet helemaal natuurlijk.. Was al behoorlijk gaande voor gebande er even schepje bovenop kwam doen..
Nou ja.. dat dus..
19-09-2018 17:10
Het gaat om de wending die het topic dan krijgt. Daar helpt de negeer niet tegen.
En wat als je haar gewoon negeert als ze zo’n opmerkingen maakt en wel gewoon op haar reageert als ze niet in de slachtofferrol zit. Als veel mensen dat doen stopt ze er zelf een keer mee...soort heropvoeding.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
bloosje schreef:
19-09-2018 17:31
Niet helemaal natuurlijk.. Was al behoorlijk gaande voor gebande er even schepje bovenop kwam doen..
Nee hoor. FV zat toen nog gewoon gezellig te ranten over die gemene Arjen Lubach. Het was Loullah die begon met suggereren dat men Glennis niet leuk vindt omdat ze wat enthousiast gepigmenteerd is.
Leefvandaag schreef:
19-09-2018 17:32
En wat als je haar gewoon negeert als ze zo’n opmerkingen maakt en wel gewoon op haar reageert als ze niet in de slachtofferrol zit. Als veel mensen dat doen stopt ze er zelf een keer mee...soort heropvoeding.
Dat heb ik jaren geprobeerd. En haar heel beleefde, serieuze vragen gesteld. Ik wilde het echt begrijpen.
Lady*Voldemort schreef:
19-09-2018 17:38
Nee hoor. FV zat toen nog gewoon gezellig te ranten over die gemene Arjen Lubach. Het was Loullah die begon met suggereren dat men Glennis niet leuk vindt omdat ze wat enthousiast gepigmenteerd is.
Klopt. Maar dat ranten was ook al behoorlijk uhh... Het is de schuld van Lubach want hij had dat filmpje pas mogen vertonen nadat Glennis gewonnen had! Alsof Glennis niet wist dat er gefilmd werd toen ze de 'klerelijer' er in gooide. En dan moet Lubach dat materiaal maar niet vertonen? Gevalletje was er zelf bij en is verantwoordelijk voor eigen handelen, ook als het op beeld staat.
Lady*Voldemort schreef:
19-09-2018 17:38
Het complot van gemene Lubach en de Kutnederlanders niet te vergeten.

Je had ook nooit; Ruzie! Ruzie! Ruzie! moeten roepen... op Uwer wenken bediend zullen we maar zeggen..

;-D

Ik ga effe ceedeetje opzetten... nee nee geen Glennis.. maar hoop wel dat ze het flikt vannacht
Nou ja.. dat dus..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven