Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 6

15-05-2018 14:50 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6 alweer! :cheer2:

Afbeelding


Beginnersgids
Pokémon Go wiki
How to beat
IV calculator

(de map met nests heb ik weggelaten, die werken inmiddels niet meer :()
Alle reacties Link kopieren
Hallotjessss ik zit bij de opdracht maak 3 nieuwe vrienden, wie kan mij uit de brand helpen? 9818 1626 7458
Alle reacties Link kopieren
Redcurls schreef:
20-09-2018 11:06
Hallotjessss ik zit bij de opdracht maak 3 nieuwe vrienden, wie kan mij uit de brand helpen?
Ik heb je toegevoegd..
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Redcurls ik heb je ook toegevoegd!

Speciaal een account aangemaakt op dit forum omdat ik al wat codes van hier heb toegevoegd, wel zo netjes om dan ook mee te babbelen.
Tot voor kort was ik een gelegenheidsspeler maar sinds er een gym in de achtertuin staat ben ik serieuzer gaan spelen :-).
Alle reacties Link kopieren
Redcurls schreef:
20-09-2018 11:06
Hallotjessss ik zit bij de opdracht maak 3 nieuwe vrienden, wie kan mij uit de brand helpen?
Ik heb je toegevoegd.
Alle reacties Link kopieren
OlaLola schreef:
20-09-2018 11:52
Redcurls ik heb je ook toegevoegd!

Speciaal een account aangemaakt op dit forum omdat ik al wat codes van hier heb toegevoegd, wel zo netjes om dan ook mee te babbelen.
Tot voor kort was ik een gelegenheidsspeler maar sinds er een gym in de achtertuin staat ben ik serieuzer gaan spelen :-).
Haha in de achtertuin? Handig!
Ik vond mijn bureau op kantoor al bijzonder!
Die was er in het begin niet, maar tegenwoordig zit ik én op een gym én op een stop daar.
Alle reacties Link kopieren
SOLEIL ik moet toegeven dat ik hem zelf geplaatst heb... Ik speel ook Ingress en de regels voor aanmelden van portals zijn versoepeld, een speeltuin blijkt nu goed genoeg. Ik hoopte op een stop en was erg aangenaam verrast dat het een gym was geworden!
Alle reacties Link kopieren
OlaLola schreef:
20-09-2018 12:10
SOLEIL ik moet toegeven dat ik hem zelf geplaatst heb... Ik speel ook Ingress en de regels voor aanmelden van portals zijn versoepeld, een speeltuin blijkt nu goed genoeg. Ik hoopte op een stop en was erg aangenaam verrast dat het een gym was geworden!
Ohh wat goed!
Hoe werkt dat dan precies?
Alle reacties Link kopieren
Winters gefeliciteerd met je Taurus :cheer2:
Dolfje: succes ! Regen is niet leuk, maar wel voor de visvangst!
Soleil: shiny Pokémon hebben vaak een laag IV volgens mij.
Deerne: dat is zeker zuur! Sowieso al, maar zeker met een shiny!
Ik las overigens dat sommige mensen door die storing aan het eind van de fieldresearch een shiny Moltres kregen ipv een Entei,

Ik heb intussen alle regionale uit een ei gekregen, inclusief mr Mime.....
Hoop dat ik voor m'n level 40 account ook nog een Taurus krijg.
Ben voor dat account nu bijna klaar met de Celebi-quest. Ik heb het geluk dat ze meters maakt terwijl de telefoon gewoon op tafel ligt...... En een pokestop voor de deur, die ik vanaf de bank kan bedienen.....

Ben met m'n tweede account net level 38, streven is natuurlijk om daar ook op 40 te komen. En dan kiezen met welke ik actief verder ga! 't Is nu veel leuker met al die events, ook als je level 40 bent. En ik hoorde dat de kans groot is dat er een verhoging van levels komt, vooral wanneer veel mensen "best friends" krijgen à 100.000 xp en er daardoor veel mensen level 40 bereiken.
Alle reacties Link kopieren
S0LEIL schreef:
20-09-2018 12:11
Hoe werkt dat dan precies?
Je bedoelt een stop aanvragen?
Ingress is ook van Niantic en bestond al voor Pokemon Go. In plaats van stops en gyms zijn er portals waar je met twee teams om strijdt. Die portals zijn gebruikt toen Pokemon Go uit kwam voor de pokestops en gyms. Erg praktisch als je beide speelt!
Je moet een bepaald level bij Ingress gehaald hebben om portals te 'submitten'. Voorheen werden alleen kunstwerken en dergelijke geaccepteerd, nu blijkbaar ook speeltuinen en zo. Ik neem aan dat dat is om de Pokemon-spelers tegemoet te komen.
Alle reacties Link kopieren
OlaLola schreef:
20-09-2018 12:41
Je bedoelt een stop aanvragen?
Ingress is ook van Niantic en bestond al voor Pokemon Go. In plaats van stops en gyms zijn er portals waar je met twee teams om strijdt. Die portals zijn gebruikt toen Pokemon Go uit kwam voor de pokestops en gyms. Erg praktisch als je beide speelt!
Je moet een bepaald level bij Ingress gehaald hebben om portals te 'submitten'. Voorheen werden alleen kunstwerken en dergelijke geaccepteerd, nu blijkbaar ook speeltuinen en zo. Ik neem aan dat dat is om de Pokemon-spelers tegemoet te komen.
OK, dat had ik nog nooit gehoord.
Handig inderdaad, zeker als je beide speelt. Mooi dat het bij jou gelukt is!
Alle reacties Link kopieren
Marene123 hoe doe je dat, twee accounts en dan zo hoog?
Ik was al heel trots op mijn level 32... Ik zie sowieso in de gyms best veel level 40 spelers. En die spelen volgens mij niet eens veel want ze zijn allen 's avonds actief zo te zien...
Alle reacties Link kopieren
OlaLola schreef:
20-09-2018 12:41
Je bedoelt een stop aanvragen?
Ingress is ook van Niantic en bestond al voor Pokemon Go. In plaats van stops en gyms zijn er portals waar je met twee teams om strijdt. Die portals zijn gebruikt toen Pokemon Go uit kwam voor de pokestops en gyms. Erg praktisch als je beide speelt!
Je moet een bepaald level bij Ingress gehaald hebben om portals te 'submitten'. Voorheen werden alleen kunstwerken en dergelijke geaccepteerd, nu blijkbaar ook speeltuinen en zo. Ik neem aan dat dat is om de Pokemon-spelers tegemoet te komen.
Man is speciaal hiervoor ook Ingress gaan spelen... (nou ja, ook omdat hij dit soort spelletjes leuk vindt natuurlijk). Maar hij zit nu al eindeloos op level 7 terwijl je level 10 moet zijn om stops aan te vragen, dus of het ooit nut gaat hebben :nooo:
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
LadyL0101 Wat leuk dat je man ook Ingress speler is!
Bij Ingress helpt het volgens mij wel als er een actieve community is je omgeving is. Dan kun je elkaar helpen en ook samen op pad om snel xm te verzamelen. Ook nog gezellig :-).
Bij ons in de omgeving spelen nu niet zoveel mensen meer Ingress. Veel vroegere fanatiekelingen speelden terwijl ze wachtten tot Pokemon Go uit kwam en zie ik nu haast niet meer op Ingress... Nog wel een paar die-hards overgebleven trouwens, maar zij willen niks met pokemon te maken hebben :-(.
Alle reacties Link kopieren
OlaLola schreef:
20-09-2018 12:44
Marene123 hoe doe je dat, twee accounts en dan zo hoog?
Ik was al heel trots op mijn level 32... Ik zie sowieso in de gyms best veel level 40 spelers. En die spelen volgens mij niet eens veel want ze zijn allen 's avonds actief zo te zien...
Met m'n level 40 account ben ik in juli 2016 begonnen, ik had een account aangemaakt omdat m'n dochter en schoonzoon Pokémon speelden en ik benieuwd was wat het was. Ik heb een tijdje weinig gespeeld tot m'n vriend ook een account aanmaakte en enthousiast was. We spelen nog steeds vrij fanatiek en dat maakt het wel extra leuk, ik denk niet dat we door gegaan waren wanneer een van de twee niet meer zou willen spelen. Een extra motivatie was dat ik daardoor meer ging lopen, zomaar zonder doel een blokje om vond ik niet echt leuk....
Op 6 maart 2018 behaalde ik level 40 en eigenlijk was de lol er toen een beetje af. Dat was ook net voor de tijd dat al die events kwamen.
Al snel daarna heb ik een nieuw account aangemaakt, ook blauw, en in een half jaar zit ik dan nu op level 38!
Waardoor het extra snel gaat: vanaf het'begin veel events met extra xp ( en dan speel ik nog niet eens veel raids....), vriend en ik spelen beide vrij fanatiek, ik heb een pokestop voor de deur en ook niet onbelangrijk: ik heb veel tijd, pensionada, en een hondje met wie ik veel wandel.
Nou, dat was het: the story of my (Pokémon)life :lijstje: :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Ha, herkenbaar, dat man pokemon speelt helpt enorm om er mee door te gaan, we jutten elkaar lekker op. We zijn nu allebei level 38, en het is dan toch wel een wedstrijdje wie het eerst level 39 gaat zijn. Daar word ik dan toch best fanatiek van, merk ik.

OlaLola, een vriend van man speelt al heel lang Ingress, dus hij kende het wel. Die vriend heeft kort Pokémon geprobeerd maar vindt er inderdaad weinig aan, grappig is dat. Helaas woont hij niet in de buurt, dus samen ingressen is er meestal niet bij.
ladyl0101 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 13:38
Reden: spelfout
0.10% gewijzigd
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Haha mijn mond valt echt open, in een half jaar naar level 38...
Even gecheckt, ik speel ook vanaf juli 2016 :-) . Eerst met mijn zoon en samen gaat het inderdaad wel fijner. Maar hij is afgehaakt en nu speel ik alleen door. Maar wie weet ontmoet ik bij een raid medespelers, lijkt me wel gezelliger!
Beter tijdverdrijf dan een beetje op de bank hangen voor de tv!
Alle reacties Link kopieren
OlaLola schreef:
20-09-2018 12:41
Je bedoelt een stop aanvragen?
Ingress is ook van Niantic en bestond al voor Pokemon Go. In plaats van stops en gyms zijn er portals waar je met twee teams om strijdt. Die portals zijn gebruikt toen Pokemon Go uit kwam voor de pokestops en gyms. Erg praktisch als je beide speelt!
Je moet een bepaald level bij Ingress gehaald hebben om portals te 'submitten'. Voorheen werden alleen kunstwerken en dergelijke geaccepteerd, nu blijkbaar ook speeltuinen en zo. Ik neem aan dat dat is om de Pokemon-spelers tegemoet te komen.
Er komt een functie in het spel om als level 40 speler zelf stops toe te voegen. De beta versie daarvan draait nu in zuid Korea en Brazilië. Zal spoedig uitgerold gaan worden naar andere landen, als het werkend is uiteraard....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deoxys maar een engerd. O_O
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
20-09-2018 16:10
Ik vind deoxys maar een engerd. O_O
En dan heb je alleen de normal form nog maar gezien. Er zijn nog 2 andere hahaha😂
OlaLola schreef:
20-09-2018 12:41
Je bedoelt een stop aanvragen?
Ingress is ook van Niantic en bestond al voor Pokemon Go. In plaats van stops en gyms zijn er portals waar je met twee teams om strijdt. Die portals zijn gebruikt toen Pokemon Go uit kwam voor de pokestops en gyms. Erg praktisch als je beide speelt!
Je moet een bepaald level bij Ingress gehaald hebben om portals te 'submitten'. Voorheen werden alleen kunstwerken en dergelijke geaccepteerd, nu blijkbaar ook speeltuinen en zo. Ik neem aan dat dat is om de Pokemon-spelers tegemoet te komen.
Ha, nog een Ingress-speler! Ik heb fanatiek gespeeld totdat ik level 16 was, nu is er niet zo veel meer te behalen en speel ik vooral Pokémon Go. Ik zet de Ingress scanner vooral nog aan voor het submitten van portals :)

Inmiddels heb ik een paar paaseieren uitgebroed met twee Farfetch’d als resultaat. Nog geen kangoeroe of stier gezien dus, hopelijk lukt dat nog voor het einde van de maand.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
20-09-2018 16:41
En dan heb je alleen de normal form nog maar gezien. Er zijn nog 2 andere hahaha😂
Oh bah 😂 maar ik hoop nu wel een keer een ex raid pass te krijgen! Dat ze de gyms gaan taggen zal sowieso wel helpen.
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
20-09-2018 20:52
Oh bah 😂 maar ik hoop nu wel een keer een ex raid pass te krijgen! Dat ze de gyms gaan taggen zal sowieso wel helpen.
Misschien vind je in je nieuwe woonplaats wel een community en vriendjes die een ex raid pas willen delen met je
Alle reacties Link kopieren
OlaLola schreef:
20-09-2018 13:35
Haha mijn mond valt echt open, in een half jaar naar level 38...
Even gecheckt, ik speel ook vanaf juli 2016 :-) . Eerst met mijn zoon en samen gaat het inderdaad wel fijner. Maar hij is afgehaakt en nu speel ik alleen door. Maar wie weet ontmoet ik bij een raid medespelers, lijkt me wel gezelliger!
Beter tijdverdrijf dan een beetje op de bank hangen voor de tv!
In een half jaar naar lvl 38 is met al die events best te doen. Ik ben gestart in oktober 2016 met het Halloween event, was half juli level 40, en zit ondertussen alweer op bijna 30 miljoen xp. Met een nieuw account zou dat dus halverwege lvl 37 zijn, in twee maanden. En dan speel ik op het moment eigenlijk vooral cadeautjes-go: ik vang niet zoveel en haal vooral xp uit vriendschapslevels.
Alle reacties Link kopieren
Zo snel zo hoog kan inderdaad denk ik alleen als je veel tijd hebt, en veel raids doet. Ik zit nu bijna op level 35,vanaf augustus 2016... Afgelopen winter was ik eigenlijk gestopt, tot gen 3 uitkwam.
Sinds het weer 'in' is, dus sinds deze zomer, speelt zoon ook weer, da's wel leuker. Vriend vindt het maar stom ;-D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit een raid gewonnen en moet dat doen voor de opdracht.
Vandaag geprobeerd, maar was de enige tegenstander had een sterkte van 30000 versus mijn 2000.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven