Bamisoep/ noodles

14-03-2009 00:21 82 berichten
Alle reacties Link kopieren

Wie is hier ook helemaal weg van?

Lekker voor tussendoor, als lunch, soms zelfs als ontbijt!

Ik kan er ieder geval geen genoeg van krijgen, eet het al jaren.

En blijf trouw aan dit merk, in verschillende smaken.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Elninjo, mens! In Azie zijn ze geweldig!

China weet ik dan niet, maar Indonesie, Vietnam en Thailand!

Heerlijk!!!!!!!!!!

Zelfgemaakte verse noodlesoep!
Heerlijk en supermakkelijk!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik val nu aan!

En straks naar de toko, ik ga weer een voorraad aanleggen.
Hahahaa...

Heb net even een ander receptje neergeknald. Maar ik ga nu ook water opzetten

Eet smakelijk Yas!
Ik paniekte! Bijna de gefruite uitjes op!

Zo naar de toko, ik ga weer op rooftocht!
Yes, helemaal mijn ding. Ik houd overigens meer van het merk Yum Yum. Ik heb ze allemaal geprobeerd, maar deze vond ik toch het lekkerste. En die ene uit die zilveren verpakking, weet zo het merk niet, maar die is ook lekker, heel pittig, maar dat vind ik juist lekker.
Yes, helemaal mijn ding. Ik houd overigens meer van het merk Yum Yum. Ik heb ze allemaal geprobeerd, maar deze vond ik toch het lekkerste. En die ene uit die zilveren verpakking, weet zo het merk niet, maar die is ook lekker, heel pittig, maar dat vind ik juist lekker.
Hoe kan dat nou, sta ik er ineens twee keer in...........hmmm gek hoor.
Als ontbijt vind ik het niet zo geslaagd (maar dat komt vooral omdat ik 's ochtends niet zonder koffie verkeerd kan, en dat vormt een smerige combinatie met noodlesoep). Verder kun je me op elk moment van de dag wel zo'n kom voorzetten. Heerlijk, vooral die met garnalensmaak.
Eh.... ik heb het nog nooit gegeten ! Koop wel vaak een pakje en dan staat het tot ver over datum, gooi ik het weg, koop weer nieuw etc. Grin, misschien toch maar eens wèl eten!
Ik vind die pakjes altijd zo ontzettend zout.... of had ik gewoon verschillende keren het foute merk te pakken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Een noodle-soep topic, jippie! Ik heb altijd dit merk, net als Mellie, en altijd de Shrimp-flavour. Die is heerlijk scherp en doet het geweldig als ontbijt na een heftig avondje stappen. Natuurlijk is hij als tussendoortje ook top

Oh ja die dingen at ik vroeger bij het leven. Altijd rond 21:00 of later 's avonds. Heerlijk!

Ik doe het eigenlijk niet meer ivm de lijn.

Ik ga zo de toko denk ik even onveilig maken....
Ik ben net terug van de toko. Een megagrote toko.

Voor € 9,60 heb ik 12 verschillende merken en smaken noodlesoup gescoord.

Allemaal uitproberen!

Ook die in een bowl komen, hoe noem je dat in het nederlands..

O welk een zaligheid, alles uitproberen!
Parnell, die van YumYum hebben ze ook in mijn supermarkt, maar ik heb ze nog nooit geprobeerd omdat ze me niet lekker leken. Wel dus? Ik hou namelijk erg van pittig dus misschien moet ik die garnalen flavour dan toch maar eens proberen!
Yumyum is lekker!

Ik zit helemaal blij naar mij enorme tas noodlesoups te kijken, uit heel Azie. Die vietnamese zijn erg scherp.

Heerlijk!
quote:Parnell schreef op 14 maart 2009 @ 12:09:

Een noodle-soep topic, jippie! Ik heb altijd dit merk, net als Mellie, en altijd de Shrimp-flavour. Die is heerlijk scherp en doet het geweldig als ontbijt na een heftig avondje stappen. Natuurlijk is hij als tussendoortje ook top

[afbeelding]

Jaaaa Yumyum!!Ben tegenwoordig vooral van de pork smaak en dan de kip en curry en daarna de beef,duck en shrimp vind ik niet lekker maar dat zijn vriends favoriete smaken!

Wij eten het tegenwoordig alleen in het weekend en dan tussen 15 -16 uur al wil het als ik een kater heb wel eens eerder worden het helpt mij nl meestal van de meest vreselijke katers af!

Het is dat ik normaal doordeweeks avond eten moet koken voor vriend(en voor mezelf om groente te eten ) maar anders zou ik denk ik dit dagelijks eten....
Ik probeer ook vaak nieuwe merken als we weer eens naar de toko zijn geweest maar blijf toch vaak hangen bij de vertrouwde yumyum al zijn deze ook lekker:

Er is nog een merk maar daar kan ik geen plaatje van vinden en die heb ik ook niet in huis nu die ik ook erg lekker vind,volgens mij is het met roze op de verpakking en een haan erop....iemand een idee?

Btw heb nu erg trek gekregen dus de noodles zijn in de maak!
Ik kan geen plaatjes plakken, ik vind de Mi Cup erg lekker, rasa soto smaak.

En nu heb ik zoveel verschillende gescoord.

Testprogramma begint vandaag!

En het helpt je echt van de ergste katers af,
Moet je eens intikken bij Google:

noodle soup en dan afbeeldingen.

De meest mooie verse noodlesoupjes! Het water loopt me in de mond!

Mijn wederhelft hier roept dat ie dat kan maken.

Hij mag blijven
En als je intikt 'instant noodle soup' en dan afbeeldingen, dan krijg je heel veel verschillende soorten en merken.
ohhh noodlesoup yummm

Ik negeer ze meestal in de winkel/toko want anders raak ik weer verslaafd haha, ik heb soms van die tijden dat ik alleen maar noodlesoup eet..

Shrimp is ook hier favoriet.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Altijd een paar pakjes in huis, Kitty is er dol op en ik ook. Altijd wel een paar pakjes in mijn trolley op t werk. Thuis maak ik tegenwoordig het meestal zelf.

Yas, kijk maar eens op mijn hyves, mijn laatste blog gaat over noodlesoep.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
O, ik kom eraan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven