Wordt 2008 ons jaar?
maandag 31 december 2007 om 15:06
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Hills Hills boy! 22 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009
mama uitger j/m opmerkingen Mimpje27 mrt ? VERLOF! Jobje1 juni ? 18 mrt vlos Missc18 aug 19 mrt vlos WIE VOLGT?
naam start NOD opmerkingen Rossianov 0729 mrt22 maart 1e prik Floortjejan 0831 mrtnog even geen MMM Ann17 aprGorgijan 071e IVF poging, 27 mrt echo
mama uitger j/m opmerkingen Mimpje27 mrt ? VERLOF! Jobje1 juni ? 18 mrt vlos Missc18 aug 19 mrt vlos WIE VOLGT?
naam start NOD opmerkingen Rossianov 0729 mrt22 maart 1e prik Floortjejan 0831 mrtnog even geen MMM Ann17 aprGorgijan 071e IVF poging, 27 mrt echo
vrijdag 13 maart 2009 om 19:43
hi meiden!! Veel geschreven hier vandaag!
Ga zo even reageren, eerst een kopje thee pakken..
Oh, hebben vanmiddag trouwens niet buiten gewandeld, maar hebben een rondje babyzaken gedaan: 5 zaken in een middag incl. reistijd.. pffff.. ben helemaal gaar Maar we weten nu wel welk kamertje t wordt joepie!!
En gisteravond niet meer geshopt voor positiekleding, ga k morgen doen.
Effe thee inschenken..
Ga zo even reageren, eerst een kopje thee pakken..
Oh, hebben vanmiddag trouwens niet buiten gewandeld, maar hebben een rondje babyzaken gedaan: 5 zaken in een middag incl. reistijd.. pffff.. ben helemaal gaar Maar we weten nu wel welk kamertje t wordt joepie!!
En gisteravond niet meer geshopt voor positiekleding, ga k morgen doen.
Effe thee inschenken..
vrijdag 13 maart 2009 om 20:00
Gorgi, voor jou een dikke , hoop dat de volgend echo meer reden tot blijdschap geeft en je dan ook kan gaan prikken.
Zo te lezen heef bijna iedereen genoten van het zonnetje en lekker buiten gelopen. Het was dan ook echt lekker, maar wij besloten dus om vanmiddag voor een babykamertje te gaan kijken ipv te gaan wandelen.
Floor, zal even op de mail zetten bij welke praktijk ik zit..
Michigan, denk je dat je alles onder controle hebt, komt er zo'n regeldag! Ik ben vast gewaarschuwd hahaha
Grappige droom Ellein! Wanneer zal ik een keertje jouw kant op komen?
Teddy, wat zijn mannen toch heerlijk eigenwijs he? In plaats dat nou lekker uitziekt.. achja, thuis houden lukt ook niet, toch?
OGG, wat leuk dat je met de kleine op kantoor langsging. En hoe zijn de prikjes gegaan?
Mimpje, hoop dat je vanavond weer zo lekker slaapt. Nog wat gekocht voor de kleine vandaag?
Zo te lezen heef bijna iedereen genoten van het zonnetje en lekker buiten gelopen. Het was dan ook echt lekker, maar wij besloten dus om vanmiddag voor een babykamertje te gaan kijken ipv te gaan wandelen.
Floor, zal even op de mail zetten bij welke praktijk ik zit..
Michigan, denk je dat je alles onder controle hebt, komt er zo'n regeldag! Ik ben vast gewaarschuwd hahaha
Grappige droom Ellein! Wanneer zal ik een keertje jouw kant op komen?
Teddy, wat zijn mannen toch heerlijk eigenwijs he? In plaats dat nou lekker uitziekt.. achja, thuis houden lukt ook niet, toch?
OGG, wat leuk dat je met de kleine op kantoor langsging. En hoe zijn de prikjes gegaan?
Mimpje, hoop dat je vanavond weer zo lekker slaapt. Nog wat gekocht voor de kleine vandaag?
vrijdag 13 maart 2009 om 20:05
vrijdag 13 maart 2009 om 20:21
vrijdag 13 maart 2009 om 20:46
vrijdag 13 maart 2009 om 20:48
Heel even een kort berichtje van mij. Ik heb deze week wel meegelezen, maar heb het erg druk gehad op mijn werk. Heb ook veel 's avonds gewerkt en verder was ik heel moe en duf deze week. Morgen weer druk om een cadeautje te kopen voor Jobman (die is dinsdag jarig) en een cadeautje voor mijn nichtje in Amsterdam waar ik morgenmiddag naar toe ga en 's avonds komt Jobman weer thuis van skien. Dus zondag hoop ik wat uitgebreider op jullie te kunnen reageren...
Nu ga ik lekker even tv kijken.
Fijn weekend, lieve groetjes en tot snel!
Jobje
Nu ga ik lekker even tv kijken.
Fijn weekend, lieve groetjes en tot snel!
Jobje
vrijdag 13 maart 2009 om 20:51
ja, inderdaad van die leuke knoppen! We hadden zelf al bedacht dat als er saaie grepen of knoppen op zouden zitten, we die zouden vervangen. En in de winkel hadden ze dus op de kommode de bovenste 2 knoppen beschilderd... en ze hadden er ook zo'n leuke hoes (om het aankleedkussen) en badcape liggen.. die had ik het liefst meteen gekocht, wit met donkerturquoise en rood. Klinkt als een rare combi maar ik vond het erg leuk!
vrijdag 13 maart 2009 om 21:59
Teddy, ik ga een paar kleine dingetjes kopen, weet nog niet goed wat. Verder ga ik samen met mijn ouders een cd-kast kopen voor hem. Hij heeft namelijk wel 1000 cd's en die andere kast is een beetje verouderd. Nu iets hippers dus (gegalvaniseerd ijzer/staal of zoiets).
Pff, ben zo moe, hoop dat het een virusje is en dat het niet door de zwangerschap komt, want dan belooft dat nog wat voor de laatste 3 maanden die ik net in ben gegaan. Ga zo maar naar bed geloof ik. Reageer snel weer op jullie hoor!
Pff, ben zo moe, hoop dat het een virusje is en dat het niet door de zwangerschap komt, want dan belooft dat nog wat voor de laatste 3 maanden die ik net in ben gegaan. Ga zo maar naar bed geloof ik. Reageer snel weer op jullie hoor!
zaterdag 14 maart 2009 om 10:09
Goedemorgen meiden!
Jobje, gelukkig komt jobman weer bijna terug. Is toch wel een stuk gezelliger nietwaar? Ik hoop ook voor je dat het een virusje is want 3 maanden niet fit zijn is niet leuk. Vele plezier bij je nichtje.
Teddy, kerels....... . Hoe is het nu met hem? 's Avonds een kerel, 's ochtends een kerel!
OGG, wat goed dat je zo snel bent geslaagd voor een jurk zeg. Ik ben ook benieuwd welke het is geworden. Ik heb de pump in style een keer geleend van een vriendin en dat is inderdaad de parel onder de kolven. Maar niet goedkoop. Als ik geen kolf zou kunnen lenen en van tevoren zou weten dat ik hem toch zo intensief zou gebruiken dan was het mij dat wel waard geweest!
Missc, jij mag ook gezellig bij mij op de koffie komen hoor. En neem dan even Rossia mee MET taart . Daar kom je toch langs! Leuk dat jullie al en kamertje hebben uitgezocht. Ga hem zo ook maar even bekijken, ben benieuwd. Mijn zusje heeft ook een kamertje in whitewash, staat erg mooi.
Gorgi, balen dat je nog niet kunt beginnen. Dan nog maar eventjes wachten......
Mimpje, hoe was je nacht? Alles nog rustig?
Ik heb een hele leuke middag voor de boeg, zal even op de mail zetten hoe en wat.
Jobje, gelukkig komt jobman weer bijna terug. Is toch wel een stuk gezelliger nietwaar? Ik hoop ook voor je dat het een virusje is want 3 maanden niet fit zijn is niet leuk. Vele plezier bij je nichtje.
Teddy, kerels....... . Hoe is het nu met hem? 's Avonds een kerel, 's ochtends een kerel!
OGG, wat goed dat je zo snel bent geslaagd voor een jurk zeg. Ik ben ook benieuwd welke het is geworden. Ik heb de pump in style een keer geleend van een vriendin en dat is inderdaad de parel onder de kolven. Maar niet goedkoop. Als ik geen kolf zou kunnen lenen en van tevoren zou weten dat ik hem toch zo intensief zou gebruiken dan was het mij dat wel waard geweest!
Missc, jij mag ook gezellig bij mij op de koffie komen hoor. En neem dan even Rossia mee MET taart . Daar kom je toch langs! Leuk dat jullie al en kamertje hebben uitgezocht. Ga hem zo ook maar even bekijken, ben benieuwd. Mijn zusje heeft ook een kamertje in whitewash, staat erg mooi.
Gorgi, balen dat je nog niet kunt beginnen. Dan nog maar eventjes wachten......
Mimpje, hoe was je nacht? Alles nog rustig?
Ik heb een hele leuke middag voor de boeg, zal even op de mail zetten hoe en wat.
zaterdag 14 maart 2009 om 10:37
Hey Meisjes!!
Gorgi, wat enorm balen zeg. Wordt de medicatie nu verhoogt of moet je blijven doorgaan zoals je nu al deed. Hoop op een betere echo op 27 maart! Ver weg trouwens...
OGG, wat goed dat je zo geslaagd ben. Ik zeg fotootje op de mail van de jurk.
Missc, ook al zo goed geslaagd. Ik ga straks even googlen op het kamertje. Kijken of ik het kan vinden.
Teddy, hoe is het met teddyman deze morgen? Hoestend en proestend of doet hij de stoere man uithangen hihi.
Ellein, ben benieuwd naar je leuke middag ga even op de mail kijken. Vannacht nog leuke mensen op visite gehad?
Jobje, wat fijn dat jobman al weer bijna thuis komt. Met z'n 2-en een stuk gezelliger he.
Mimpje, pfffffffffff pffffffffff ????????
Gorgi, wat enorm balen zeg. Wordt de medicatie nu verhoogt of moet je blijven doorgaan zoals je nu al deed. Hoop op een betere echo op 27 maart! Ver weg trouwens...
OGG, wat goed dat je zo geslaagd ben. Ik zeg fotootje op de mail van de jurk.
Missc, ook al zo goed geslaagd. Ik ga straks even googlen op het kamertje. Kijken of ik het kan vinden.
Teddy, hoe is het met teddyman deze morgen? Hoestend en proestend of doet hij de stoere man uithangen hihi.
Ellein, ben benieuwd naar je leuke middag ga even op de mail kijken. Vannacht nog leuke mensen op visite gehad?
Jobje, wat fijn dat jobman al weer bijna thuis komt. Met z'n 2-en een stuk gezelliger he.
Mimpje, pfffffffffff pffffffffff ????????
zaterdag 14 maart 2009 om 10:44
zaterdag 14 maart 2009 om 11:01
Goedemorgen,
Nee hoor geen pfff pfff hier, gaat ook nog niet gebeuren denk ik. Ga zo samen met manlief even naar de babyland, een wipper uitzoeken. Mogen er eentje uitzoeken van mijn schoonouders, en ga dan ook maar gelijk voor een goede en mooie.
Ik ben gister overdag toch niet naar bed geweest, en ik denk dat het helpt. Want ook al slaap ik iets onrustig ik kan wel de hele nacht blijven liggen en val heel snel weer in slaap als ik moet plassen. Erg fijn dus ik ga het vandaag weer proberen.
Ellein veel plezier vanmiddag, het klinkt erg goed!!
Missc wat leuk dat je het kamertje hebt gevonden, ik heb gelijk gekeken en vind die knoppen ook wel erg apart. Leuk!
OGG, leuk he je jurk uitzoeken. En fijn dat je zo snel geslaagd bent.
Teddy hoe is het nu met vriendlief?
Rossia ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Is het mooi weer bij jullie, hier is het een beetje grauw...
Jobje gezellig dat manlief weer thuis komt, shopze vandaag!
Ik ga even reageren op de mail.
Liefs
Nee hoor geen pfff pfff hier, gaat ook nog niet gebeuren denk ik. Ga zo samen met manlief even naar de babyland, een wipper uitzoeken. Mogen er eentje uitzoeken van mijn schoonouders, en ga dan ook maar gelijk voor een goede en mooie.
Ik ben gister overdag toch niet naar bed geweest, en ik denk dat het helpt. Want ook al slaap ik iets onrustig ik kan wel de hele nacht blijven liggen en val heel snel weer in slaap als ik moet plassen. Erg fijn dus ik ga het vandaag weer proberen.
Ellein veel plezier vanmiddag, het klinkt erg goed!!
Missc wat leuk dat je het kamertje hebt gevonden, ik heb gelijk gekeken en vind die knoppen ook wel erg apart. Leuk!
OGG, leuk he je jurk uitzoeken. En fijn dat je zo snel geslaagd bent.
Teddy hoe is het nu met vriendlief?
Rossia ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Is het mooi weer bij jullie, hier is het een beetje grauw...
Jobje gezellig dat manlief weer thuis komt, shopze vandaag!
Ik ga even reageren op de mail.
Liefs
zaterdag 14 maart 2009 om 13:04
Lieve meiden,
Even een snel berichtje.
Ik ben weer ongesteld geworden, dus ik wil graag weer in het schema. Ik ga maar weer uit van een cyclus rond de 35 dagen dus mijn NOD mag op 17 april worden gezet.
Oh ja en natuurlijk:
Michigan en Ziggie, gefeliciteerd met jullie meiden!!!
En Mimpje zet hem op met de laatste loodjes!!
Liefs!
Even een snel berichtje.
Ik ben weer ongesteld geworden, dus ik wil graag weer in het schema. Ik ga maar weer uit van een cyclus rond de 35 dagen dus mijn NOD mag op 17 april worden gezet.
Oh ja en natuurlijk:
Michigan en Ziggie, gefeliciteerd met jullie meiden!!!
En Mimpje zet hem op met de laatste loodjes!!
Liefs!
zaterdag 14 maart 2009 om 13:26
Foto jurk = op de mail!
Ellein: genietze vanmiddag!
Mimpje: shopze!
Floortje: dank je wel voor het doorgeven!
Jobje: nog geslaagd voor een cadeautje? Fijn dat jobman alweer bijna thuis is!
Ann: fijn dat je weer meeschrijft. Heel veel succes en ik hoop dat er snel voor jou ook mooie berichten zijn!
Rossia: leuk kamertje!
Ellein: genietze vanmiddag!
Mimpje: shopze!
Floortje: dank je wel voor het doorgeven!
Jobje: nog geslaagd voor een cadeautje? Fijn dat jobman alweer bijna thuis is!
Ann: fijn dat je weer meeschrijft. Heel veel succes en ik hoop dat er snel voor jou ook mooie berichten zijn!
Rossia: leuk kamertje!
zaterdag 14 maart 2009 om 16:08
Ik ga eens een keer de tuin doen. Zag er zo veelbelovend uit vanmorgen, maar zeik en zeik nat geregent. Nu maar op de bank met een kopie thee.
OGG, kamertje is van Missc.... Ons kamertje is nog niet in de maak !
Mimpje, nog leuke dingen gekocht? Weinig spannende dingen op het programma voor mij. Vanavond verjaardag van mijn broer voor de rest rustig weekendje.
Ellein, mijn nacht was ook saai. Probeer vannacht weer langs te komen goed? !
Ann, hoe is het met je? Wat fijn om weer even wat van je te horen.
OGG, kamertje is van Missc.... Ons kamertje is nog niet in de maak !
Mimpje, nog leuke dingen gekocht? Weinig spannende dingen op het programma voor mij. Vanavond verjaardag van mijn broer voor de rest rustig weekendje.
Ellein, mijn nacht was ook saai. Probeer vannacht weer langs te komen goed? !
Ann, hoe is het met je? Wat fijn om weer even wat van je te horen.
zaterdag 14 maart 2009 om 16:34
Rossia, geen leuke dingen gekocht alleen handige. Een vlaggenstokhouder (tja de hele buurt moet straks wel weten dat er iemand geboren is natuurlijk!), een gevarendriehoek en een hamertje voor in de auto. Had namelijk gedroomd dat manlief de sloot in was gereden en ik de auto niet uitkwam met mijn dikke buik. Ik moest en zou gelijk zo'n ding kopen vandaag
We hebben een mooie wipper uitgezocht, en die gaan we straks vragen aan mijn schoonmoeder. Ben benieuwd!
We gaan ook nog lekker met schoonmoeder en schoonzus uiteten straks.
Fijne avond alvast!
We hebben een mooie wipper uitgezocht, en die gaan we straks vragen aan mijn schoonmoeder. Ben benieuwd!
We gaan ook nog lekker met schoonmoeder en schoonzus uiteten straks.
Fijne avond alvast!
zaterdag 14 maart 2009 om 17:15
hi meiden!
vandaag dus geslaagd voor een sijkerbroek en poloshirt bij de babywinkel met P, flink afgesprijst! Heb meteen daarna mijn kledingkast eens lekker uitgemest, t was toch al gaan regenen, dus geen weer om lekker naar buiten te gaan.
Rossia, veel plezier op de verjaardag!
Mimpje, wat leuk dat jullie een wipper mochten uitzoeken! En eet smakelijk voor vanavond.
Ellein, leuke middag gehad??
Jobje, ben je vandaag weer wat fitter? Hoop dat je je snel beter voelt!
Ann, fijn even wat van je te horen! Gaat t verder goed met je?
Wij ook vanavond een rustige avond, geen plannen. Morgen naar broer en schoonzus, lekker knuffelen met mijn neefjes!
vandaag dus geslaagd voor een sijkerbroek en poloshirt bij de babywinkel met P, flink afgesprijst! Heb meteen daarna mijn kledingkast eens lekker uitgemest, t was toch al gaan regenen, dus geen weer om lekker naar buiten te gaan.
Rossia, veel plezier op de verjaardag!
Mimpje, wat leuk dat jullie een wipper mochten uitzoeken! En eet smakelijk voor vanavond.
Ellein, leuke middag gehad??
Jobje, ben je vandaag weer wat fitter? Hoop dat je je snel beter voelt!
Ann, fijn even wat van je te horen! Gaat t verder goed met je?
Wij ook vanavond een rustige avond, geen plannen. Morgen naar broer en schoonzus, lekker knuffelen met mijn neefjes!