Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 21 september 2018 om 21:50
Wat? Ik heb blijkbaar dus nog iets niet gelezen. Ik laat het maar zo, ga wel naar Funda.
Kan het net zo goed doorstrepen want ik deed het niet.
Kan het net zo goed doorstrepen want ik deed het niet.
enn wijzigde dit bericht op 21-09-2018 21:59
28.46% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 21 september 2018 om 21:51
Geen idee. Ik heb haar nu tot twee keer aan toe gevraagd waar die malle reactie op sloeg en tot nu toe geen antwoord op gekregen. Maar het zou kunnen hoor.
vrijdag 21 september 2018 om 22:06
.Lady*Voldemort schreef: ↑21-09-2018 21:51Geen idee. Ik heb haar nu tot twee keer aan toe gevraagd waar die malle reactie op sloeg en tot nu toe geen antwoord op gekregen. Maar het zou kunnen hoor.
In die zin ben ik het wel met Enn eens: op dat topic is het beter om iemand het voordeel van de twijfel te geven.
Oftewel laat elkaar een beetje in plaats van te discussiëren.
Of er weg blijven...
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
vrijdag 21 september 2018 om 22:09
Ik las het eigenlijk ook wel als een echte kutopmerking.
Maar goed, ik denk dat ze zelf een kind verloren heeft en even niet zichzelf was. Voordeel van de twijfel wil ik haar wel geven.
vrijdag 21 september 2018 om 22:55
En als het wel als cynische kutopmerking bedoeld was? Wat dan nog?
Dan snapt iedereen inmiddels wel dat je niet je gelijk en excuses en een staf hoeft te halen in dit geval.
Dan snapt iedereen inmiddels wel dat je niet je gelijk en excuses en een staf hoeft te halen in dit geval.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 21 september 2018 om 23:41
Geen idee op wie je nu doelt, maar ik neem aan niet op mij.simbalabimba schreef: ↑21-09-2018 22:55En als het wel als cynische kutopmerking bedoeld was? Wat dan nog?
zaterdag 22 september 2018 om 12:09
echt he! kwartje viel pas toen iemand de stad noemde en ik ging loepen. Las dat ze schreef dat IQ erfelijk is en via de moeder wordt door gegeven, nou, ik twijfel nog.
zaterdag 22 september 2018 om 12:10
Toen ik het woord stadjer in de op las dacht ik het zal toch niet .... zijn , wel dus .
zaterdag 22 september 2018 om 13:00
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stadjer
Staat ook in dat topic.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zaterdag 22 september 2018 om 13:11
StadjeR.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 22 september 2018 om 13:15
Geen zorgen, dat kwartje valt nog wel. Is het niet door dit topic dan is het wel door het volgende.SombraOnline schreef: ↑22-09-2018 13:12Hier valt het kwartje niet.Heb de eerste 2 zinnen gelezen van dat topic, en toen opgegeven.
zaterdag 22 september 2018 om 13:24
Stadjers wonen in dé stad.
Alles eromheen is platteland of randstad.
Of Friesland, maar dat is buutnlaand en dat vinden ze zelf ook.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.