Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Pipistrello schreef:
22-09-2018 13:35
En om een matennaaier te kunnen zijn moet je eerst maten zijn toch?
:confused:
Dat is blijkbaar niet nodig. Vreemd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
22-09-2018 13:38
Dat is blijkbaar niet nodig. Vreemd.
Nou vreemd.... Prettig vooral!

Want ik wil óók op het matennaaierslijstje, maar durf de hele tijd niemand te naaien omdat ik veel te bang ben dat ze dan zeggen "Feow, jij bent mijn maatje helemaal niet. Ik vond jou altijd al stom"
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
SombraOnline schreef:
22-09-2018 13:34
Ik ga een huilielijstje beginnen.
Net een letterlijke. Iemand geeft een update over haar pleegdochter die ze nog steeds heeft en ondertussen getrouwd en zwanger. "Ik heb tranen in mijn ogen" is een reactie. Schiet mij maar lek hoor!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
22-09-2018 13:43
Net een letterlijke. Iemand geeft een update over haar pleegdochter die ze nog steeds heeft en ondertussen getrouwd en zwanger. "Ik heb tranen in mijn ogen" is een reactie. Schiet mij maar lek hoor!!
Richt op de traanbuis!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nouschi schreef:
22-09-2018 13:43
Ja, dan heb je tenminste echt wat te janken.
feow schreef:
22-09-2018 13:45
Richt op de traanbuis!
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Och jee. Ik sta op een lijstje van Deepspace. Voeg me maar toe op jouw letterlijke huilielijst Nous!
HuillieMarana
MatennaaierMarana
Pipistrello schreef:
22-09-2018 13:35
En om een matennaaier te kunnen zijn moet je eerst maten zijn toch?
:confused:

Dat bedoel ik, maar de term is niet duidelijk genoeg kennelijk.
Nouschi schreef:
22-09-2018 13:51
HuillieMarana
MatennaaierMarana
Nouschi schreef:
22-09-2018 13:51
HuillieMarana
MatennaaierMarana
Als je de nicks horizontaal naast de eretitel wil zetten worden het wel korte lijstjes hoor.
Even een vraagje...

Ik ben op zoek naar een serie, die in hetzelfde huis als de serie Oppassen is opgenomen. Ik kom er maar niet op.
feow schreef:
22-09-2018 13:55
Als je de nicks horizontaal naast de eretitel wil zetten worden het wel korte lijstjes hoor.
Ik was helemaal trots dat ik voor het eerst een tabel heb gemaakt :proud:
“RiRi” schreef:
22-09-2018 13:56
Even een vraagje...

Ik ben op zoek naar een serie, die in hetzelfde huis als de serie Oppassen is opgenomen. Ik kom er maar niet op.
kees & co misschien?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
“RiRi” schreef:
22-09-2018 13:56
Even een vraagje...

Zeg eens aa toch?
Zo beter?

MatennaaierHuillie
MaranaMarana
Nouschi schreef:
22-09-2018 13:57
Ik was helemaal trots dat ik voor het eerst een tabel heb gemaakt :proud:
Knap hoor.

Wel oppassen dat je anticonceptie goed werkt, want die lijstjes aanmaken is best zorgelijk.

Heerlijk!

Maar waarom 3 lege kolommen op rechts? :whistle:
feow schreef:
22-09-2018 14:00
Knap hoor.

Wel oppassen dat je anticonceptie goed werkt, want die lijstjes aanmaken is best zorgelijk.
Ik heb 'kinderen' voor de zekerheid geblokkeerd.
RiRi: BergenBinnen https://nl.wikipedia.org/wiki/Bergen_Bi ... isieserie)
Marana-- schreef:
22-09-2018 14:01

Heerlijk!

Maar waarom 3 lege kolommen op rechts? :whistle:
Ik moet namen hebben van Deepspace!
Kan ik nog op het lijstje voor de ledenstop toeslaat?
rosanna08 schreef:
22-09-2018 13:58
kees & co misschien?
Nee.
Ja, stadjeR. :proud:
Kwartje is nog niet gevallen in elk geval, maar wie weet.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Star² schreef:
22-09-2018 13:58
Zeg eens aa toch?
Nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven