Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrouwjagersma schreef:
22-09-2018 15:23
Nu slaat bij mij de twijfel dan weer toe. Deze TO mocht toch niet op napraat?
Oh. :lightbulb:
¡Apagando las luces!
vrouwjagersma schreef:
22-09-2018 15:23
Nu slaat bij mij de twijfel dan weer toe. Deze TO mocht toch niet op napraat? Is er dan toch sprake van imitatie?
Het is zo ongelooflijk spannend allemaal.
Sinds ik hier lees kijk ik geen gtst meer.
Eerst allerlei mensen die dagenlang huilen om het ongeluk in Oss en nu alweer het omgekeerde: lekker verdedigen dat een achterlijk wijf hulpdiensten hindert.
Nouschi schreef:
22-09-2018 14:15
MatennaaierHuillie
MarenaMarena
LV
Star
Eindelijk een lijstje.
bethweeter schreef:
22-09-2018 15:36
Eerst allerlei mensen die dagenlang huilen om het ongeluk in Oss en nu alweer het omgekeerde: lekker verdedigen dat een achterlijk wijf hulpdiensten hindert.
Huh?
SombraOnline schreef:
22-09-2018 15:24
Oh. :lightbulb:
Die snap ik ook :yes:
bethweeter schreef:
22-09-2018 15:36
Te zot voor woorden idd.
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
22-09-2018 15:55
Te zot voor woorden idd.
He, maar "ik heb in het algemeen niets tegen hulpdiensten"
Dat je het kunt opschrijven, man, man, man.
Lucifer2018 schreef:
22-09-2018 15:21
Ja niemand had het door hoor. :rofl:

Ik niet hoor voor dit topic.
vrouwjagersma schreef:
22-09-2018 15:56

Die daddygijs is ook een domme lul.
vrouwjagersma schreef:
22-09-2018 15:56
Ook ja.
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat je dergelijke idiote acties überhaupt wil verdedigen.
Grobbekuiken_ schreef:
22-09-2018 16:12
Ook ja.
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat je dergelijke idiote acties überhaupt wil verdedigen.
Ik snap dan weer niet dat die vrouw de tijd heeft gehad om die arts te "belemmeren". Die zet je toch gelijk opzij als politie zijnde?
Ana_Isabel** schreef:
22-09-2018 16:15
Ik snap dan weer niet dat die vrouw de tijd heeft gehad om die arts te "belemmeren". Die zet je toch gelijk opzij als politie zijnde?

Dat snap ik dus ook niet. Hup, moven!
Ana_Isabel** schreef:
22-09-2018 16:15

Nou inderdaad. En als ze niet opzij gaat, arresteren en een nacht in de cel. Belachelijk dat mensen dit doen, maar ook dat ze ermee wegkomen.
RikM schreef:
22-09-2018 16:21
Dat snap ik dus ook niet. Hup, moven!
Precies! Daar ga je toch geen gesprek mee aan?
Head* schreef:
22-09-2018 16:23
Nou inderdaad. En als ze niet opzij gaat, arresteren en een nacht in de cel. Belachelijk dat mensen dit doen, maar ook dat ze ermee wegkomen.
Arresteren kost ook weer tijd. Ik kan me voorstellen dat ze echt even niet wisten wat ze met dat imbeciele mens aan moesten.
feow schreef:
22-09-2018 13:45
Richt op de traanbuis!
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lady*Voldemort schreef:
22-09-2018 16:25
Arresteren kost ook weer tijd. Ik kan me voorstellen dat ze echt even niet wisten wat ze met dat imbeciele mens aan moesten.

Nou ja, handboeien om en aan een hek vastklinken. Dan kunnen ze haar weer loslaten als ze klaar zijn met het noodgeval.
Lady*Voldemort schreef:
Dit idd.
Lady*Voldemort schreef:
Opzij duwen lijkt mij niet zo moeilijk.
Ana_Isabel** schreef:
22-09-2018 16:36
En dan rijden ze per ongeluk over haar tenen en dan heb je de poppen helemaal aan het dansen.
Lady*Voldemort schreef:
22-09-2018 16:39
En dan rijden ze per ongeluk over haar tenen en dan heb je de poppen helemaal aan het dansen.
Ik bedoelde ook niet met de auto! :HA:
Ana_Isabel** schreef:
22-09-2018 16:36
Ik snap wat je zegt, maar dat maakt mevroi d'r actie nog steeds niet te verdedigen en dat is wel wat die TO probeert te doen.
Lady*Voldemort schreef:
Dat denk ik ook. De agenten zaten waarschijnlijk klaar om weg te rijden zodra de arts was ingestapt. Waarschijnlijk konden ze niet bedenken dat iemand zo achterlijk zou zijn om ook die arts nog eens lastig te vallen.
Grobbekuiken_ schreef:
22-09-2018 16:44
Ik snap wat je zegt, maar dat maakt mevroi d'r actie nog steeds niet te verdedigen en dat is wel wat die TO probeert te doen.
Klopt. Dat staat ook compleet los van elkaar.
Ik verbaasde mij erover dat de politie haar nog zoveel tijd heeft gegeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven