Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 22 september 2018 om 21:06
Doe die grom weg en ruil hem in voor een opgewekt "bedtijd!!!"Lady*Voldemort schreef: ↑22-09-2018 21:03Even klagen hoor. Vader en zoon spelen samen een Diablo-event, en ik kan dus niet meedoen omdat ik een kutcomputer heb. Terwijl ik echt een Diabloveteraan ben, ik heb Diablo I en II vaker uitgespeeld dan vader en zoon bij elkaar. Grom.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 22 september 2018 om 21:08
zaterdag 22 september 2018 om 21:11
Niet alleen de onderwerpen verraden haar, ook de manier van schrijven, zinsopbouw en schrijffouten. Ze kan het gewoon niet laten, die ziekelijke zucht naar aandacht en zich daarna wentelen in zelfmedelij als de onvermijdelijke kritiek komt.vrouwjagersma schreef: ↑22-09-2018 21:01Laat ik het tactisch formuleren: ik had de stille hoop dat de originele forummer pas op dit forum terug zou komen als er sprake geweest was van een soort louterende ervaring, waardoor we niet weer elke maand een of andere hysterische minirel zouden hebben over kinderen, corps, burgerlijkheid of dat je aan baby's al kunt zien dat ze vmbo-kader gaan doen.
zaterdag 22 september 2018 om 21:21
Ik denk dat TO ietwat overdrijft.vrouwjagersma schreef: ↑22-09-2018 21:09Dertig cadeaus voor Sinterklaas. Ik denk dat ik het mezelf dit jaar gewoon gun.
zaterdag 22 september 2018 om 21:22
Zeg! Gedraag je eens een beetje matennaaierig zeg.Lady*Voldemort schreef: ↑22-09-2018 21:06Nou nou wat hebben ze een lol zeg, vader en zoon. En ik zit braaf te forummen![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 22 september 2018 om 21:40
Mijn schoonmoeder pakte altijd alle puzzelstukjes apart in. Die arme koters van mij bleven maar uitpakken.vrouwjagersma schreef: ↑22-09-2018 21:33Ik denk het ook. Het is niet de bedoeling dat je elk puzzelstukje apart meetelt, natuurlijk.
zaterdag 22 september 2018 om 22:46
Nu breng je mij wel op een briljant surprise ideevrouwjagersma schreef: ↑22-09-2018 21:33Ik denk het ook. Het is niet de bedoeling dat je elk puzzelstukje apart meetelt, natuurlijk.
zaterdag 22 september 2018 om 22:48
Ik game samen met man. Hij heeft de controler en ik lees de walkthrough voor en drink wijn.Lady*Voldemort schreef: ↑22-09-2018 21:03Even klagen hoor. Vader en zoon spelen samen een Diablo-event, en ik kan dus niet meedoen omdat ik een kutcomputer heb. Terwijl ik echt een Diabloveteraan ben, ik heb Diablo I en II vaker uitgespeeld dan vader en zoon bij elkaar. Grom.
zaterdag 22 september 2018 om 22:49
99 pakjes met een puzzelstukje erin en één pakje met een briefje "deze komt met de post als je een foto van de rest in elkaar op Facebook plaatst"???
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 22 september 2018 om 22:59
ha! wij spelen ook 'samen' dingenMuntjeinmijnbroekzak schreef: ↑22-09-2018 22:48Ik game samen met man. Hij heeft de controler en ik lees de walkthrough voor en drink wijn.
dan speelt hij fortnite en zit ik er heel hard naast te roepen
of ik ben ik mijn eentje iets aan het spelen en laat hem de stukjes doen die ik te moeilijk vind (qua behendigheid)
zaterdag 22 september 2018 om 23:04
Nah. Schoonmoeder klaagt de laatste jaren dat mensen (lees: Lemoos) te weinig tijd besteden aan een echte leuke knutsel. Nou, dan vouw ik wel wat blaadjes (lees: zet de kinders aan het werk) waar haar 1000 stukjes puzzel in kan
zaterdag 22 september 2018 om 23:05
zaterdag 22 september 2018 om 23:38