Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 22 september 2018 om 16:54
Volgende dag op dumpert, Televaag en de hele sjabam.. want er is heus wel iemand met een mobieltje die dit gaat staan filmen. Niet dat ik me daardoor zou laten belemmeren, maar zo gaat het wel..
Enne,
Nou ja.. dat dus..
zaterdag 22 september 2018 om 16:54
Wie zal het zeggen. Beleefdheid? Stomverbaasd zijn? Niet autoritair willen zijn (hoewel dat in dit geval van mij absoluut had gemogen).Ana_Isabel** schreef: ↑22-09-2018 16:47Klopt. Dat staat ook compleet los van elkaar.
Ik verbaasde mij erover dat de politie haar nog zoveel tijd heeft gegeven.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 22 september 2018 om 16:58
Ik blijf het vaag vinden.Grobbekuiken_ schreef: ↑22-09-2018 16:54Wie zal het zeggen. Beleefdheid? Stomverbaasd zijn? Niet autoritair willen zijn (hoewel dat in dit geval van mij absoluut had gemogen).
Ooit bijna onder de voet gelopen door politie te paard. Gevalletje verkeerde tijd/plek. Die vroegen mij ook niet beleefd om aan de kant te gaan. Was echt geen tijd voor.
zaterdag 22 september 2018 om 17:09
En dan wordt er weer gegild en geschreeuwd over politiegeweld.Ana_Isabel** schreef: ↑22-09-2018 16:58Ik blijf het vaag vinden.
Ooit bijna onder de voet gelopen door politie te paard. Gevalletje verkeerde tijd/plek. Die vroegen mij ook niet beleefd om aan de kant te gaan. Was echt geen tijd voor.
Ze kunnen het hoe dan ook niet goed doen helaas.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 22 september 2018 om 17:12
Leuk was het niet, maar ik begreep het achteraf wel.Grobbekuiken_ schreef: ↑22-09-2018 17:09En dan wordt er weer gegild en geschreeuwd over politiegeweld.
Ze kunnen het hoe dan ook niet goed doen helaas.
En wat jij zegt klopt.
zaterdag 22 september 2018 om 17:48
Ze zijn waarschijnlijk ook niet even gestopt om uitgebreid hun excuses te maken? Ohoh, die onbeleefde hulpverleners ook...Ana_Isabel** schreef: ↑22-09-2018 16:58Ik blijf het vaag vinden.
Van de week aangehouden door de politie op een blijkbaar rustiger moment. Ik kreeg hulp bij mijn autopech, die zij in het voorbijrijden gezien hadden, én een lift waardoor ik precies op tijd op mijn afspraak was. Als de tijd en gelegenheid er is, willen ze hulpvaardig zijn. Lijkt mij de prettigste kant van het politievak, maar het kán niet altijd!
(@Ana_Isabel, ik lees dat je het ze gezien de situatie niet kwalijk nam hoor. Is meer een reactie dat je alles negatief uit zou kunnen leggen...)
zaterdag 22 september 2018 om 17:54
Ha Bloosje
Nou, mijn zegen hebben ze. Ik snap dat de politie zoiets niet zomaar kan doen, maar soms vind ik dat wel jammer.
zaterdag 22 september 2018 om 18:13
Dat is begrijpelijk hoor.vrouwjagersma schreef: ↑22-09-2018 18:07Aangezien de rest van de spanning in mijn leven vandaag bestond uit "krijg ik de hoeslakens wel droog aan de waslijn en wat zegt buienradar" vind ik het wel verheugend om de detective uit te hangen. Dus ik gun mezelf gewoon wat spanning.
zaterdag 22 september 2018 om 18:18
Je bent toch niet toevallig een 40-jarige gereformeerde herintreedster?vrouwjagersma schreef: ↑22-09-2018 18:07Aangezien de rest van de spanning in mijn leven vandaag bestond uit "krijg ik de hoeslakens wel droog aan de waslijn en wat zegt buienradar"
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
zaterdag 22 september 2018 om 18:25
Irma3110 schreef: ↑22-09-2018 17:48Ze zijn waarschijnlijk ook niet even gestopt om uitgebreid hun excuses te maken? Ohoh, die onbeleefde hulpverleners ook...
Van de week aangehouden door de politie op een blijkbaar rustiger moment. Ik kreeg hulp bij mijn autopech, die zij in het voorbijrijden gezien hadden, én een lift waardoor ik precies op tijd op mijn afspraak was. Als de tijd en gelegenheid er is, willen ze hulpvaardig zijn. Lijkt mij de prettigste kant van het politievak, maar het kán niet altijd!
(@Ana_Isabel, ik lees dat je het ze gezien de situatie niet kwalijk nam hoor. Is meer een reactie dat je alles negatief uit zou kunnen leggen...)
Goed dat je het er nog ff bij zet
zaterdag 22 september 2018 om 18:28
Doe eens gek, bezoek eens een seksbios!vrouwjagersma schreef: ↑22-09-2018 18:07Aangezien de rest van de spanning in mijn leven vandaag bestond uit "krijg ik de hoeslakens wel droog aan de waslijn en wat zegt buienradar" vind ik het wel verheugend om de detective uit te hangen. Dus ik gun mezelf gewoon wat spanning.
zaterdag 22 september 2018 om 18:33
Ik heb hier op het forum al een ongeval veroorzaakt, door niet voor een racende politiewagen te springen. Meer drama hoeft vandaag niet... Dan liever het vanzelfsprekende nog eens uitleggen.
zaterdag 22 september 2018 om 18:34
Tss.Leefvandaag schreef: ↑22-09-2018 18:18Je bent toch niet toevallig een 40-jarige gereformeerde herintreedster?
Ik ben hervormd, ja.
zaterdag 22 september 2018 om 18:34
Ik ben vrij ongevaarlijk hoor.
Meer dan een extra uitleg zou je niet van mij krijgen.
zaterdag 22 september 2018 om 18:35
Weet je wel hoever ik daar voor moet rijden? Dan ben ik nooit op tijd thuis om aardappels te schillen.
zaterdag 22 september 2018 om 18:38
Die neem je gewoon mee joh!vrouwjagersma schreef: ↑22-09-2018 18:35Weet je wel hoever ik daar voor moet rijden? Dan ben ik nooit op tijd thuis om aardappels te schillen.
Tissues op de grond of schillen. Allemaal rommel.
zaterdag 22 september 2018 om 18:42
Pfew! Wat een opluchting....Ana_Isabel** schreef: ↑22-09-2018 18:34
Ik ben vrij ongevaarlijk hoor.![]()
Meer dan een extra uitleg zou je niet van mij krijgen.
zaterdag 22 september 2018 om 18:56
Oh dit intrigeert mij want ik vond het juist wel heel goed passen, inclusief vele posts over geneeskunde en slaap tabletten.vrouwjagersma schreef: ↑22-09-2018 18:03Nogmaals, ik denk dat niet dat die forummer is wie ze impliceert te zijn.
Hoed u voor namaak!
zaterdag 22 september 2018 om 19:49
Als het een neppert is is het wel een hele goeie. En eentje met heel veel vrije tijd ook.strikjemetstippels schreef: ↑22-09-2018 18:56Oh dit intrigeert mij want ik vond het juist wel heel goed passen, inclusief vele posts over geneeskunde en slaap tabletten.
zaterdag 22 september 2018 om 21:01
Laat ik het tactisch formuleren: ik had de stille hoop dat de originele forummer pas op dit forum terug zou komen als er sprake geweest was van een soort louterende ervaring, waardoor we niet weer elke maand een of andere hysterische minirel zouden hebben over kinderen, corps, burgerlijkheid of dat je aan baby's al kunt zien dat ze vmbo-kader gaan doen.Lady*Voldemort schreef: ↑22-09-2018 19:49Als het een neppert is is het wel een hele goeie. En eentje met heel veel vrije tijd ook.
anoniem_328039 wijzigde dit bericht op 22-09-2018 21:08
Reden: was ik zomaar twee werkwoorden vergeten.
Reden: was ik zomaar twee werkwoorden vergeten.
1.35% gewijzigd
zaterdag 22 september 2018 om 21:05
Ik begrijp je wens, maar soms moet je gewoon accepteren dat sommige dingen onvermijdelijk zijn in het leven. Net als hittegolven en de overgang.vrouwjagersma schreef: ↑22-09-2018 21:01Laat ik het tactisch formuleren: ik had de stille hoop dat de originele forummer pas op dit forum terug zou komen als er sprake geweest was van een soort louterende ervaring, waardoor we niet weer elke maand een of andere hysterische minirel over kinderen, corps, burgerlijkheid of dat je aan baby's al kunt zien dat ze vmbo-kader gaan doen.