Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 23 september 2018 om 12:58
zondag 23 september 2018 om 14:20
vrouwjagersma schreef: ↑23-09-2018 14:19Ik was een paar stadjer. Schil nog steeds aardappels. Het is een trieste zaak.
zondag 23 september 2018 om 14:23
Inderdaad. Ik snap nu best dat je constant zit te huilen tijdens futiele intervisiegesprekken over vooruitstrevende problemen.vrouwjagersma schreef: ↑23-09-2018 14:19Ik was een paar stadjer. Schil nog steeds aardappels. Het is een trieste zaak.
zondag 23 september 2018 om 14:26
Wat denk je waarom ik weer terug naar het platteland verhuisd ben? Hier zijn de problemen gewoon achteruitlopend in plaats van vooruitstrevend, zoals het hoort.Lady*Voldemort schreef: ↑23-09-2018 14:23Inderdaad. Ik snap nu best dat je constant zit te huilen tijdens futiele intervisiegesprekken over vooruitstrevende problemen.
zondag 23 september 2018 om 14:27
vooruitstrevende oplossingen voor futiliteiten.Lady*Voldemort schreef: ↑23-09-2018 14:23Inderdaad. Ik snap nu best dat je constant zit te huilen tijdens futiele intervisiegesprekken over vooruitstrevende problemen.
Een beetje wat ze hier ook doen: om spammers te weren kunnen nieuwe topicstarters alleen maar onzichtbaar reageren.
Dat is vooruitstrevend
zondag 23 september 2018 om 16:22
Wij zitten allebei op de bank met koude neusjes. Vriend kijkt sport ik forum. Jammer dat Cookie (poes) buiten is anders warmde zij mij opLady*Voldemort schreef: ↑23-09-2018 16:17Living on the edge, jij dappere vrouw
Ik neem mooi geen risico en wacht op het topic.
zondag 23 september 2018 om 16:34
zondag 23 september 2018 om 16:35
Sorry voor deze trolltopics. Kunnen jullie die verwijderen?
kinderen/het-nederlandse-hockeyprobleem ... ges/394023 - hier wilde ik de sfeer opfokken met een topic over KZ en andere kakclubs van kaksport hockey.
kinderen/dochter-wil-louis-vuitton-tas/ ... ges/409460 - hier wilde ik provoceren omdat alle tokkies een bruine tas met de gele louis vuitton emblemen dragen
kinderen/dochter-rotzooit-op-internet/l ... ges/386565 - Dit was gewoon om te zien of er mensen serieus reageren, beetje kijken naar de reacties
kinderen/andere-school-of-niet-ik-twijf ... ges/376563 - Topic om te rellen over ti ta tokkies. Of mensen er serieus op ingaan.
kinderen/laptop-school-verantwoordelijk ... ges/364709 - Vond ik wel grappig kijken of mensen serieus gaan denken dat mijn zogenaamde dochter standjes bekijkt op school en dat die laptop nu gejat is
kinderen/ruzie-over-vriendenboekje/list_messages/376879 - Rellen rellen rellen en dat is mij 5 pagina's gelukt
kinderen/hockey-in-leiden/list_messages/394178 - Zelfde als dat Kaazet topic maar nu pakte ik een buurgemeente vond ik wel grappig
kinderen/mijn-kind-weigert-melk/list_messages/393548 - Ik wilde mensen laten kotsen met dit topic hoop stiekem toch dat het gelukt is ondanks dat mensen het topic hier niet leken te geloven
kinderen/overgeslagen-bij-traktatie/lis ... ges/407778 - Ik wilde mensen gewoon boos maken omdat hier op Viva mensen beweren dat zij geen rekening hoeven te houden met allergische kinderen en ik dat kwetsend vind jegens hen. Ook heb ik dit overdreven door te zeggen dat er precies op het koekje en het aantal kinderen is getrakteerd wat geen enkel kind doet, duh.
DOEi.
kinderen/het-nederlandse-hockeyprobleem ... ges/394023 - hier wilde ik de sfeer opfokken met een topic over KZ en andere kakclubs van kaksport hockey.
kinderen/dochter-wil-louis-vuitton-tas/ ... ges/409460 - hier wilde ik provoceren omdat alle tokkies een bruine tas met de gele louis vuitton emblemen dragen
kinderen/dochter-rotzooit-op-internet/l ... ges/386565 - Dit was gewoon om te zien of er mensen serieus reageren, beetje kijken naar de reacties
kinderen/andere-school-of-niet-ik-twijf ... ges/376563 - Topic om te rellen over ti ta tokkies. Of mensen er serieus op ingaan.
kinderen/laptop-school-verantwoordelijk ... ges/364709 - Vond ik wel grappig kijken of mensen serieus gaan denken dat mijn zogenaamde dochter standjes bekijkt op school en dat die laptop nu gejat is
kinderen/ruzie-over-vriendenboekje/list_messages/376879 - Rellen rellen rellen en dat is mij 5 pagina's gelukt
kinderen/hockey-in-leiden/list_messages/394178 - Zelfde als dat Kaazet topic maar nu pakte ik een buurgemeente vond ik wel grappig
kinderen/mijn-kind-weigert-melk/list_messages/393548 - Ik wilde mensen laten kotsen met dit topic hoop stiekem toch dat het gelukt is ondanks dat mensen het topic hier niet leken te geloven
kinderen/overgeslagen-bij-traktatie/lis ... ges/407778 - Ik wilde mensen gewoon boos maken omdat hier op Viva mensen beweren dat zij geen rekening hoeven te houden met allergische kinderen en ik dat kwetsend vind jegens hen. Ook heb ik dit overdreven door te zeggen dat er precies op het koekje en het aantal kinderen is getrakteerd wat geen enkel kind doet, duh.
DOEi.
zondag 23 september 2018 om 16:36
zondag 23 september 2018 om 16:37
Sorry voor deze trolltopics. Kunnen jullie die verwijderen?
DOEi.
DOEi.
zondag 23 september 2018 om 16:38
Ik peins er niet over. Je kiest er zelf voor om een topic op een openbaar forum te openen.
zondag 23 september 2018 om 16:41
Inuit.
zondag 23 september 2018 om 16:41