Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 14 maart 2009 om 12:26
WM; bel mn dan dat je wilt dat de spullen verdeeld worden en finito. Zelfs na de breakup verlies je jezelf nog in hem, niet doen!
veel plezier in de stad straks!
Ik vind het eigenlijk ook wel heel stoer om vanavond alleen te gaan en zie er helemaal niet tegen op.
Ga nu ook keihard Faithless opzetten en aan de afwas!
hey MP! raar smsje had je van die vent! heb je m afgeserveerd?
veel plezier in de stad straks!
Ik vind het eigenlijk ook wel heel stoer om vanavond alleen te gaan en zie er helemaal niet tegen op.
Ga nu ook keihard Faithless opzetten en aan de afwas!
hey MP! raar smsje had je van die vent! heb je m afgeserveerd?

zaterdag 14 maart 2009 om 12:31
Hm, ik vond het eigenlijk wel leuk Xen. Ik had toch verteld van het leuke weekend met de meneer en zijn kinderen? Nou die meneer smste dus of we dat dit weekend niet nog eens konden doen, maar dan bij hem.
Weer is hier ook lekker Vleer, ga zo de tuin weer in!
WM, je wil graag dat ie langskomt maar waarom dan? Je weet dat het niks wordt, dus het is alleen naar. Stuur anders zijn spulletjes op in een doosje, en vraag of hij dat ook doet? En je dressoir lekker mooi maken met foto's en plaatjes van dingen die je blij maken. Hop, VL uit je bestaan.
Weer is hier ook lekker Vleer, ga zo de tuin weer in!
WM, je wil graag dat ie langskomt maar waarom dan? Je weet dat het niks wordt, dus het is alleen naar. Stuur anders zijn spulletjes op in een doosje, en vraag of hij dat ook doet? En je dressoir lekker mooi maken met foto's en plaatjes van dingen die je blij maken. Hop, VL uit je bestaan.
zaterdag 14 maart 2009 om 12:34
WM .. awt MP al zei .. stuur zijn spulletjes op of breng zijn spulletjes langs desnoods geef je het af bij de buren met de vraag of zij het willen geven aan hem wanneer hij niet thuis is.
En doe er een briefje bij of hij het zelfde wil doen met jou spullen.
Jaa echt super weer, jammer dat ik zo lang op bed heb gelegen. Wasmachine draait weer met voetbaltenue's.
Lekkere paaseitjes op tafel gezet, moet alleen nog ff nieuw bos gerbera's of tulpen halen. Rozen zijn inmiddels uitgebloeid
En doe er een briefje bij of hij het zelfde wil doen met jou spullen.
Jaa echt super weer, jammer dat ik zo lang op bed heb gelegen. Wasmachine draait weer met voetbaltenue's.
Lekkere paaseitjes op tafel gezet, moet alleen nog ff nieuw bos gerbera's of tulpen halen. Rozen zijn inmiddels uitgebloeid
zaterdag 14 maart 2009 om 12:35
zaterdag 14 maart 2009 om 12:37
quote:misspoez schreef op 13 maart 2009 @ 22:38:
De leuke meneer heeft vandaag gesmst. Hij wil weer een weekendj met ons. hij vind ons een leuk stel met al die kinderen en hij vindt mij fijn in bed, vertrouwd, lekker. Hij wil best met me vrijen als dat zo uitkomt.
NOT;Nou, laat mij gek zijn, maar volgens mij betekent NOT toch nee...
De leuke meneer heeft vandaag gesmst. Hij wil weer een weekendj met ons. hij vind ons een leuk stel met al die kinderen en hij vindt mij fijn in bed, vertrouwd, lekker. Hij wil best met me vrijen als dat zo uitkomt.
NOT;Nou, laat mij gek zijn, maar volgens mij betekent NOT toch nee...

zaterdag 14 maart 2009 om 12:46
Hahaha Vleer gefeliciteerd!! En stuur ook aub wat zon naar Zuid-Holland, hier is ook geen best weer.
WM...ik doe portretschilderen. Erg leuk! En gewoon proberen zon cursus, misschien heb je wel hidden talents? Veel plezier in de stad!
MP...wat leuk!! Kan je het tweede date noemen ofniet?
In ieder geval leuk dat hij weer met je heeft afgesproken.
Q...how are you?
Xenia...ik voel me ok hoor mbt Badman. Hij heeft nog wel sms gestuurd, dat hij er 2 dagen over nagedacht heeft en maar niet begrijpt wat is er misgegaan. Dat deed me wel wat hoor!
Dat was trouwens heel weird...ik zat hele verhaal tegen mijn moeder te vertellen en ik voelde: hee dit heb ik al keer meegemaakt (zo'n dejavu-gevoel) en ik krijg zo een sms van hem, en op dat moment kreeg ik een sms van hem. Echt raar he??!
WM...ik doe portretschilderen. Erg leuk! En gewoon proberen zon cursus, misschien heb je wel hidden talents? Veel plezier in de stad!
MP...wat leuk!! Kan je het tweede date noemen ofniet?

Q...how are you?
Xenia...ik voel me ok hoor mbt Badman. Hij heeft nog wel sms gestuurd, dat hij er 2 dagen over nagedacht heeft en maar niet begrijpt wat is er misgegaan. Dat deed me wel wat hoor!
Dat was trouwens heel weird...ik zat hele verhaal tegen mijn moeder te vertellen en ik voelde: hee dit heb ik al keer meegemaakt (zo'n dejavu-gevoel) en ik krijg zo een sms van hem, en op dat moment kreeg ik een sms van hem. Echt raar he??!
zaterdag 14 maart 2009 om 12:52
dat is idd wel heel weird zeg, net zoals wij vaak op hetzelfde moment posten..Denk je dat t helpt als je hem een mail stuurt waarin je een en ander uitlegt? Geschrevene zegt soms meer dan gesprokene. En hij kan dit dan wat laten inwerken. is maar een idee hoor, snap t ook wel als je er helemaal klaar mee bent...
zaterdag 14 maart 2009 om 12:54

zaterdag 14 maart 2009 om 12:57
Wel lief Erykah dat hij er nog zo over nadenkt, fijn om te weten ook denk ik. Maar goed, jullie zijn al langer vrienden, het is niet zomaar een schareltje wat misliep zeg maar.
Vleertje, gefeliciteerd met je verhalfjaardag!
Nee, ik ga dit weekend niet, heb feestjes en repetitie en morgen spelen. Over twee weken weer, denk ik. Tis geen date, hoor, want de insteek is anders.
Vleertje, gefeliciteerd met je verhalfjaardag!
Nee, ik ga dit weekend niet, heb feestjes en repetitie en morgen spelen. Over twee weken weer, denk ik. Tis geen date, hoor, want de insteek is anders.