Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Die andere nicks zijn inderdaad ook van haar. Kan niet missen. Maar goed. Ik vind ‘r vaak bloedirritant maar da’s nog geen reden voor een perma natuurlijk.
blijfgewoonbianca schreef:
24-09-2018 21:10
Ja, die is wat zwieriger.
Nu even een zuur, zuinig mondje er bij denken.
Willem Oltmans' mond Afbeelding
dana wijzigde dit bericht op 24-09-2018 21:36
Reden: Plak steeds plaatjes die niet willen plakken....
18.26% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
yasmijn schreef:
24-09-2018 21:22
“Het schenden van afspraken”.

Klinkt heel erg juridisch.

Yup, zo klinkt het, maar ik lees het als 'erg amateuristisch'.
Ik denk bij Pejeka meer aan de Baron (drommels drommels drommels)
EuniceKathleen schreef:
24-09-2018 21:28
Die andere nicks zijn inderdaad ook van haar. Kan niet missen. Maar goed. Ik vind ‘r vaak bloedirritant maar da’s nog geen reden voor een perma natuurlijk.

Gezien het feit dat je schijnbaar niet de enige bent vind ik dat een prima reden voor een perma. Niet iedereen hoeft hetzelfde te zijn of hetzelfde te vinden. Maar anderzijds heb ik er gewoon geen probleem mee als er een beetje een 'irritante idioten filter' op zit.

En weer los daarvan; wat is een perma nou eigenlijk voor straf? Er wordt foei gezegd tegen je vorige nick en je kan weer door met je nieuwe nick?
Dana schreef:
24-09-2018 21:29
Willem Oltmans' mond Afbeelding

Ik vind PJK eigenlijk wel helemaal Willem Oltmans nu je het zegt :proud:
het orakel uit het noorden een perma? stom. haar topics zijn opmerkelijk en roepen veel weerstand op maar een perma gaat veel te ver
shifty schreef:
24-09-2018 21:44
Gezien het feit dat je schijnbaar niet de enige bent vind ik dat een prima reden voor een perma.
en wie bepaalt dan dat je irritant bent ? Stalken, iemands gegevens op het forum gooien, racistische uitlatingen doen, dat zijn goeie banredenen. Mallotig zijn, irritant doen, op elk topic een andere gezinssamenstelling hebben zijn dat niet.

En weer los daarvan; wat is een perma nou eigenlijk voor straf? Er wordt foei gezegd tegen je vorige nick en je kan weer door met je nieuwe nick?
Als je geen omweggetje weet te vinden kun je het forum niet meer op. Je IP adres krijgt een ban.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
the_Wicked_Witch schreef:
24-09-2018 21:51
Ja, zeker.
Het is makkelijk om dit forum op te komen ondanks een IP-ban. Het forum is totaal niet beveiligd tegen proxies of zo.
¡Apagando las luces!
the_Wicked_Witch schreef:
24-09-2018 21:51
pim fortuin
Of gewoon via 3g op je telefoon.
ViezeHond schreef:
24-09-2018 12:57
Afbeelding
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Waarom mocht zegmaarhoeheetze niet op Napraat komen dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
24-09-2018 21:57
Als je geen omweggetje weet te vinden kun je het forum niet meer op. Je IP adres krijgt een ban.
Alleen bij een IP ban (makkelijk te omzeilen), meestal is het alleen een nickban.
Enn schreef:
24-09-2018 22:10
Waarom mocht zegmaarhoeheetze niet op Napraat komen dan?
Had ze niet een keertje of wat enorm lange flipuitmijnpanty posts hier geplempt ?
24-09-2018 21:57
IP ban is natuurlijk ook een wassen neus.
Daar kan je makkelijk omheen.
EuniceKathleen schreef:
24-09-2018 21:28

Waaraan kon je dat niet missen dan?
Lucifer2018 schreef:
24-09-2018 22:21
Dit.
Lucifer2018 schreef:
24-09-2018 22:21
Maar ze ( mods en forummers ) hebben je zo in de smiezen. Langlopende topics kun je wel vergeten.
En voor een vergrijp van helemaal niks. Ze zit goddorie al 100 jaar op VF.
Pipistrello schreef:
24-09-2018 22:23
Waaraan kon je dat niet missen dan?
Omdat we onze pappenheimers kennen.
24-09-2018 22:20
Had ze niet een keertje of wat enorm lange flipuitmijnpanty posts hier geplempt ?
Yep. Er waren hier op vf altijd wel wat mensen die op het stalkerige af haar doopceel moesten lichten en zijzelf was dan weer nooit te beroerd om te happen en haar visie op de sloot met ouwe koeien weer te geven.

Lenaluthor, ik heb nooit een hekel aan je gehad en vind je perma jammer en belachelijk.

Dus laat ik zelf ook maar weer stoppen met ouwe koeien opdreggen.

Eigenlijk beste een aardige typering van het vf: een sloot vol ouwe koeien.
dana wijzigde dit bericht op 24-09-2018 22:27
Reden: Verkeerde nick gebruikt
1.07% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nemaìn’ schreef:
24-09-2018 22:12
Alleen bij een IP ban (makkelijk te omzeilen), meestal is het alleen een nickban.
maar volgens mij is haar nick op anoniem. en heeft ze nu een perma op haar nieuwe nicks. hoe moet ze dan terugkeren want de problemen zijn nog niet voorbij daar in de klei
24-09-2018 22:25
Omdat we onze pappenheimers kennen.

Deze Pappenheimer is hier ook al 17 jaar hoor.
Ik had die LenaLuthor wel herkend maar die andere 2 nicks nog niet gelezen.

En ik vroeg aan Eunice-Kathleen (die sinds 22 september deze nick heeft)waarom zij zo overtuigd was.
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 24-09-2018 22:34
10.83% gewijzigd
24-09-2018 22:24
Maar ze ( mods en forummers ) hebben je zo in de smiezen. Langlopende topics kun je wel vergeten.
En voor een vergrijp van helemaal niks. Ze zit goddorie al 100 jaar op VF.
Precies, en sja... waarom geen flippende panty’s? Ik heb haar nooit op onbeschoft taalgebruik kunnen betrappen. Ieder haar mening niet? En imho is slachtofferschap met een dosis zelfoverschatting niets meer dan in basis een onzeker mens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven