Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 24 september 2018 om 21:29
Willem Oltmans' mondblijfgewoonbianca schreef: ↑24-09-2018 21:10Ja, die is wat zwieriger.
Nu even een zuur, zuinig mondje er bij denken.
dana wijzigde dit bericht op 24-09-2018 21:36
Reden: Plak steeds plaatjes die niet willen plakken....
Reden: Plak steeds plaatjes die niet willen plakken....
18.26% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 24 september 2018 om 21:44
EuniceKathleen schreef: ↑24-09-2018 21:28Die andere nicks zijn inderdaad ook van haar. Kan niet missen. Maar goed. Ik vind ‘r vaak bloedirritant maar da’s nog geen reden voor een perma natuurlijk.
Gezien het feit dat je schijnbaar niet de enige bent vind ik dat een prima reden voor een perma. Niet iedereen hoeft hetzelfde te zijn of hetzelfde te vinden. Maar anderzijds heb ik er gewoon geen probleem mee als er een beetje een 'irritante idioten filter' op zit.
En weer los daarvan; wat is een perma nou eigenlijk voor straf? Er wordt foei gezegd tegen je vorige nick en je kan weer door met je nieuwe nick?
maandag 24 september 2018 om 21:57
Als je geen omweggetje weet te vinden kun je het forum niet meer op. Je IP adres krijgt een ban.shifty schreef: ↑24-09-2018 21:44Gezien het feit dat je schijnbaar niet de enige bent vind ik dat een prima reden voor een perma.
en wie bepaalt dan dat je irritant bent ? Stalken, iemands gegevens op het forum gooien, racistische uitlatingen doen, dat zijn goeie banredenen. Mallotig zijn, irritant doen, op elk topic een andere gezinssamenstelling hebben zijn dat niet.
En weer los daarvan; wat is een perma nou eigenlijk voor straf? Er wordt foei gezegd tegen je vorige nick en je kan weer door met je nieuwe nick?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 24 september 2018 om 21:58
Ja, zeker.the_Wicked_Witch schreef: ↑24-09-2018 21:51Ik vind PJK eigenlijk wel helemaal Willem Oltmans nu je het zegt![]()
maandag 24 september 2018 om 22:02
pim fortuinthe_Wicked_Witch schreef: ↑24-09-2018 21:51Ik vind PJK eigenlijk wel helemaal Willem Oltmans nu je het zegt![]()
maandag 24 september 2018 om 22:12
Alleen bij een IP ban (makkelijk te omzeilen), meestal is het alleen een nickban.blijfgewoonbianca schreef: ↑24-09-2018 21:57Als je geen omweggetje weet te vinden kun je het forum niet meer op. Je IP adres krijgt een ban.
maandag 24 september 2018 om 22:21
IP ban is natuurlijk ook een wassen neus.blijfgewoonbianca schreef: ↑24-09-2018 21:57Als je geen omweggetje weet te vinden kun je het forum niet meer op. Je IP adres krijgt een ban.
Daar kan je makkelijk omheen.
maandag 24 september 2018 om 22:23
EuniceKathleen schreef: ↑24-09-2018 21:28Die andere nicks zijn inderdaad ook van haar. Kan niet missen. Maar goed. Ik vind ‘r vaak bloedirritant maar da’s nog geen reden voor een perma natuurlijk.
Waaraan kon je dat niet missen dan?
maandag 24 september 2018 om 22:24
Dit.Lucifer2018 schreef: ↑24-09-2018 22:21IP ban is natuurlijk ook een wassen neus.
maandag 24 september 2018 om 22:24
Maar ze ( mods en forummers ) hebben je zo in de smiezen. Langlopende topics kun je wel vergeten.Lucifer2018 schreef: ↑24-09-2018 22:21IP ban is natuurlijk ook een wassen neus.
En voor een vergrijp van helemaal niks. Ze zit goddorie al 100 jaar op VF.
maandag 24 september 2018 om 22:25
Omdat we onze pappenheimers kennen.
maandag 24 september 2018 om 22:26
Yep. Er waren hier op vf altijd wel wat mensen die op het stalkerige af haar doopceel moesten lichten en zijzelf was dan weer nooit te beroerd om te happen en haar visie op de sloot met ouwe koeien weer te geven.blijfgewoonbianca schreef: ↑24-09-2018 22:20Had ze niet een keertje of wat enorm lange flipuitmijnpanty posts hier geplempt ?
Lenaluthor, ik heb nooit een hekel aan je gehad en vind je perma jammer en belachelijk.
Dus laat ik zelf ook maar weer stoppen met ouwe koeien opdreggen.
Eigenlijk beste een aardige typering van het vf: een sloot vol ouwe koeien.
dana wijzigde dit bericht op 24-09-2018 22:27
Reden: Verkeerde nick gebruikt
Reden: Verkeerde nick gebruikt
1.07% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 24 september 2018 om 22:29
maandag 24 september 2018 om 22:29
Deze Pappenheimer is hier ook al 17 jaar hoor.
Ik had die LenaLuthor wel herkend maar die andere 2 nicks nog niet gelezen.
En ik vroeg aan Eunice-Kathleen (die sinds 22 september deze nick heeft)waarom zij zo overtuigd was.
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 24-09-2018 22:34
10.83% gewijzigd
maandag 24 september 2018 om 22:31
Precies, en sja... waarom geen flippende panty’s? Ik heb haar nooit op onbeschoft taalgebruik kunnen betrappen. Ieder haar mening niet? En imho is slachtofferschap met een dosis zelfoverschatting niets meer dan in basis een onzeker mens.blijfgewoonbianca schreef: ↑24-09-2018 22:24Maar ze ( mods en forummers ) hebben je zo in de smiezen. Langlopende topics kun je wel vergeten.
En voor een vergrijp van helemaal niks. Ze zit goddorie al 100 jaar op VF.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.