Verliefd op chatter?
dinsdag 25 september 2018 om 09:28
Hoiiii,
Ik chat al enige tijd om mijn gedachten te verzetten na een nare tijd en verbroken relatie. Het was gewoon puur voor afleiding, ontspanning en om te lachen. Na enige tijd merkte ik dat ik steeds meer op een bepaalde chatter ging “ wachten” tot hij online kwam.
We hebben elkaar toegevoegd op Skype, en inmiddels 2x gebeld in de avond zo uurtje lang. Ik heb hem ook even op de cam gezien, terwijl mijn cam uit was...en verder ook foto’s gezien.
Het klikte leuk tussen ons en we praten nu dik een week elke avond met elkaar op Skype. Ik keek er echt naar uit om weer aan het eind van de dag even met hem te kletsen.
Gisteren hadden we weer een gesprek, en raakte ik een beetje in paniek en vroeg hem of hij getrouwd was, doordat hij alles wel kan verzinnen online. Hij gaf aan dat het niet zo was, ik hem dan toch niet geloof , er geen zin in te hebben en vervolgens heeft hij mij geblockt.
Ik krijg genoeg aandacht van mannen in het dagelijks leven, maar ik had het idee/ gevoel dat het nu een keer puur om innerlijk ging en niet dat oppervlakkige gedoe. Ik voel me nu wel diep gekwetst doordat ik leuk met hem kon praten, en zijn uiterlijk was ook best aantrekkelijk.
Vinden jullie dit raar, was / ben ik gewoon eenzaam en probeer ik een leegte op te vullen? We zijn beide trouwens begin 30
Ik chat al enige tijd om mijn gedachten te verzetten na een nare tijd en verbroken relatie. Het was gewoon puur voor afleiding, ontspanning en om te lachen. Na enige tijd merkte ik dat ik steeds meer op een bepaalde chatter ging “ wachten” tot hij online kwam.
We hebben elkaar toegevoegd op Skype, en inmiddels 2x gebeld in de avond zo uurtje lang. Ik heb hem ook even op de cam gezien, terwijl mijn cam uit was...en verder ook foto’s gezien.
Het klikte leuk tussen ons en we praten nu dik een week elke avond met elkaar op Skype. Ik keek er echt naar uit om weer aan het eind van de dag even met hem te kletsen.
Gisteren hadden we weer een gesprek, en raakte ik een beetje in paniek en vroeg hem of hij getrouwd was, doordat hij alles wel kan verzinnen online. Hij gaf aan dat het niet zo was, ik hem dan toch niet geloof , er geen zin in te hebben en vervolgens heeft hij mij geblockt.
Ik krijg genoeg aandacht van mannen in het dagelijks leven, maar ik had het idee/ gevoel dat het nu een keer puur om innerlijk ging en niet dat oppervlakkige gedoe. Ik voel me nu wel diep gekwetst doordat ik leuk met hem kon praten, en zijn uiterlijk was ook best aantrekkelijk.
Vinden jullie dit raar, was / ben ik gewoon eenzaam en probeer ik een leegte op te vullen? We zijn beide trouwens begin 30
dinsdag 25 september 2018 om 09:36
Volgens mij lezen we het verkeerdviva-amber schreef: ↑25-09-2018 09:34Tja wanneer jij hem gaat beschuldigen dan is het niet zo raar dat hij afhaakt. Je klinkt geobsedeerd.
Hij had geen zin er meer in omdat hij dacht dat zij hem niet geloofde.
dinsdag 25 september 2018 om 09:38
Of dat hij geen zin heeft in iemand die hem toch niet gelooft.Ana_Isabel** schreef: ↑25-09-2018 09:37Dat hij zo abrupt afhaakte, kan natuurlijk ook een teken aan de wand zijn dat hij wél liegt.
¡Apagando las luces!
dinsdag 25 september 2018 om 09:41
Mwoah.. Als iemand je een hele legitieme vraag stelde en je reageert zo inclusief blokkeren, dan is er meer aan de hand. Zeker als je al een soort van 'band' hebt opgebouwd.SombraOnline schreef: ↑25-09-2018 09:38Of dat hij geen zin heeft in iemand die hem toch niet gelooft.
dinsdag 25 september 2018 om 09:43
Alleen weten wij niet precies wat er is gebeurd... Is het één opmerking geweest, dan reageert ie inderdaad overdreven.Ana_Isabel** schreef: ↑25-09-2018 09:41Mwoah.. Als iemand je een hele legitieme vraag stelde en je reageert zo inclusief blokkeren, dan is er meer aan de hand. Zeker als je al een soort van 'band' hebt opgebouwd.
Zijn het meerdere opmerkingen geweest, dan snap ik hem wel.
¡Apagando las luces!
dinsdag 25 september 2018 om 09:44
Daar zit wat in. Ze gaf zelf al aan paniekerig te zijn geraakt.SombraOnline schreef: ↑25-09-2018 09:43Alleen weten wij niet precies wat er is gebeurd... Is het één opmerking geweest, dan reageert ie inderdaad overdreven.
dinsdag 25 september 2018 om 09:46
Ja zij beschuldigd hem van liegen.Ana_Isabel** schreef: ↑25-09-2018 09:36Volgens mij lezen we het verkeerd
Hij had geen zin er meer in omdat hij dacht dat zij hem niet geloofde.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 25 september 2018 om 09:48
Nee, dat maakt hij ervan.
dinsdag 25 september 2018 om 09:52
SombraOnline schreef: ↑25-09-2018 09:43Alleen weten wij niet precies wat er is gebeurd... Is het één opmerking geweest, dan reageert ie inderdaad overdreven.
Nou het ging ongeveer zo:
Een chatter die hem goed kent ( mannelijke ) gaf iets aan over een chatter die hij kent en getrouwd is. Toen vroeg ik op Skype of het over hem ging? Toen zei hij nee dat gaat over die en die.
Toen zei ik ; nou ik ken je niet misschien heb je wel een vrouw en kinderen, en toen antwoorde hij met “ maar hij zei dus niet dat het over mij ging”. Toen zei ik waarom draai je om de vraag??? En toen antwoorde hij ....Ooh krijgen we nu dit? Geloof me lekker niet, ik heb hier geen zin in. Doei
En een paar dagen geleden gaf hij aan dat hij een beslissing moest maken, en hij veel stress heeft! Toen vroeg ik over wat? Qua relatie? En toen zei hij nee ik ben al jaren vrijgezel. Volgens hem moest hij alles op een rijtje zetten en een beslissing maken.
En wat ook raar was;
Van het weekend stuurde hij foto dat hij naar een curcus bakken was geweest met zijn “ zusje”. Vraag me af of t zusje of vrouw / vriendin was.
Maar zaterdagavond hebben we ook tot 1 uur in de nacht aan de telefoon gepraat, lijkt me ook raar als je dan een vrouw hebt.
dinsdag 25 september 2018 om 09:57
dinsdag 25 september 2018 om 10:15
Als het even moeilijk wordt, gaat hij je gelijk blokkeren. Dat geeft aan, dat hij niet iemand is, die stil staat bij jou gevoel. Het is ook niet leuk om beschuldigd te worden, maar daar kun je op zn minst over praten. Ik vertrouw het niet. Ik zou het er bij laten. Probeer eerst gelukkig met jezelf te worden.
dinsdag 25 september 2018 om 10:22
dinsdag 25 september 2018 om 10:26
Ook tijdens chatten kan er weleens onenigheid ontstaan. Blokkeren vind ik echt een overdreven reactie en heel erg onvolwassen. Daarbij beschuldigde to niet, ze bleef doorvragen. Zou ook mijn keuze niet zijn geweest maar goed.
To had niet door moeten vragen en de chatter reageert overtrokken en kinderachtig. Ik zou het lekker laten voor wat het is.
To had niet door moeten vragen en de chatter reageert overtrokken en kinderachtig. Ik zou het lekker laten voor wat het is.