Verliefd op chatter?

25-09-2018 09:28 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoiiii,

Ik chat al enige tijd om mijn gedachten te verzetten na een nare tijd en verbroken relatie. Het was gewoon puur voor afleiding, ontspanning en om te lachen. Na enige tijd merkte ik dat ik steeds meer op een bepaalde chatter ging “ wachten” tot hij online kwam.

We hebben elkaar toegevoegd op Skype, en inmiddels 2x gebeld in de avond zo uurtje lang. Ik heb hem ook even op de cam gezien, terwijl mijn cam uit was...en verder ook foto’s gezien.

Het klikte leuk tussen ons en we praten nu dik een week elke avond met elkaar op Skype. Ik keek er echt naar uit om weer aan het eind van de dag even met hem te kletsen.

Gisteren hadden we weer een gesprek, en raakte ik een beetje in paniek en vroeg hem of hij getrouwd was, doordat hij alles wel kan verzinnen online. Hij gaf aan dat het niet zo was, ik hem dan toch niet geloof , er geen zin in te hebben en vervolgens heeft hij mij geblockt.

Ik krijg genoeg aandacht van mannen in het dagelijks leven, maar ik had het idee/ gevoel dat het nu een keer puur om innerlijk ging en niet dat oppervlakkige gedoe. Ik voel me nu wel diep gekwetst doordat ik leuk met hem kon praten, en zijn uiterlijk was ook best aantrekkelijk.

Vinden jullie dit raar, was / ben ik gewoon eenzaam en probeer ik een leegte op te vullen? We zijn beide trouwens begin 30
Je bent een beetje dom geweest. Ik snap zijn reactie wel.
Jij voelt je diep gekwetst, maar beledigd hem door hem niet te geloven. Beetje vreemd.
anoniem_374390 wijzigde dit bericht op 25-09-2018 09:34
43.28% gewijzigd
Tja. Da’s het risico van chatten. Men kan je gewoon blokkeren als je blijkt tegen te vallen.
¡Apagando las luces!
Tja wanneer jij hem gaat beschuldigen dan is het niet zo raar dat hij afhaakt. Je klinkt geobsedeerd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
25-09-2018 09:34
Tja wanneer jij hem gaat beschuldigen dan is het niet zo raar dat hij afhaakt. Je klinkt geobsedeerd.
Volgens mij lezen we het verkeerd :proud:

Hij had geen zin er meer in omdat hij dacht dat zij hem niet geloofde.
Dat hij zo abrupt afhaakte, kan natuurlijk ook een teken aan de wand zijn dat hij wél liegt.
Ana_Isabel** schreef:
25-09-2018 09:37
Dat hij zo abrupt afhaakte, kan natuurlijk ook een teken aan de wand zijn dat hij wél liegt.
Of dat hij geen zin heeft in iemand die hem toch niet gelooft.
¡Apagando las luces!
Jammer dat je het zo hebt aangepakt. Je had beter en keer met hem kunnen afspreken om er achter te komen of hij in het echt ook leuk (en beschikbaar) is. Volgende keer beter.
SombraOnline schreef:
25-09-2018 09:38
Of dat hij geen zin heeft in iemand die hem toch niet gelooft.
Mwoah.. Als iemand je een hele legitieme vraag stelde en je reageert zo inclusief blokkeren, dan is er meer aan de hand. Zeker als je al een soort van 'band' hebt opgebouwd.
Ana_Isabel** schreef:
25-09-2018 09:41
Mwoah.. Als iemand je een hele legitieme vraag stelde en je reageert zo inclusief blokkeren, dan is er meer aan de hand. Zeker als je al een soort van 'band' hebt opgebouwd.
Alleen weten wij niet precies wat er is gebeurd... Is het één opmerking geweest, dan reageert ie inderdaad overdreven.
Zijn het meerdere opmerkingen geweest, dan snap ik hem wel.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
25-09-2018 09:43
Alleen weten wij niet precies wat er is gebeurd... Is het één opmerking geweest, dan reageert ie inderdaad overdreven.
Daar zit wat in. Ze gaf zelf al aan paniekerig te zijn geraakt.
Ana_Isabel** schreef:
25-09-2018 09:36
Volgens mij lezen we het verkeerd :proud:

Hij had geen zin er meer in omdat hij dacht dat zij hem niet geloofde.
Ja zij beschuldigd hem van liegen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
25-09-2018 09:46
Ja zij beschuldigd hem van liegen.
Nee, dat maakt hij ervan.
SombraOnline schreef:
25-09-2018 09:43

Nou het ging ongeveer zo:

Een chatter die hem goed kent ( mannelijke ) gaf iets aan over een chatter die hij kent en getrouwd is. Toen vroeg ik op Skype of het over hem ging? Toen zei hij nee dat gaat over die en die.

Toen zei ik ; nou ik ken je niet misschien heb je wel een vrouw en kinderen, en toen antwoorde hij met “ maar hij zei dus niet dat het over mij ging”. Toen zei ik waarom draai je om de vraag??? En toen antwoorde hij ....Ooh krijgen we nu dit? Geloof me lekker niet, ik heb hier geen zin in. Doei

En een paar dagen geleden gaf hij aan dat hij een beslissing moest maken, en hij veel stress heeft! Toen vroeg ik over wat? Qua relatie? En toen zei hij nee ik ben al jaren vrijgezel. Volgens hem moest hij alles op een rijtje zetten en een beslissing maken.

En wat ook raar was;
Van het weekend stuurde hij foto dat hij naar een curcus bakken was geweest met zijn “ zusje”. Vraag me af of t zusje of vrouw / vriendin was.

Maar zaterdagavond hebben we ook tot 1 uur in de nacht aan de telefoon gepraat, lijkt me ook raar als je dan een vrouw hebt.
Ben je 30 of 13? Wat een drama om niets.

Vraag zijn echte naam of geef je telefoonnummer en spreek in het echt af op een openbare plek.
Als het even moeilijk wordt, gaat hij je gelijk blokkeren. Dat geeft aan, dat hij niet iemand is, die stil staat bij jou gevoel. Het is ook niet leuk om beschuldigd te worden, maar daar kun je op zn minst over praten. Ik vertrouw het niet. Ik zou het er bij laten. Probeer eerst gelukkig met jezelf te worden.
Iemand die ineens zo raar doet zou ik ook blokkeren. Chatten doe je voor de gezellig en niet om door iemand zo behandeld te worden. 'Praten' is iets anders dan wijzen en beschuldigen.
Ook tijdens chatten kan er weleens onenigheid ontstaan. Blokkeren vind ik echt een overdreven reactie en heel erg onvolwassen. Daarbij beschuldigde to niet, ze bleef doorvragen. Zou ook mijn keuze niet zijn geweest maar goed.

To had niet door moeten vragen en de chatter reageert overtrokken en kinderachtig. Ik zou het lekker laten voor wat het is.
Zo ben ik ook met iemand aan t chatten heeft kinderen en ongeveer 24 jaar ouder. Willen binnenkort een keer afspreken om elkaar eens te verwennen.
Je was zelf wel een beetje irritant bezig, maar zijn reactie is ook wat overtrokken. Geen goede match dus.
Wat is een chatter? Moet je daarvoor betalen?
Oakes schreef:
25-09-2018 10:34
Wat is een chatter? Moet je daarvoor betalen?

Een persoon waarmee je online kletst in een chatbox. Doorgaans hoef je daar niet voor te betalen.
Jake99 schreef:
25-09-2018 10:37
Een persoon waarmee je online kletst in een chatbox. Doorgaans hoef je daar niet voor te betalen.
OK. Dank je wel.
Wat zijn jullie allemaal hard. TO denkt dat ze een leuke man heeft leren kennen en als ze dan wat doorvraagt, dan wordt het hem te heet onder de voeten.
Maar wat verwacht je op zo'n chatsite? Je zegt afleiding te zoeken. Of zoek je een date/relatie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven