Dubbele gevoelens

14-03-2009 15:44 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met veel plezier lees ik altijd het forum en haal er zeker ook wijze tips uit. Vandaar dat ik nu maar eens raad ga vragen aan jullie de experts.

Zal het even kort uitleggen: September 2008 een leuke man ontmoet. Vanaf seconde 1 was er een onwijze klik etc en ging goed. Door veelal invloeden van buitenaf (lastig omdat uit te leggen hier) kregen we steeds vaker ruzie en waren onze leuke tijden verandert in veelal ruzies en moeilijke zware gesprekken. Kortom de lol was verdwenen, er was veel onvrede over en weer van beide kanten. Ik had het gevoel dat hij mij niet accepteerde zoals ik ben. Hij heeft het ook eens uitgemaakt, door veel geslijm van mij is het weer goedgekomen. Maar door al die dingen was er wel iets geknakt in mij. Nadat er weer een a relaxte week tussen ons was geweest, ben ik toen op een gegeven moment een ander tegen gekomen. Iemand die meer hetzelfde is zoals ik ben en waar ik dus ook een leuke klik mee heb. Maar ik zat dus nog in een relatie. En ondanks dat die niet goed ging, had en heb ik wel veel gevoelens voor hem. Maar die ander, daar sprak ik ook mee af ( zonder gekus etc maar met spanning).

Ik werd gek van mezelf en van het heen en weer geslinger van mijn gevoel dus ik besloot een einde aan mijn relatie te maken, om mezelf wat rust te geven. Hij schrok zich kapot en heeft er echt alles aan gedaan om mij van gedachten te laten veranderen. Hierdoor heb ik veel met hem gepraat en zijn we elkaar veel maar gaan accepteren en begrijpen, maar het is nog wel uit. Hij weet overigens van die ander.

Met die ander ben ik nu serieus gaan daten. Het is altijd gezellig en ongecompliceerd, maar gaat eigenlijk ook niet verder dan dat. Geloof eigenlijk dat hij mij alleen maar zeer aantrekkelijk vindt en verder niks..

Maar ik kan die ex ook niet uit mijn hoofd zetten maar wil "die ander" ook niet kwijt nog kan hem niet loslaten nog.

Ik weet niet wat ik moet doen nu, ben zo bang dat ik verkeerde keuzes maak en hierdoor uiteindelijk alleen maar verdrietig ga worden.. Ben ik dom dat ik misschien een ontzettend mooie relatie op het spel zet voor alleen een flirt? Moet ik met hun beiden breken? Moet ik toch gewoon compleet voor hem gaan en die ander helemaal vergeten? Pff moeilijk...

Ps bedankt voor het lezen vast en ik hoop dat een aantal van jullie mij wat tips kan geven.
quote:jordaan28 schreef op 14 maart 2009 @ 15:44:

Ben ik dom dat ik misschien een ontzettend mooie relatie op het spel zet voor alleen een flirt? .Een ontzettend mooie relatie? Waarom precies? Dat haal ik eigenlijk nergens uit. Pols eens bij die ander wat hij precies voor je voelt. Misschien wil hij niet teveel nu omdat jij nog bij je ex zit met je gedachten.
Een mooie relatie opgeven? Dat lees ik ook niet uit jouw post. Met je 'ex' was het een strijd en die andere lijkt niet helemaal voor jou te gaan. Wat is dan jouw keuze? Ze alletwee laten en weer wat tot jezelf komen. Dan komt in de toekomst zeker wel weer een leuke man op jouw pad.
Dat van die mooie relatie, daarmee bedoel ik dat ik uit ervaring weet dat je in je leven slecht een paar keer iemand tegenkomt, waar je echt een heel speciaal gevoel mee hebt. Ik ben altijd redelijk afstandelijk maar van hem ben ik en een zeer korte tijd echt heel veel gaan houden. Dus hoe die relatie toen an sich was, nee dat was niet mooi maar het gevoel wel en doordat we zoveel gepraat hebben zal de relatie ook nu anders gaan. Alleen ben ik nogal iemand die juist niet met een roze bril staart in het begin en juist altijd zoveel mogelijk negatieve dingen probeer te ontdekken zodat ik niet ineens voor verrassingen kom te staan. Verder ben ik iemand die ook naar praktische dingen kijk. (woon/werk/zelfde interesses/dingen voor de toekomst). Ach denk dat ik door de jaren heen gewoon een beetje een moeilijk meisje ben geworden.
Probeer deze twee heren eens los van elkaar te zien? Het is niet voor niets uitgegaan met je ex, bestaan die redenen nog steeds?

Daarnaast is er een interessante man langsgelopen, leuk om van te genieten. Als je daar zin in hebt, zou ik daar zeker mee doorgaan. Als je eigenlijk op zoek bent naar een vaste relatie, en hij daar w.s. niet zo geinteresseerd in is (maar dat zou je idd. even kunnen navragen) is met deze interessante scharrel doorgaan misschien geen goed idee.
Hoezo dubbele gevoelens? Volgens mij voel je alleen heel erg voor jezelf.
ik ben het eens met mellie001, eerst tijd voor jezelf daarna verder kijken.

sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven