Verliefd op chatter?

25-09-2018 09:28 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoiiii,

Ik chat al enige tijd om mijn gedachten te verzetten na een nare tijd en verbroken relatie. Het was gewoon puur voor afleiding, ontspanning en om te lachen. Na enige tijd merkte ik dat ik steeds meer op een bepaalde chatter ging “ wachten” tot hij online kwam.

We hebben elkaar toegevoegd op Skype, en inmiddels 2x gebeld in de avond zo uurtje lang. Ik heb hem ook even op de cam gezien, terwijl mijn cam uit was...en verder ook foto’s gezien.

Het klikte leuk tussen ons en we praten nu dik een week elke avond met elkaar op Skype. Ik keek er echt naar uit om weer aan het eind van de dag even met hem te kletsen.

Gisteren hadden we weer een gesprek, en raakte ik een beetje in paniek en vroeg hem of hij getrouwd was, doordat hij alles wel kan verzinnen online. Hij gaf aan dat het niet zo was, ik hem dan toch niet geloof , er geen zin in te hebben en vervolgens heeft hij mij geblockt.

Ik krijg genoeg aandacht van mannen in het dagelijks leven, maar ik had het idee/ gevoel dat het nu een keer puur om innerlijk ging en niet dat oppervlakkige gedoe. Ik voel me nu wel diep gekwetst doordat ik leuk met hem kon praten, en zijn uiterlijk was ook best aantrekkelijk.

Vinden jullie dit raar, was / ben ik gewoon eenzaam en probeer ik een leegte op te vullen? We zijn beide trouwens begin 30
Het was een goeie vraag, als hij niets te verbergen zou hebben zou hij je niet blokkeren
Ik begrijp je topictitel niet helemaal. Je zegt in je titel verliefd te zijn op deze chatter.
Vervolgens zeg je vooral te chatten voor de afleiding. Dat klinkt begrijpelijk.
Dan heb je hem gezien, je hebt een aantal keer gebeld en vervolgens laat je blijken hem te wantrouwen. Maar je was wel verliefd?
Even een update.

Dit is de 2e keer dat hij mij geblockt heeft op Skype. De eerste keer was doordat ik een opmerking maakte naar aanleiding van iets dat ik niet Oke vond. Dat was “ geen wonder dat je al jaren vrijgezel bent, en elke avond chat”.

Nadat hij mij nu voor de 2e keer geblokkeerd heeft, heb ik een bericht gestuurd “ nu hoef je nooit meer contact te zoeken, want ik ben geen hond die je elke keer blockt. Veel succes met alles”.

Ik wil nog wel 1 laatste bericht sturen, en ik vraag me af of dit handig is ?

In onze gesprekken liet hij weten dat hij 0 vertrouwen meer heeft in mensen, door veel teleurstellingen en slechte ervaringen. Ik wilde nog een bericht sturen dat ik het apart vind dat hij zit met teleurstellingen, maar wel iemand blockt alleen omdat ik vraag of hij getouwd is en dat ik het en zijn manier van communicatie echt heel kinderachtig vind...en jammer dat hij op zo een manier communiceert wat een leuk contact had kunnen zijn.
Lekker afkappen.
¡Apagando las luces!
Theodora30 schreef:
25-09-2018 12:13
Even een update.

Dit is de 2e keer dat hij mij geblockt heeft op Skype. De eerste keer was doordat ik een opmerking maakte naar aanleiding van iets dat ik niet Oke vond. Dat was “ geen wonder dat je al jaren vrijgezel bent, en elke avond chat”.

Nadat hij mij nu voor de 2e keer geblokkeerd heeft, heb ik een bericht gestuurd “ nu hoef je nooit meer contact te zoeken, want ik ben geen hond die je elke keer blockt. Veel succes met alles”.

In onze gesprekken liet hij weten dat hij 0 vertrouwen meer heeft in mensen, door veel teleurstellingen en slechte ervaringen. Ik wilde nog een bericht sturen dat ik het apart vind dat hij zit met teleurstellingen, maar wel iemand blockt alleen omdat ik vraag of hij getouwd is en dat ik het en zijn manier van communicatie echt heel kinderachtig vind...en jammer dat hij op zo een manier communiceert wat een leuk contact had kunnen zijn.
nee niets meer sturen. hij heeft je geblokt, je wil niks met iemand die je blokt toch?
Je bent echt hardleers.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Helemaal niks meer sturen. Op naar de volgende. NEXT
Laat het los, laat het gaan.
Ik weet trouwens niet eens of hij mij geblokkeerd heeft. Ik zie nog wel zijn foto, alleen staat er dagen geleden voor het laast gezien , terwijl op een ander profiel 15 uur geleden online staat. Hij was gisteravond nog online.

Maar goed, ik stuur niks meer en zie wel of hij nog contact zal zoeken.
Geblokkeerd of niet, hij praat niet meer met je. Laat het gaan. Daar word je zelf ook veel gelukkiger van.
Theodora30 schreef:
25-09-2018 13:21
Ik weet trouwens niet eens of hij mij geblokkeerd heeft. Ik zie nog wel zijn foto, alleen staat er dagen geleden voor het laast gezien , terwijl op een ander profiel 15 uur geleden online staat. Hij was gisteravond nog online.

Maar goed, ik stuur niks meer en zie wel of hij nog contact zal zoeken.
Heel snel vergeten die man. Er zijn vast leukere exemplaren. Je kan iemand niet veranderen in een leuk persoon. Steek liever je energie in leuke mensen die wel graag contact met je hebben. Dan hoef je ook niet zo achterdochtig te zijn.
Theodora30 schreef:
25-09-2018 12:13
Even een update.

Jeetje mina zeg TO. Je klinkt onaardig en nogal dramatisch. Hij had eerder al verteld vrijgezel te zijn, dat het bericht niet over hem ging, dat hij niet getrouwd is en nog steeds geloof jij hem niet. Mensen kunnen altijd liegen, niet alleen online ook in het echte leven. Maar ik zou ook echt niet zitten wachten op iemand die continue moeilijk doet. Zeker niet als je zulke dingen zegt als hierboven.
Wat een gedoe.
Blokkeer hem terug. Doei.

Zijn gedrag en die zin, dat hij zo vaak teleurgesteld is door mensen, zijn alarmbellen. Als het moeilijk wordt, is het altijd de schuld van de ander.
Jaa ik snap hem wel als jij hem niet gelooft wat heeft het gesprek dan nog voor zin?
Hoiiii

Bedankt voor alle reacties.

Hier even een update:
We zijn dus weer in contact gekomen met elkaar, en hij liet weten super boos, en teleurgesteld te zijn doordat ik hem niet geloofde en vandaar dus de block.

Onze gesprekken ( bijna dagelijks in de avond) via chat of telefoon, gingen de laatste paar keer alleen over hem, en zijn problemen die hij had om snel een nieuwe baan te moeten vinden. Ik luisterde gewoon altijd en gaf advies...maar had ook het gevoel dat alles om hem ging. Vroeg niet vaak naar mij ofzo...ik dacht misschien moeilijke periode dus geef hem de voordeel van de twijfel.

Nu begon hij gisteren weer over zijn problemen, en zei hij dat hij met mij wilde cammen zodat hij een lichtpuntje had. Ik zei dat we wel een keer konden cammen, maar wat zijn intenties dan precies waren? Want hij heeft er eerder veel druk op gelegd en probleem van gemaakt. Toen reageerde hij opeens heel agressief met ; jeetje dan cam je toch niet elke keer dat gezeik over wat mijn intenties zijn.

Ik was nogal geschokt op zo een nare reactie, en dit liet ik weten. Daarop reageerde hij heel kinderachtig met ; wil je nu een sticker ? En “ nou gooi het er maar uit hoor als ik zo slecht ben “.

vervolgens hadden we een soort van “ discussie” en liet hij weten als je nu niet op de cam komt dan block ik je voorgoed. Dit heb ik niet gedaan omdat ik me niet laat manipuleren.

Ik ben online in gesprek gegaan met een vriend van hem, die al jaren met hem chat en skypt. En hij zegt dat hij nooit van andere vrouwen van chat heeft gehoord dat hij zo doet. Hij heeft hem ook een berichtje op Skype gestuurd over waarom hij zo doet.

Mijn vraag is eigenlijk. Wat vinden jullie van deze situatie

Heb hem nooit ontmoet, maar de laatste maanden was ik dagelijks hele avonden met hem in gesprek, en voelde toch wel een soort van band. Ben verbaasd waarom hij mij blockt alleen omdat ik niet op demand wilde cammen.

Vind het zelf nogal manipulatief, maar misschien ligt het aan mij en heeft hij wantrouwen of het gevoel dat ik een online spelletje met hem speel? Wat absoluut niet het geval is/ was.
Ik had je ook geblocked. Wat een dom gewauwel.
Wat een gezeur van beide kanten.
¡Apagando las luces!
Als je elkaar niet eens in het echt gezien hebt en het gaat nu al moeilijk, meteen kappen. En de volgende veel sneller ontmoeten.
he heb jij nou twee topics van 3000?
(ik ben een mooie vrouw)
Wat ik ervan vind? Zonde van je tijd! Die energie kan je toch beter in positieve dingen steken ipv een bodemloze put? Want die man is echt een bodemloze put. En jij bent verliefd op een ilusie.

Zoek iemand die leuk is zoals hij is zonder dat je er een project van moet maken.
Theodora30 schreef:
25-09-2018 09:52
Nou het ging ongeveer zo:

Een chatter die hem goed kent ( mannelijke ) gaf iets aan over een chatter die hij kent en getrouwd is. Toen vroeg ik op Skype of het over hem ging? Toen zei hij nee dat gaat over die en die.

Toen zei ik ; nou ik ken je niet misschien heb je wel een vrouw en kinderen, en toen antwoorde hij met “ maar hij zei dus niet dat het over mij ging”. Toen zei ik waarom draai je om de vraag??? En toen antwoorde hij ....Ooh krijgen we nu dit? Geloof me lekker niet, ik heb hier geen zin in. Doei

En een paar dagen geleden gaf hij aan dat hij een beslissing moest maken, en hij veel stress heeft! Toen vroeg ik over wat? Qua relatie? En toen zei hij nee ik ben al jaren vrijgezel. Volgens hem moest hij alles op een rijtje zetten en een beslissing maken.

En wat ook raar was;
Van het weekend stuurde hij foto dat hij naar een curcus bakken was geweest met zijn “ zusje”. Vraag me af of t zusje of vrouw / vriendin was.

Maar zaterdagavond hebben we ook tot 1 uur in de nacht aan de telefoon gepraat, lijkt me ook raar als je dan een vrouw hebt.

Tsja, je vroeg het niet 1 keer, maar je hintte meerder keren. Zou ik ook geen zin in hebben.
O al een paar weken oud dit topic, nu weer contact en weer gezeik?

Drie keer recht is scheepsrecht.
Lucifer2018 schreef:
04-10-2018 17:51
Ik had je ook geblocked. Wat een dom gewauwel.
Werderom weer eens eens.
Iemand die zo impulsief je blokt en vervolgens er telkens weer op terugkomt vind ik ook niet sporen, verder zou ik jouw gedrag ook ergerlijk vinden. Ik vind dit niet normaal op jouw leeftijd, waar hou je je mee bezig? Spreek in het echt af met mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven