Leuke stevige dames schoenen, tips?!
woensdag 26 september 2018 om 11:50
Helaas heb ik mijn voet zwaargekneusd. Na 5 dagen rust, weer aan de slag gegaan en eigenlijk te veel gedaan. Heb een fysiek beroep met 95% van de tijd in beweging en er is geen kantoorwerk voor mij beschikbaar.
Nu ben ik net naar de huisarts geweest om te overleggen wat ik het beste kan doen om zsm weer aan het werk te kunnen. Die adviseerde mij naast rust te nemen, stevige schoenen aan te schaffen met een platte zool. Nu had hij het over bergschoenen, maar die vind ik nogal zwaar, lomp en daarnaast prijzig! Die draag ik na deze periode niet meer waarschijnlijk.
Wie kan mij goede, stevige schoenen aanraden die er ook nog een beetje leuk uit zien? De huisarts zei dat ze plat moeten en de zool niet flexibel mag zijn. Kan ik ze daarna ook gewoon blijven dragen.
Nu ben ik net naar de huisarts geweest om te overleggen wat ik het beste kan doen om zsm weer aan het werk te kunnen. Die adviseerde mij naast rust te nemen, stevige schoenen aan te schaffen met een platte zool. Nu had hij het over bergschoenen, maar die vind ik nogal zwaar, lomp en daarnaast prijzig! Die draag ik na deze periode niet meer waarschijnlijk.
Wie kan mij goede, stevige schoenen aanraden die er ook nog een beetje leuk uit zien? De huisarts zei dat ze plat moeten en de zool niet flexibel mag zijn. Kan ik ze daarna ook gewoon blijven dragen.
woensdag 26 september 2018 om 11:52
Geen flexibele zool, leuk en goedkoop. Denk dat dat lastig wordt! Timberlands zijn goed, maar wat duurder. Gaan wel jaaaren mee, maar je zegt dat niet meer te dragen erna. Misschien vragen of de HA zelf een idee heeft? Ik kan zo snel niets bedenken.. Nikes/adidas hebben allemaal een flexibele zool juist.
woensdag 26 september 2018 om 11:53
Ik vind deze erg leuk. https://tamaris.com/nl-NL/catser/1-1-25 ... 44&size=41
woensdag 26 september 2018 om 11:57
Zit helaas een hak onder, moet plat zijnFéline schreef: ↑26-09-2018 11:53Ik vind deze erg leuk. https://tamaris.com/nl-NL/catser/1-1-25 ... 44&size=41
Helaas een beperkt budget, vandaar dat ik een beetje selectief moet zijn. Huisarts wist alleen bergschoenen te noemen, echt een man haha. Ik loop inderdaad vooral op sneakers, omdat ik bij schoenen zoals Timberlands last van mn knieen en rug krijg omdat ze wat zwaarder zijn.fotoroid schreef: ↑26-09-2018 11:52Geen flexibele zool, leuk en goedkoop. Denk dat dat lastig wordt! Timberlands zijn goed, maar wat duurder. Gaan wel jaaaren mee, maar je zegt dat niet meer te dragen erna. Misschien vragen of de HA zelf een idee heeft? Ik kan zo snel niets bedenken.. Nikes/adidas hebben allemaal een flexibele zool juist.
woensdag 26 september 2018 om 11:59
woensdag 26 september 2018 om 12:48
Sommige sneakers hebben juist een harde zool. Zag dat zoiets vanaf morgen bij de Lidl te koop is. Van Adidas
.https://static.pepper.com/live_nl/threa ... 7811_1.jpg
woensdag 26 september 2018 om 13:12
Heb je ook al bij Wolky gekeken? Die zijn wel wat duurder, maar misschien vind je daar wat tussen wat je wel weer aan doet en dan heb je er ook meer geld voor over.
Scapino heeft ook wandelschoenen, die zijn wel goedkoper. Zelf heb ik laatst wandelschoenen gekocht bij de Welkoop, maar die had toen een actie met 20% korting, was ik ook iets van 60 euro kwijt. Helaas was ik er op de laatste dag van die actie, dus duurt waarschijnlijk even.
Scapino heeft ook wandelschoenen, die zijn wel goedkoper. Zelf heb ik laatst wandelschoenen gekocht bij de Welkoop, maar die had toen een actie met 20% korting, was ik ook iets van 60 euro kwijt. Helaas was ik er op de laatste dag van die actie, dus duurt waarschijnlijk even.
woensdag 26 september 2018 om 14:28
Op eenof andere manier kan ik niet meer reageren op de quotes dus dan maar zo.
Vreemd, mijn reactie is niet verzonden. Ik ga eens kijken, bedankt.
Vreemd, mijn reactie is niet verzonden. Ik ga eens kijken, bedankt.
Dankje voor de tip.
Ik ga eens kijken!Mayapril schreef: ↑26-09-2018 12:48Sommige sneakers hebben juist een harde zool. Zag dat zoiets vanaf morgen bij de Lidl te koop is. Van Adidas
Mm, kan niet echt een model vinden wat mij aanspreekt en bij mij pas als ik eerlijk ben... Maar dank voor de tip!wilma36 schreef: ↑26-09-2018 13:12Heb je ook al bij Wolky gekeken? Die zijn wel wat duurder, maar misschien vind je daar wat tussen wat je wel weer aan doet en dan heb je er ook meer geld voor over.
woensdag 26 september 2018 om 20:50
donderdag 27 september 2018 om 11:31
Als je als gebruiker nog geen 200 posts hebt en daardoor geen plaatjes kunt plakken, kun je dus ook geen posts quoten met een plaatje. Dan verdwijnt de hele tekst.
Onmacht, geen onwil.