Mode & Beauty alle pijlers

Leuke stevige dames schoenen, tips?!

26-09-2018 11:50 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas heb ik mijn voet zwaargekneusd. Na 5 dagen rust, weer aan de slag gegaan en eigenlijk te veel gedaan. Heb een fysiek beroep met 95% van de tijd in beweging en er is geen kantoorwerk voor mij beschikbaar.

Nu ben ik net naar de huisarts geweest om te overleggen wat ik het beste kan doen om zsm weer aan het werk te kunnen. Die adviseerde mij naast rust te nemen, stevige schoenen aan te schaffen met een platte zool. Nu had hij het over bergschoenen, maar die vind ik nogal zwaar, lomp en daarnaast prijzig! Die draag ik na deze periode niet meer waarschijnlijk.

Wie kan mij goede, stevige schoenen aanraden die er ook nog een beetje leuk uit zien? De huisarts zei dat ze plat moeten en de zool niet flexibel mag zijn. Kan ik ze daarna ook gewoon blijven dragen.
Geen flexibele zool, leuk en goedkoop. Denk dat dat lastig wordt! Timberlands zijn goed, maar wat duurder. Gaan wel jaaaren mee, maar je zegt dat niet meer te dragen erna. Misschien vragen of de HA zelf een idee heeft? Ik kan zo snel niets bedenken.. Nikes/adidas hebben allemaal een flexibele zool juist.
Ik vind deze erg leuk. https://tamaris.com/nl-NL/catser/1-1-25 ... 44&size=41
Féline schreef:
26-09-2018 11:53
Ik vind deze erg leuk. https://tamaris.com/nl-NL/catser/1-1-25 ... 44&size=41
Zit helaas een hak onder, moet plat zijn :"-(
fotoroid schreef:
26-09-2018 11:52
Geen flexibele zool, leuk en goedkoop. Denk dat dat lastig wordt! Timberlands zijn goed, maar wat duurder. Gaan wel jaaaren mee, maar je zegt dat niet meer te dragen erna. Misschien vragen of de HA zelf een idee heeft? Ik kan zo snel niets bedenken.. Nikes/adidas hebben allemaal een flexibele zool juist.
Helaas een beperkt budget, vandaar dat ik een beetje selectief moet zijn. Huisarts wist alleen bergschoenen te noemen, echt een man haha. Ik loop inderdaad vooral op sneakers, omdat ik bij schoenen zoals Timberlands last van mn knieen en rug krijg omdat ze wat zwaarder zijn.
MAG shoes zijn weer terug!
www.mag.nl
Waarom vraag je het alleen aan stevige dames?
Echt plat-plat? Dan kom je toch bij echte bergschoenen/wandelschoenen uit. Succes :( .
Féline schreef:
26-09-2018 12:03
Echt plat-plat? Dan kom je toch bij echte bergschoenen/wandelschoenen uit. Succes :( .
Ik was er al bang voor...
Deze wandelschoenen zijn niet zwaar en lopen zo heerlijk dat je ze waarschijnlijk blijft dragen nadat je voet genezen is.

Afbeelding
Ik had bij de decathlon wandelschoenen gekocht. Om te hiken weliswaar ;-)) maar die zijn niet zo gek duur. Ik geloof tussen de 60 En 70 euro.
[quote=Cateautje post_id=29061080 time=1537956571 user_id=104457]
Deze wandelschoenen zijn niet zwaar en lopen zo heerlijk dat je ze waarschijnlijk blijft dragen nadat je voet genezen is.

Sommige sneakers hebben juist een harde zool. Zag dat zoiets vanaf morgen bij de Lidl te koop is. Van Adidas
.https://static.pepper.com/live_nl/threa ... 7811_1.jpg
Of een enkelbandage dragen, die heb je voor een tientje. Helpt echt.
Hatsjikideee...
Heb je ook al bij Wolky gekeken? Die zijn wel wat duurder, maar misschien vind je daar wat tussen wat je wel weer aan doet en dan heb je er ook meer geld voor over.

Scapino heeft ook wandelschoenen, die zijn wel goedkoper. Zelf heb ik laatst wandelschoenen gekocht bij de Welkoop, maar die had toen een actie met 20% korting, was ik ook iets van 60 euro kwijt. Helaas was ik er op de laatste dag van die actie, dus duurt waarschijnlijk even.
Jammer dat Bloem-viva niet meer reageert, ik had best wel willen weten wat ze nou eigenlijk wilde zeggen over die wandelschoenen van mij. Ze heeft wel gereageerd, maar zonder reactie. Nou ja, je weet wel.
.
anoniem_376136 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 14:28
98.95% gewijzigd
Op eenof andere manier kan ik niet meer reageren op de quotes dus dan maar zo.
Cateautje schreef:
26-09-2018 12:09

Vreemd, mijn reactie is niet verzonden. Ik ga eens kijken, bedankt.
Yellow002 schreef:
26-09-2018 12:09
Ik had bij de decathlon wandelschoenen gekocht. Om te hiken weliswaar ;-)) maar die zijn niet zo gek duur. Ik geloof tussen de 60 En 70 euro.
Dankje voor de tip.
Mayapril schreef:
26-09-2018 12:48
Sommige sneakers hebben juist een harde zool. Zag dat zoiets vanaf morgen bij de Lidl te koop is. Van Adidas
.https://static.pepper.com/live_nl/threa ... 7811_1.jpg
Ik ga eens kijken!
wilma36 schreef:
26-09-2018 13:12
Heb je ook al bij Wolky gekeken? Die zijn wel wat duurder, maar misschien vind je daar wat tussen wat je wel weer aan doet en dan heb je er ook meer geld voor over.

Scapino heeft ook wandelschoenen, die zijn wel goedkoper. Zelf heb ik laatst wandelschoenen gekocht bij de Welkoop, maar die had toen een actie met 20% korting, was ik ook iets van 60 euro kwijt. Helaas was ik er op de laatste dag van die actie, dus duurt waarschijnlijk even.
Mm, kan niet echt een model vinden wat mij aanspreekt en bij mij pas als ik eerlijk ben... Maar dank voor de tip!
:-) Weer hetzelfde. LOL!
Je praat voor je beurt @Cateutje... Op een of andere manier pakt hij mijn reacties niet, maar daaronder staat gewoon een reactie op je post. Ik heb ook nog een leven naast dit forum XD
Ik had ooit heerlijke wandelschoenen van lowa, zaten als pantoffels en zagen r gewoon uit als een zwarte sportscholen. Niet te zwaar ook.
Dr. Martens ?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Levade schreef:
26-09-2018 15:29
Ik had ooit heerlijke wandelschoenen van lowa, zaten als pantoffels en zagen r gewoon uit als een zwarte sportscholen. Niet te zwaar ook.
Ik ga eens googlen, thanks!
Kan je wel werken dan? En vond de huisarts het echt een goed idee dat je gaat werken met een gekneusde voet in een fysiek beroep? Ik vind het advies rust houden en tegelijkertijd zeggen dat je met stevige schoenen wel een hele dag kan werken, best gek
Als je goede sneakers hebt dan zou je ook nog een harde inlegzool, bijv. eentje van carbon, kunnen overwegen. Dan hoef je geen nieuwe schoenen te kopen en alleen een inlegzool te gebruiken zodat je ondervlak steviger wordt.
Cateautje schreef:
26-09-2018 13:54
Jammer dat Bloem-viva niet meer reageert, ik had best wel willen weten wat ze nou eigenlijk wilde zeggen over die wandelschoenen van mij. Ze heeft wel gereageerd, maar zonder reactie. Nou ja, je weet wel.
Als je als gebruiker nog geen 200 posts hebt en daardoor geen plaatjes kunt plakken, kun je dus ook geen posts quoten met een plaatje. Dan verdwijnt de hele tekst.

Onmacht, geen onwil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven