Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 26 september 2018 om 15:47
TanteBedelia schreef: ↑26-09-2018 15:30Ik heb een hekel aan mensen die selectief reageren, eerst ten aanval gaan daarna niet meer op terug komen.
Heb je het nu over jezelf?

woensdag 26 september 2018 om 16:38

woensdag 26 september 2018 om 17:09
En het volgende artikel wordt: mijn kind heeft een hechtingsstoornis en ik heb geen idee hoe dat kan...

woensdag 26 september 2018 om 17:13
Dat vind ik dan wel weer een goed artikel. Ik ga het linkje bewaren voor als er weer eens vrouwen beginnen te roepen dat zo'n man zijn vrouw toch best het geluk van een kindje kan gunnen al heeft ie er dan geen ruk zin in.

woensdag 26 september 2018 om 17:14
Ja
Hoewel het me echt heel naar lijkt als je dit overkomt, geen moedergevoelens hebben als je moeder bent.
woensdag 26 september 2018 om 17:15
Lady*Voldemort schreef: ↑26-09-2018 17:13Dat vind ik dan wel weer een goed artikel. Ik ga het linkje bewaren voor als er weer eens vrouwen beginnen te roepen dat zo'n man zijn vrouw toch best het geluk van een kindje kan gunnen al heeft ie er dan geen ruk zin in.

There is always something happening, and it's usually right now

woensdag 26 september 2018 om 17:19
Geldt ook voor mannen ja!Lady*Voldemort schreef: ↑26-09-2018 17:13Dat vind ik dan wel weer een goed artikel. Ik ga het linkje bewaren voor als er weer eens vrouwen beginnen te roepen dat zo'n man zijn vrouw toch best het geluk van een kindje kan gunnen al heeft ie er dan geen ruk zin in.

woensdag 26 september 2018 om 17:42
Wat was jij dan? Drachtig?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

woensdag 26 september 2018 om 17:44
Natuurlijk is het verzonnen. Of het is een nogal vrije interpretatie van een topic, dat kan ook. Desondanks vind ik het niet verkeerd dat ze aandacht besteden aan de gevolgen die het voor het kind kan hebben als iemand binnen een relatie 'gedwongen' wordt zich te conformeren aan de kinderwens van de ander. Een stuk nuttiger dan dat getrut van Kiki in ieder geval.

woensdag 26 september 2018 om 17:53
Dat is zeker waar. Kan me ook maar weinig minder nuttigs dan Kiki bedenken, maar dat terzijdeLady*Voldemort schreef: ↑26-09-2018 17:44Natuurlijk is het verzonnen. Of het is een nogal vrije interpretatie van een topic, dat kan ook. Desondanks vind ik het niet verkeerd dat ze aandacht besteden aan de gevolgen die het voor het kind kan hebben als iemand binnen een relatie 'gedwongen' wordt zich te conformeren aan de kinderwens van de ander. Een stuk nuttiger dan dat getrut van Kiki in ieder geval.

woensdag 26 september 2018 om 18:01
Ja, precies.*Labalade* schreef: ↑26-09-2018 17:09En het volgende artikel wordt: mijn kind heeft een hechtingsstoornis en ik heb geen idee hoe dat kan...

woensdag 26 september 2018 om 18:04
Ik vind een artikel als dit helemaal niet nuttig. Behalve dan dat je weet dat die therapeut een waardeloze is door een kind zo emotioneel te laten verwaarlozen.Lady*Voldemort schreef: ↑26-09-2018 17:44Natuurlijk is het verzonnen. Of het is een nogal vrije interpretatie van een topic, dat kan ook. Desondanks vind ik het niet verkeerd dat ze aandacht besteden aan de gevolgen die het voor het kind kan hebben als iemand binnen een relatie 'gedwongen' wordt zich te conformeren aan de kinderwens van de ander. Een stuk nuttiger dan dat getrut van Kiki in ieder geval.
Schrijf dan een goed informatief artikel.