Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 26 september 2018 om 21:51

woensdag 26 september 2018 om 21:53
even allemaal op linda stemmen https://www.websitevhjaar.nl/vote/linda ... index.html
woensdag 26 september 2018 om 21:53
ik had er misschien een smiley bij moeten zetten

woensdag 26 september 2018 om 21:56
Ach, ik ben soms ook een beetje ‘n forum-auti dus ik mis wel vaker ergens de clou van haha

donderdag 27 september 2018 om 17:56
Onder je eigen Nick? Of had je een puppet???Lady*Voldemort schreef: ↑27-09-2018 17:48Precies.
Ik heb me er zelf ook wel eens schuldig aan gemaakt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

donderdag 27 september 2018 om 18:10
Ben benieuwd wat je toen had verzonnen. Ik denk trouwens dat het een trol is. Is altijd zo merkwaardig hoe een verhaal start met: ik heb vreemde appjes, ga ik gelijk op Viva zetten. Volgende dag: hold your horses!!!!! Chantage afpersing tienduizend euro's!!!! Die complete escalatie in 24 uur. En ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat zoiets kan gebeuren. Maar misschien ben ik wel naïef en kom ik volgende maand met een totale ramp aan en gelooft niemand mij.Lady*Voldemort schreef: ↑27-09-2018 17:48Precies.
Ik heb me er zelf ook wel eens schuldig aan gemaakt.

donderdag 27 september 2018 om 18:38
Dat is het risico van het vak, en meteen ook de reden dat ik daar in dat topic niet ga zitten grappen en grollen. Want laten we wel wezen: geen gebeurtenis zo raar of onwaarschijnlijk of hij vindt wel ergens plaats. Voorlopig hou ik me dus maar bij smullend meelezen.

donderdag 27 september 2018 om 18:47
Precies dat. Ik kijk zo nu en dan of er een sappige update is maar ik reageer daar verder nietLady*Voldemort schreef: ↑27-09-2018 18:38Dat is het risico van het vak, en meteen ook de reden dat ik daar in dat topic niet ga zitten grappen en grollen. Want laten we wel wezen: geen gebeurtenis zo raar of onwaarschijnlijk of hij vindt wel ergens plaats. Voorlopig hou ik me dus maar bij smullend meelezen.
donderdag 27 september 2018 om 18:49
Lady*Voldemort schreef: ↑27-09-2018 18:35Eigen nick. En er trapten verbazingwekkend veel mensen met open ogen in.
Nah lekker dan, wij allemaal meeleven met zoon

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

donderdag 27 september 2018 om 18:56
Waar staat dat?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 27 september 2018 om 19:12
Oh dat topic. Ik had de eerste pagina gelezen en mijn conclusie getrokken. De rest niet meegekregen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.