Vreemd whatsapp bericht
woensdag 26 september 2018 om 08:46
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
donderdag 27 september 2018 om 08:49
Dit idd..sterkte TO!Bloody_Mary schreef: ↑26-09-2018 23:38Doen alsof ie van niks weet is de veiligste optie. Hoe duidelijk moeten sommigen bewijs voor hun neus gedrukt krijgen eer ze snappen wat er aan de hand is.
donderdag 27 september 2018 om 08:58
Heb je een beetje kunnen slapen TO?Rosawinde schreef: ↑26-09-2018 22:27Snelle update: man zegt echt van niets te weten, ook de sexsites weet hij niks van. Hij zegt dat hij wil gaan uitzoeken wat er gebeurd is.
Ik wil hem graag geloven maar we komen nu geen stap verder, dus ik laat het voor nu even zo. Ben er doodmoe van geworden.
Ik heb zijn telefoon gezien, kon niets ontdekken. Er stond ook geen skype op.
Al zegt dat natuurlijk niet veel.
Ik snap dat je moe bent, dit soort emoties en twijfels vreten enorm aan je.
Belangrijkste is nu denk ik om duidelijk naar je man te zijn dat je hem niet gelooft, hem niet vertrouwt en wat dit met jou doet.
"Hij zegt dat hij wil gaan uitzoeken wat er is gebeurd." <-- waarom alleen hij? Ga samen onderzoeken, bijvoorbeeld door samen op de PC te kijken en de websites te bekijken. Samen kijken naar Skype etc. Speel open kaart met elkaar. Stel dit voor, en geef aan dat je dat misschien wel nodig hebt om het vertrouwen terug te krijgen (even ter voorbeeld).

donderdag 27 september 2018 om 09:03
Lielalie schreef: ↑27-09-2018 08:58Heb je een beetje kunnen slapen TO?
Belangrijkste is nu denk ik om duidelijk naar je man te zijn dat je hem niet gelooft, hem niet vertrouwt en wat dit met jou doet.
"Hij zegt dat hij wil gaan uitzoeken wat er is gebeurd." <-- waarom alleen hij? Ga samen onderzoeken, bijvoorbeeld door samen op de PC te kijken en de websites te bekijken. Samen kijken naar Skype etc. Speel open kaart met elkaar. Stel dit voor, en geef aan dat je dat misschien wel nodig hebt om het vertrouwen terug te krijgen (even ter voorbeeld).
Mooie reactie en goede tips.
donderdag 27 september 2018 om 09:04
Dit vind ik een heel goede tip TO. Zeg dat je het samen wilt doen. Even kijken wat hij dan zegt.Lielalie schreef: ↑27-09-2018 08:58Heb je een beetje kunnen slapen TO?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 27 september 2018 om 09:23
Ik hink nog op 2 benen. Want identiteitsfraude komt gewoon voor. Als iemand je een hak wil zetten, kan dit best. Sommige mensen gaan gewoon ver.
Aan de andere kant kan hij natuurlijk ook gewoon vreemdgaan via die sites. Er zijn genoeg mensen die dit doen. Ik vind het alleen zo suf dat je dat dan met je eigen foto doet.
En weet je, liever naïef zolang je nog niets zeker weet, dan nu al je complete relatie verwoesten gebaseerd op vreemde dingen die nog uitgezocht moeten worden.
Zoals iemand eerder typte, ga samen op onderzoek uit. En trek daarna je conclusie.
Aan de andere kant kan hij natuurlijk ook gewoon vreemdgaan via die sites. Er zijn genoeg mensen die dit doen. Ik vind het alleen zo suf dat je dat dan met je eigen foto doet.
En weet je, liever naïef zolang je nog niets zeker weet, dan nu al je complete relatie verwoesten gebaseerd op vreemde dingen die nog uitgezocht moeten worden.
Zoals iemand eerder typte, ga samen op onderzoek uit. En trek daarna je conclusie.
donderdag 27 september 2018 om 09:37
Heel veel sterkte TO
Kunt inderdaad aanbieden het samen uit te zoeken en te kijken, hou je rustig en observeer vooral.
Doe een image search met dezelfde foto. Kijk in zijn galerij of er nog andere foto's gemaakt lijken te zijn voor dit soort sites. En doe daar ook een search mee.
Je hebt nu alleen nog maar op z'n gebruikersnaam dingen gevonden.
Er moet ook haast wel een verborgen mailadres zijn. En wanneer je bij apps kijkt he, dan hoeft er ook geen icoon te zijn, die is namelijk makkelijk te verwijderen. Vaak blijft er nog wel wat achter in een log.
Als hij dit uitsluitend op de pc deed, kun je daar dan wel bij?
Kun je zien of hij veel vrije tijd heeft opgenomen op z'n werk/loonstrook? Aangezien je zegt dat er geen mogelijkheid is. Het lijkt mij inderdaad heel fijn om uit te sluiten dat er fysiek niets gebeurd is, maar ook dit gaat natuurlijk veel te ver.
Knuffel
Kunt inderdaad aanbieden het samen uit te zoeken en te kijken, hou je rustig en observeer vooral.
Doe een image search met dezelfde foto. Kijk in zijn galerij of er nog andere foto's gemaakt lijken te zijn voor dit soort sites. En doe daar ook een search mee.
Je hebt nu alleen nog maar op z'n gebruikersnaam dingen gevonden.
Er moet ook haast wel een verborgen mailadres zijn. En wanneer je bij apps kijkt he, dan hoeft er ook geen icoon te zijn, die is namelijk makkelijk te verwijderen. Vaak blijft er nog wel wat achter in een log.
Als hij dit uitsluitend op de pc deed, kun je daar dan wel bij?
Kun je zien of hij veel vrije tijd heeft opgenomen op z'n werk/loonstrook? Aangezien je zegt dat er geen mogelijkheid is. Het lijkt mij inderdaad heel fijn om uit te sluiten dat er fysiek niets gebeurd is, maar ook dit gaat natuurlijk veel te ver.
Knuffel
donderdag 27 september 2018 om 09:37
Ik zou samen met hem die sites afgaan en uitzoeken wat er aan de hand is. Als hij niets te verbergen heeft, heeft hij daar dus geen bezwaar tegen lijkt mij. Ik zou, als ik onschuldig was, alles op alles zetten om het vertrouwen van mijn partner niet te beschamen. Dus samen alles nakijken en uitzoeken was voor mij dan zeker een belangrijke stap daarin.
Het klinkt niet best TO. Sterkte
Het klinkt niet best TO. Sterkte
If God is watching us, the least we can do is be entertaining

donderdag 27 september 2018 om 09:49
Lieve Rosawinde,
Misschien helpt het als je even de focus verlegt naar jezelf.
Wat zegt je gevoel? Ken je je man goed genoeg om te kunnen beoordelen hoe hij in elkaar steekt en of hij eerlijk is met je? Welke dingen zijn voor jou het belangrijkst in jullie relatie?
Als het hoofd vol zit kan men namelijk wel eens vergeten waar het werkelijk om gaat.
Misschien helpt het als je even de focus verlegt naar jezelf.
Wat zegt je gevoel? Ken je je man goed genoeg om te kunnen beoordelen hoe hij in elkaar steekt en of hij eerlijk is met je? Welke dingen zijn voor jou het belangrijkst in jullie relatie?
Als het hoofd vol zit kan men namelijk wel eens vergeten waar het werkelijk om gaat.

donderdag 27 september 2018 om 09:54
Haha inkie moraal ridder?
BIj mij is er nooit naar gevraagd en heb nooit echt geweest wel afgesproken nooit gegaan? Dus hooguit digitaal getypte lettertjes.
is dat uiteindelijk dan al een probleem? (hooguit op dat moment was er grote twijfel bij mij maar was niet zo groot dat ik ook dhet laatste stapje heb gezet?) worth mentioning, Nee waarom.
is er ooit naar gevraagd door mijn (nu)vrouw nee dus vertellen nee waarom?
@ inkie Jij hebt nooit ergens over gelogen of niet compleet de waarheid verteld tegen je partner.
(iedereen heeft hun eigen geheimpjes, schoenen waren duurder als verteld, meer dingen gekocht en uitgegeven als afgesproken,
aan een ander tijdens de seks, klaarkomen gefaked etc.)
Kom op al die dingen vallen onder de zelfde noemer als digitaal wat contact leggen, maar niet afspreken?
(zo lang het niet echt afspreken en meer is valt het bij mij allemaal onder het zelfde stukje,gelukkig bij meer vrouwen hier ook, heb ik het nog niet eens over mannen)
Weet je het zou in geval van TO best zo kunnen zijn dat haar man contact heeft proberen te krijgen (lijkt wel zo)!
-En misschien ook wel is gelukt, of niet. en misschien heeft i wel of niet (of nog niet) afgesproken.(of durfde die uiteindelijk niet te gaan maar streelde dit zijn EGO?
Al dit weten we niet en weet TO ook niet.
Vreemd ja, Schijn tegen ja, Maar is het echt zo?
Niemand weet dit zeker en hij is al veroordeeld tot het ergste door veel dames hier op het forum.
donderdag 27 september 2018 om 10:01
Je kan typen tot je een ons weegt maar al je postings gaan over het goed praten van je daden.ikke606 schreef: ↑27-09-2018 09:54Haha inkie moraal ridder?
BIj mij is er nooit naar gevraagd en heb nooit echt geweest wel afgesproken nooit gegaan? Dus hooguit digitaal getypte lettertjes.
is dat uiteindelijk dan al een probleem? (hooguit op dat moment was er grote twijfel bij mij maar was niet zo groot dat ik ook dhet laatste stapje heb gezet?) worth mentioning, Nee waarom.
@ inkie Jij hebt nooit ergens over gelogen of niet compleet de waarheid verteld tegen je partner.
(iedereen heeft hun eigen geheimpjes, schoenen waren duurder als verteld, meer dingen gekocht en uitgegeven als afgesproken,
Kom op al die dingen vallen onder de zelfde noemer als digitaal wat contact leggen, maar niet afspreken?
(zo lang het niet echt afspreken en meer is valt het bij mij allemaal onder het zelfde stukje,gelukkig bij meer vrouwen hier ook, heb ik het nog niet eens over mannen)
Weet je het zou in geval van TO best zo kunnen zijn dat haar man contact heeft proberen te krijgen (lijkt wel zo)!
-En misschien ook wel is gelukt, of niet. en misschien heeft i wel of niet (of nog niet) afgesproken.(of durfde die uiteindelijk niet te gaan maar streelde dit zijn EGO?
Niemand weet dit zeker en hij is al veroordeeld tot het ergste door veel dames hier op het forum.
Prima als jij je daar goed bij voelt maar het feit is dat je iets gedaan hebt wat je niet met je partner kon/wilde delen.
Als het zo onschuldig was als jij wil doen voorkomen, waarom mocht je partner het dan niet weten?
donderdag 27 september 2018 om 10:14
Dit ja, gewoon onder de negeer zetten, als iedereen dat nou zou doen dan vindt ze misschien een andere uitlaatklep..
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
donderdag 27 september 2018 om 10:15
Nou, dit geloven jullie nooit, ik geloof het zelf nog amper.
Korte versie:
hij is niet vreemdgegaan
hij heeft wel gechat met vrouwen
hij is opgelicht en gechanteerd(!) (wie had dit ook al weer gezegd?)
Lange versie:
Na een slapeloze nacht vanochtend vroeg begint hij te praten.
Een tijd geleden heeft hij online contact gezocht met vrouwen, voor de spanning zegt hij. Hij kwam in contact met iemand waarmee hij een klik had, een alleenstaande vrouw die het moeilijk had. Het begon heel onschuldig, met gewoon kletsen. Daarna werd het meer seksueel getinte gesprekken.
Op een gegeven moment vroeg ze om geld te lenen voor boodschappen, en toen heeft hij geld overgemaakt. En toen vroeg ze nog meer geld, en nog meer.
Toen mijn man vroeg wanneer hij zijn geld terug kreeg, en dat hij niet meer wilde geven, werden de berichten niet meer zo aardig: ze dreigde mij te vertellen dat hij vreemd ging, dat ze zou zeggen dat hij aan zijn dochter had gezeten en zo meer. Ik heb alles gelezen, want hij had backups bewaard. Echt, mijn maag draaide om.
En toen is hij doorgegaan met betalen.
Tot een aantal maanden geleden. Hij heeft (schrik niet) meer dan 10 duizend euro overgemaakt! Toen wilde hij niet meer betalen, en toen werd er gedreigd met dat ze hem kapot ging maken en zijn foto's online zou zetten op allerlei sites. Toen heeft hij haar geblokkeerd.
Toen ik zei dat er echt geen vrouwtje achter haar pc met hem zat te chatten, maar dat dit gewoon het werk van criminelen is die je oplichten, zei hij dat hij dat niet in de gaten had. Hoe dom en naïef kun je zijn, echt.
Ik weet niet waar ik bozer om ben: dat hij gechat heeft met andere vrouwen, zo dom is om zich te laten oplichten of zich te laten chanteren en zijn geld weg te geven (zo voelt het voor mij).
Maar het verklaart wel dat hij met zijn whatsapp foto op deze websites staat.
Hij heeft heel veel spijt en vind het verschrikkelijk. En schaamt zich heel erg.
Hij gaat vandaag bij de politie informeren wat hij moet doen.
Ik ben eigenlijk wel bang, dit had ik niet verwacht en weet niet wat er gaat gebeuren. Ik ben bang dat iemand zijn contacten gaat benaderen en ze wijzen op de websites. Of iets anders, weet ik veel. De whatsapp berichten kan ik nog niet plaatsen, dat blijft raar. Maar na dit verhaal zou het nog best kunnen dat zijn telefoon gehackt is ofzo.
Ik zit nu op m'n werk dit even snel tussendoor te typen, maar moest het toch even kwijt. concentratie is nul maar gelukkig is het rustig vandaag.
Mijn hoofd tolt nog na.
Korte versie:
hij is niet vreemdgegaan
hij heeft wel gechat met vrouwen
hij is opgelicht en gechanteerd(!) (wie had dit ook al weer gezegd?)
Lange versie:
Na een slapeloze nacht vanochtend vroeg begint hij te praten.
Een tijd geleden heeft hij online contact gezocht met vrouwen, voor de spanning zegt hij. Hij kwam in contact met iemand waarmee hij een klik had, een alleenstaande vrouw die het moeilijk had. Het begon heel onschuldig, met gewoon kletsen. Daarna werd het meer seksueel getinte gesprekken.
Op een gegeven moment vroeg ze om geld te lenen voor boodschappen, en toen heeft hij geld overgemaakt. En toen vroeg ze nog meer geld, en nog meer.
Toen mijn man vroeg wanneer hij zijn geld terug kreeg, en dat hij niet meer wilde geven, werden de berichten niet meer zo aardig: ze dreigde mij te vertellen dat hij vreemd ging, dat ze zou zeggen dat hij aan zijn dochter had gezeten en zo meer. Ik heb alles gelezen, want hij had backups bewaard. Echt, mijn maag draaide om.
En toen is hij doorgegaan met betalen.
Tot een aantal maanden geleden. Hij heeft (schrik niet) meer dan 10 duizend euro overgemaakt! Toen wilde hij niet meer betalen, en toen werd er gedreigd met dat ze hem kapot ging maken en zijn foto's online zou zetten op allerlei sites. Toen heeft hij haar geblokkeerd.
Toen ik zei dat er echt geen vrouwtje achter haar pc met hem zat te chatten, maar dat dit gewoon het werk van criminelen is die je oplichten, zei hij dat hij dat niet in de gaten had. Hoe dom en naïef kun je zijn, echt.
Ik weet niet waar ik bozer om ben: dat hij gechat heeft met andere vrouwen, zo dom is om zich te laten oplichten of zich te laten chanteren en zijn geld weg te geven (zo voelt het voor mij).
Maar het verklaart wel dat hij met zijn whatsapp foto op deze websites staat.
Hij heeft heel veel spijt en vind het verschrikkelijk. En schaamt zich heel erg.
Hij gaat vandaag bij de politie informeren wat hij moet doen.
Ik ben eigenlijk wel bang, dit had ik niet verwacht en weet niet wat er gaat gebeuren. Ik ben bang dat iemand zijn contacten gaat benaderen en ze wijzen op de websites. Of iets anders, weet ik veel. De whatsapp berichten kan ik nog niet plaatsen, dat blijft raar. Maar na dit verhaal zou het nog best kunnen dat zijn telefoon gehackt is ofzo.
Ik zit nu op m'n werk dit even snel tussendoor te typen, maar moest het toch even kwijt. concentratie is nul maar gelukkig is het rustig vandaag.
Mijn hoofd tolt nog na.
anoniem_100355 wijzigde dit bericht op 27-09-2018 10:18
0.73% gewijzigd
donderdag 27 september 2018 om 10:15
Ik ben het met je eens dat structureel dingen verborgen houden niet zo onschuldig is als ikke het wil doen voorkomen.granny71 schreef: ↑27-09-2018 10:01Je kan typen tot je een ons weegt maar al je postings gaan over het goed praten van je daden.
Prima als jij je daar goed bij voelt maar het feit is dat je iets gedaan hebt wat je niet met je partner kon/wilde delen.
Als het zo onschuldig was als jij wil doen voorkomen, waarom mocht je partner het dan niet weten?
Maar ikke maakt wel een goed punt door aan te halen dat iedereen weleens een leugen vertelt. Ja ook binnen relaties, misschien zelfs juist binnen relaties.
Mensen die pretenderen nooit te liegen, zou ik sowieso niet vertrouwen
donderdag 27 september 2018 om 10:19
Ik vind liegen over de prijs van een jurk/schoenen/weet ik veel wel iets heel anders dan het liegen over contact zoeken met andere vrouwen.Framberry schreef: ↑27-09-2018 10:15Ik ben het met je eens dat structureel dingen verborgen houden niet zo onschuldig is als ikke het wil doen voorkomen.
Maar ikke maakt wel een goed punt door aan te halen dat iedereen weleens een leugen vertelt. Ja ook binnen relaties, misschien zelfs juist binnen relaties.
Mensen die pretenderen nooit te liegen, zou ik sowieso niet vertrouwen
Het liegen over geld raakt me misschien in mijn portemonee maar het liegen over contact zoeken raakt me in mijn hart

donderdag 27 september 2018 om 10:20

donderdag 27 september 2018 om 10:21
Wow TO, wat een verhaal zeg!
Misschien lukt het om de sites waar zijn foto opstaat te benaderen en aan te geven dat er contact is geweest met de politie en of ze in ieder geval zijn foto kunnen verwijderen?
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het hele Whatsappberichten-gedoe voor mij nog steeds niet echt helder is. Blijft hij volhouden dat hij niets gestuurd heeft? En dat die skype-account ook nep is?
Misschien lukt het om de sites waar zijn foto opstaat te benaderen en aan te geven dat er contact is geweest met de politie en of ze in ieder geval zijn foto kunnen verwijderen?
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het hele Whatsappberichten-gedoe voor mij nog steeds niet echt helder is. Blijft hij volhouden dat hij niets gestuurd heeft? En dat die skype-account ook nep is?

donderdag 27 september 2018 om 10:22
Wat een verhaal zeg, wat moet je daar nu mee zeg. Kan me voorstellen dat je even goed moet nadenken. chatten, 10.000 euro, alle leugens enz is ook wel een ding. Maar die whatsappberichten blijven raar, dat zou mij twijfels blijven geven.
anoniem_64df35cce50ab wijzigde dit bericht op 27-09-2018 10:24
33.19% gewijzigd

donderdag 27 september 2018 om 10:23
Goed verhaal, lekker kortikke606 schreef: ↑27-09-2018 09:54Haha inkie moraal ridder?

Waar het natuurlijk heel simpel op neerkomt is:
Zou je vrouw het erg vinden / gekwetst zijn? -> Ja? Dan zit je fout.
En zou jij het prima vinden als zij dit bij jou had gedaan? -> Nee? Dan zit je fout.
In hoeverre het vreemdgaan is, bepaalt ieder voor zich. Jouw vrouw heeft in ieder geval niet die kans gehad, omdat je het allemaal stiekem deed. Dat is sowieso al fout.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!